Ei ollut sitten Haka3:sen kenttämiehillä kirvessydäntä kun menivät raukkamaisesti
kervimään, kun johtajasopimuksella toimiva Jukka ihan vähän rikkoi vahingossa lakia. Ensin yhden kerran (vannon näin) ja sitten kolme kertaa peräjälkeen kun poliisit kysy hiukan tarkemmin.
Onneksi Tapparan toimistolla ollaan suoraselkäisiä näiden asioiden kanssa.
Tässä tilanteessa kuitenkin puhuttiin niin totta kuin osattiin 24.3.:
"
Sisäpiiristä on tullut tietoja, että Tappara olisi ylläpitänyt karanteenissa oleville ja altistuneille omia salaisia jäävuorojaan, vaikka heidän olisi pitänyt olla karanteenissa. Onko tässä perää?
– Olen kuullut samaa väitettä. Olen tutkinut asiaa itse, enkä ole saanut vahvistettua sitä, että näin olisi käynyt. Eli tässä jutussa ei ole perää. Sanoo Aro, Tapparan poliittinen toimitusjohtaja.
"
Ja sitten puhuttiin heti niin totta osattiin taas 6.4.;
"
Poliisin selvityksissä kävi ilmi, että koronarajoituksia oli rikkonut yhteensä peräti kuusi pelaajaa.
– Tämä on ihan kiistaton asia. Se kävi selväksi poliisin tutkimuksissa, Sisä-Suomen poliisilaitoksen rikoskomisario
Arto Partanen kertoo.
Tapparan toimitusjohtaja
Mika Aro kertoi
uusimmasta käänteestä ensimmäisenä uutisoineen Ylen haastattelussa, että kyse oli samasta harjoitustapahtumasta, jossa oli kolme peräkkäistä jäävuoroa. Pelaajista neljä oli ”vain” altistunut koronalle, minkä vuoksi heidän olisi pitänyt olla karanteenissa.
"
Mielestäni on kohtuutonta, että oletettaisiin toimitusjohtajan selvityksen sisältävän esim. urheilijoiden määrät harjoituksessa. Lisäksi ne oli vain altistuneita, eli periaatteessa ihan turhaa pitää eristyksessä.
Pikan kolme prinsiippiä tähän asiaan:
1. Myrsky vesilasissa
2. Ostaisin helposti käytetyn auton Arolta tai Jukalta.
3. Jos jonkun muun joukkueen johtajat perseilisivät yhtä idioottimaisesti lähihistorian pahimman tartuntataudin kanssa, niin ketään ei kiinnostaisi vaan tässä nimenomaan Tapparaa kiusataan turhaan, koska Jukka ei ole pidetty ja Tapparalle ollaan kateellisia.