Olen huomannut. Keskustelin kuitenkin tapparalaisen kanssa, joka veti viestini tulkinnan tahallaan pelleilyksi. Siksi aiempi nostoni tapparalaisista. Olen huomannut samaa yleisellä tasolla tässä keskustelussa muiltakin tapparalaisilta. Vitsailulla on ilmeisesti helpompi käsitellä ikävää asiaa. Enkä tarkoita nyt sinua, sillä sinä otat asian turhankin vakavasti ja henkilökohtaisesti.Ihan pakko kysyä, että etkö ole huomannut vastaavaa intentiota vastapuolella?
En tiedä, tarkoitatko tuohon joukkoon minut. Minä esitin mielipiteen. Ihan perustellun sellaisen. Saa olla erimieltä, muttei kannata loukkaantua.Kyllä tää valitettavan monta kommenttia on samoilta nimimerkeiltä, jossa tehdään aika kovia syytöksiä & oletuksia ilman evidenssiä.
En tiedä, tarkoitatko tuohon joukkoon minut. Minä esitin mielipiteen. Ihan perustellun sellaisen. Saa olla erimieltä, muttei kannata loukkaantua.
Eivät ne sidosryhmät elä missään omassa universumissaan. Pääsääntöisesti yritykset haluavat toimia yhteiskuntavastuullisesti sekä yleisesti hyväksytyn arvopohjan mukaisesti.@Walrus21 kiitos asiallisesta kommentista. Uskottavuus tulee ensisijaisesti säilyttää omiin sidosryhmiin - ei ulkopuolisiin. Tapparassa ei ole potkittu ihmisiä pois ihan kevyin perustuin melkein kymmeneen vuoteen.
Itse asiassa tämä on aika huolestuttava näkökanta, jos sitä ilmenee laajemmin Tapparassa. Eihän kyse ole mistään uhraamisesta. Mikäli Rautakorpi on itse ollut vastuussa em. toiminnasta, niin silloin pitäisi olla aika helppo valinta priorisoida organisaation arvopohja seuralegendan edelle. Jos taas toiminnalla on ollut jonkinlainen seurajohdon hiljainen hyväksyntä, kriisi on vakavampi ja kaikki edellä esitetty kritiikki täysin aiheellista.Ymmärrän, että ulkopuolella haluttiin verta ja Rautakorpi olisi tähän pitänyt uhrata.
Aikamoista vähättelyä. Ei tässä ole kyse mistään "vaikeuksista", vaan viranomaisten määräysten tietoisesta uhmaamisesta.Tapparan harkinta on kuitenkin sellainen, että Rautakorven osuus Tapparan menestykseen ja organisaatioon on niin suuri, ettei tällaiseen päätöksen kevyesti lähdetä. Olen erittäin ylpeä siitä, että Tappara ei hyllyttänyt tai erottanut toimihenkilöitä tämän vuoksi. Se on todella tärkeää nimenomaan meidän omille sidosryhmille. Asiat voi tehdä kuten muualla eli aina kun on vaikeaa niin heittää henkilön ulos. Se ei vaan ole minun arvoni ja viime aikoina olen kokenut, että tämän saman arvomaailman jakaa moni muu tapparalainen. Ketään ei jätetä yksin.
Huomionarvoista on, että Rautakorpi kun myönsi tehneensä virheen oli oletus se, että pelaajat on päässeet ikäänkuin lipsahtamaan jäille Rautakorven mahdollistamana. Sitten kun selvisikin, että Rautakorpi on ohjannut pelaajat harjoituksiin, on ollut hiljaisempaa.Omituisinta tässä casessa on se, että Rautakorpi on myöntänyt tehneensä virheen. Taisi olla ensimmäinen kerta hänen uransa aikana. Ei voinut vissiin siirtää vastuuta hallin henkilökunnalle.
Ketään ei jätetä yksin.
Huomionarvoista on, että Rautakorpi kun myönsi tehneensä virheen...
Rautakorpi on tunnustanut virheensä ja se on itsessään poikkeuksellista...
Ei ole pyydetty anteeksi tekemisiä, eikä oikeastaan myönnetty sitä varsinaista virhettä.
On nostettu kättä, mutta oikeastaan valheellisesta faktasta
Tappara olisi voinut myöntää asiat...
Aikamoista shittiä! Miten voi olla ylpeä organisaatiosta joka hyväksyy lain rikkomisen erittäin vakavassa asiassa joka koskee ihan jokaista suomalaista ja globaalisti monia ihmisiä sekä vaarantaa kahden nuoren terveyden? Samoin niillä yrityksillä jotka tukevat rahallisesti tällaista toimintaa harjoittavaa organisaatiota ei voi olla oman toiminnan arvot kunnossa! Terveystalo on käsittänyt mistä tässä on kyse. Ja kun vertaa esimerkiksi HiFK:n toimintaa niin he eivät missään olosuhteissa vaaranna omien työntekijöiden terveyttä ja se on kunnioitettavaa toimintaa! Tapparan toimissa ei ole kuin hävettävää.@Walrus21 kiitos asiallisesta kommentista. Uskottavuus tulee ensisijaisesti säilyttää omiin sidosryhmiin - ei ulkopuolisiin. Tapparassa ei ole potkittu ihmisiä pois ihan kevyin perustuin melkein kymmeneen vuoteen. Ymmärrän, että ulkopuolella haluttiin verta ja Rautakorpi olisi tähän pitänyt uhrata. Tapparan harkinta on kuitenkin sellainen, että Rautakorven osuus Tapparan menestykseen ja organisaatioon on niin suuri, ettei tällaiseen päätöksen kevyesti lähdetä. Olen erittäin ylpeä siitä, että Tappara ei hyllyttänyt tai erottanut toimihenkilöitä tämän vuoksi. Se on todella tärkeää nimenomaan meidän omille sidosryhmille. Asiat voi tehdä kuten muualla eli aina kun on vaikeaa niin heittää henkilön ulos. Se ei vaan ole minun arvoni ja viime aikoina olen kokenut, että tämän saman arvomaailman jakaa moni muu tapparalainen. Ketään ei jätetä yksin.
Tässä keskustelussa on itselleni käynyt varsin selväksi, että tämä laki on 100 % totta. On ihan sama, miten asiani ilmaisen niin joku tietää minua paremmin, mitä sillä tarkoitin.
Niin en nyt tunnista onko tässä kirjoituksessa piikkiä, sarkasmia tai vittuilua, mutta joka tapauksessa juuri näin asian näen.Eli on myönnetty, mutta väärät asiat. Nyt pitäisi siten myöntää vaan ne todelliset asiat. Mutta koska nyt ollaan oltu jo niin monta päivää myöntämättä mitään, on se merkki siitä, että yritetään kiistää tai ainakin olla enää myöntämättä. Pääasia lienee että voi olla itsensä kanssa samaa mieltä siitä onko myönnetty vai eikö ole.
Tähän varmaan sopisi joku iskevä vitsi Jeesuksesta, pääsiäisestä ja marttyyreistä, mutta just nyt ei oikein lähde.
Minä olen varmasti sen kaiken ansainnut, mitä minä saan, kun asiasta suuni avasin, mutta vedän rajan siihen, ettei sen nimissä kannata/saa ketään muuta leimata Tappara-yhteisöstä.
Täällä niin kovin kehutaan että Rautakorpi ja Tappara ovat myöntäneet virheensä. Itse tässä mietin että mitään muuta tässä tilanteessa olisi muka edes voinut tehdä? Kiinni on jääty, niin mitä muuta voisi tehdä kuin myöntää virhe? Keksiä selitys huulirasvasta tai talonmiehestä?
"Otan täyden vastuun tekemisistäni" ja sanktion tulevat kärsimään nuo kaksi U20 pelaajat.Juu ja älä unohda, että Jukka sanoi vielä ottavansa täyden vastuun toimistaan. Suoraselkäinen, arvostettava ja rehellinen mies. Hattu päästä.
Noinhan se menee käytännössä. Rautakorvessa on selvästi ainesta poliitikoksi. Tuohan on normaali toimintatapa suomalaisessa politiikassa. Vastuun kantaa aina joku alempi ja sen voi aina vierittää jollakin syyllä alemman kannettavaksi. Nyt se voisi olla vaikka jäähallin ovivahti eli vahtimestari joka laski juniorit sisään. Näin niin kuin hassutteluna."Otan täyden vastuun tekemisistäni" ja sanktion tulevat kärsimään nuo kaksi U20 pelaajat.
Tämä on kyllä niin tekopyhää paskapuhetta että oksat pois. Urheilupiireissä yleisesti on pitkin urheilun historian kirjon peluutettu loukkaantuneita ja kipeitä ukkoja, myös HIFK:ssä. Joku Jordanin flu game on maailmankuulu ilmiö jota idolisoidaan ja yleisesti playoffeissa esim peluutetaan joka ukkoa kenellä pysyy luistimet jalassa. Tässä menee jeesustelu kyllä niin keittiön puolelle ettei mitään järkeä.Ja kun vertaa esimerkiksi HiFK:n toimintaa niin he eivät missään olosuhteissa vaaranna omien työntekijöiden terveyttä ja se on kunnioitettavaa toimintaa!
Tässä oli mahtava kontribuutio ketjuun 03:49 aamuyöstä.Aivan käsittämätöntä paskaa edelleen, varsinkin nimimerkki Peterralta.
Hiukan eri joku tavallinen flunssa tai pelaajan henk koht loukkaantuminen kuin maailmanlaajuinen pandemia.Tämä on kyllä niin tekopyhää paskapuhetta että oksat pois. Urheilupiireissä yleisesti on pitkin urheilun historian kirjon peluutettu loukkaantuneita ja kipeitä ukkoja, myös HIFK:ssä. Joku Jordanin flu game on maailmankuulu ilmiö jota idolisoidaan ja yleisesti playoffeissa esim peluutetaan joka ukkoa kenellä pysyy luistimet jalassa. Tässä menee jeesustelu kyllä niin keittiön puolelle ettei mitään järkeä.
Tässä oli mahtava kontribuutio ketjuun 03:49 aamuyöstä.