Tappara mediassa

  • 42 348
  • 150

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Kyllähän juntteihin postauksiin saa ottaa kantaa. Jos sometyypillä olisi ollut tilannetajua, tuostahan olisi saanut vaikka jonkun hauskan haasteen aikaan Liiga-seurojen välille. Tai muuten vain positiivisen postauksen. Linnanahde on siis aivan oikeassa, vaikka hän mun inhokkini onkin.

Ei se toki multa pois ole, mitä somessa juntteilette, mutta joku maksava potentiaalinen asiakaskin saattaa ärsyyntyä postauksesta.

Vittuilu on taitolaji, sanotaan ja minä arvostan tyylikästä, ei-niin-ilmeistä naljailua hyvinkin paljon. Mutta tämä nyt ei ollut sellaista ja aiheutti lähinnä myötähäpeää.
Jaa. Mun mielestä toi nyt oli ihan läpänheittoo. Yhtä tyylikästä tai tyylitöntä, kun Ilvekseltä toivottaa tapparalaiset Tampereelle. Ja ton voi ottaa jopa ihan vittuiluna näin tapparalaisena. Melkoset mittasuhteet saanut tämäkin hassuttelu, että oikeen Linnanahteen Aki on jyrähtänyt.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa. Mun mielestä toi nyt oli ihan läpänheittoo. Yhtä tyylikästä tai tyylitöntä, kun Ilvekseltä toivottaa tapparalaiset Tampereelle. Ja ton voi ottaa jopa ihan vittuiluna näin tapparalaisena. Melkoset mittasuhteet saanut tämäkin hassuttelu, että oikeen Linnanahteen Aki on jyrähtänyt.

En minäkään tosta mitenkään loukkaantunut. Jos oli olevinaan huumoria, ei ollut hauska. Mutta asiansa osaava somemestari olisi vaikka maininnut illan yleisömäärän mahdollistajan samassa jutussa. Liput oli kuitenkin maksettuja lippuja, vaikka niitä ei lippukaupan kautta omalla rahalla maksettukaan.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Olisihan sinne voinut kirjoittaa, että Modulightin tarjoamana 11 000 katsojaa Nokia Arenalla. Mutta sillä tavalla viesti olisi tavoittanut lähinnä osan Tapparan Twitter-seuraajista. Nyt pikkuprovon - paino sanalla pikku - seurauksena sai näkyvyyttä maan jokaisessa iltapäivälehdessä. Olen varma, ettei Modulightin officessa olla kovin pahoillaan. Ylimenevästä pliisu'udesta ei somealgoritmit eikä nykymedia palkitse.

Tyhjänpäiväinen kohu, mutta niitähän Tapparasta nostatetaan, jos joku negatiivinen kulma voidaan jostain mitenkään keksiä. Jotkut sanovat, että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, mutta se on vähän sellainen näennäistotuus. On tästä median asenteesta Tapparalle suoraa vahinkoakin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tyhjänpäiväinen kohu, mutta niitähän Tapparasta nostatetaan, jos joku negatiivinen kulma voidaan jostain mitenkään keksiä. Jotkut sanovat, että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, mutta se on vähän sellainen näennäistotuus. On tästä median asenteesta Tapparalle suoraa vahinkoakin.

Oliko ihan kauden alussa joku kiimainen otsikko joka ns. "Huusi, että Tapolan aika käymässä vähiin..."
No onhan se tosiaan käymässä kun sopimus loppuu kauden lopussa. Otsikko tosin ei sitä tainnut esille tuoda, mutta mitä väliä. Kivempi se on vauhkota ja hakea huomiohuorausklikkauksia ja kätkeä ne faktat sinne juttuun.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Avalanche
Paskaahan tuo Linnanahteen postaus oli, toki siitä ei kenenkään tarvitse välittää sen enempää kuin Tapparan alkuperäisestä postauksestakaan. Ehkä Tapparan twiitti oli hieman mauton, mutta ei ihmisten tarvitsisi aina pahoittaa mieltään kaikesta.

Ilveshän vähän aikaa sitten postasi tilaston ensimmäisistä otteluista Ilveksen ja Tapparan välillä ja se oli aika karua luettavaa Tapparan kannalta. Mielestäni tämä oli hyvää kuittailua ja tällaista pitäisi ollakin niin saataisiin hieman sähköä lisää. Valitettavasti tämä twiitti piti poistaa kun mielensäpahoittajat oli liikkeellä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
En minäkään tosta mitenkään loukkaantunut. Jos oli olevinaan huumoria, ei ollut hauska.

Ens kerralla emoji/hymiö mukaan, niin sitten menee perille.

Se oli näköjään ainoa mikä unohtui, kun somessa heittää hjyymoria pilke silmäkulmassa.

Tää on tätä nykyaikaa.

Erittäin hieno tempaus edelleen, kun tätä jatkojulkisuutta tulee.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
zorbas tässä Jatkoajasta terve. Onks sulla hyvä hetki jutella?

Joo, tässä Sasha, moi.

Sulta on tulossa uusi soppari Floridan kanssa.

Kyllä.

Tai siis, tais tulla jo. Vai oliks se allekirjoitus mikä oli nyt neljäs päivä–

...H e r r a n j u m a l a, äijä! Ootsää tosissas?!

En mää oo. Tai siis, en tiedä mitään, siks mää kysyn sulta.

Ihan s a i r a s äijä, vittu. Minkäs osion toimittaja sää oot?

Mää oon freelance-toimittaja.

Okei. Ja sit sää teet urheilupuolta. Ja sitten meillä on Mouhijärvellä tämmöinen äijä, joka laittoi just Änärin top kymppiin seittemän maalia, ja Selken voitto, ja mulla on kaikkee – mää oon ehkä tän vuoden paras suomalainen kiekkoilija, ja multa on tullut ihan uskomattoman menestyksen saattelema soppari! Ja sit sää soitat mulle ja kysyt, että onko se soppari tullut ulos jo! Niin kyllä tässä tulee semmoinen fiilis silleen, että en tiiä, että pitäisköhän sun ehkä tietää toimittajana tää asia kuitenkin ennen kuin sää soitat mulle? Ehkä sää voisit ottaa Googlen ja kirjoittaa vaikka sinne ja tietää sen asiasi ja silleen! Koska mun mielestä se on sun ammattitaitoa ja sun työtä, että sun tää pitäis tietää.

Aivan helvetin hyvä, fantastista matskua, kiitos. Oon samaa mieltä sun kanssa tästä asiasta, ja oon kyllä tsekannut nää. Mutta enivei, sulla on BB&T Centerillä tässä peli kans.

...Joo.

Sullahan on hieroja siellä messissä, teillä on ollut tässä treenejä–

H I E R O J A !

Eiks oo?

Siis äijä!! Ootsää… Siis zorbas, mulle soittaa Jatkoajasta äijä ja kysyy, että onks multa tullut soppari ulos, ja se sanoo mulle, että sulla on varmaan hieroja messis… Tää on yks vähän hauskin ja hämmentävin haastattelu mitä ikinä mulle on kukaan koskaan soittanut, äijä! Sää oot hauska äijä! (Kovaa naurua) Huh huh haloo, kyllä sieltä Jatkoajassa vissiin iha semi-iisisti saa duunii tehä, urheilun juttuu… (Käkättävää naurua)

Sun agentti selitti aikataulua sopiessa, että teillä on hierojan kanssa treenejä tällä viikolla–

Joojoo. No mutta mitäs muuta sitten vielä?

Noh. Jutellaan nyt sitten vaikka jääkiekosta. Sää oot jo 6-vuotiaana, Googlen mukaan, löytänyt jääkiekon, niin mikä kaikki sua jääkiekossa-

Siis äijä! Ootsää vittu tosissas! Minkä ikäinen sää oot, saanko mää kyssyy

Mää oon 36.

Sää oot 36, sun ammatissa tosiaan toimittajana, ja sää toimitat Jatkoajalle juttuu, ja sitten sää oikeesti – siis tää on ihan uskomattoman pöyristyttävää – sää et oo tehnyt minkäänlaista taustatyötä tän asian eteen, ollenkaan, kun sää niinkun soitat mulle! Mää oon vaan niinku yllättynyt, että miten pihalla joku ihminen voi olla asiasta, minkä parissa hän tekee työtä? Mää en ikinä voi kuvitella tekeväni työtä tollein, niinku ihan suoraan sanottuna. Ja ei millään huonolla, vaan siis tää tulee niinku ihan täysin ulos boksista! Ja tää on todella hauskaa, mää en oo millään lailla vihanen – tää huvittaa mua erittäin paljon! Ja mää oon todella jotenkin miettinyt monta vuotta, että Jatkoajassa on aika hauskaa väkee välillä niinku duunissa, mutta tää on kyllä tähänastinen pohjanoteeraus ihan niinku kaikessa mitä mulle on tullu vastaan. zorbas! Tää äijä rupee kysymään multa, että mitä mieltä sää oot jääkiekosta! (Korkeaa naurua taustalla) Tää lähtee ihan käsistä tää geitti!

Olin tällä aihevalinnalla johdattamassa syvemmälle tonne jääkiekon maailmaan – mutta miks tää oli sun mielestä hauska kysymys?

Siis miten mää sanoisin, tää on vähän sama asia ehkä kuin se, että sää soittaisit Gettomasalle ja kysyisit niinku siltä, että mitä mieltä sää oot hiphopista? (Naurua)

En mää kysynyt–

Mää oon antanut nyt kymmenen vuotta näitä haastiksia! Mää oon Jatkoajassakin esiintynyt aika monta kertaa. Niinku tällä hetkellä mää oon jääkiekkoilijoista Suomessa niinku aika todella sillein korkeessa paikassa ihan niinku suosion kannalta, ja meillä ei Mouhijärvellä ehkä vastaavanlaista niinku saman profiilin menestystä – ja varsinkaan julkisuudessa – oo kauheen monella MILLÄÄN alalla tähän mennessä ollu! Ni se on niinku hulluu, että sitten mun oman kylän tyypit oikeesti niinku soittaa mulle, ja ei siis tiedä yhtään mittään! Sitä vaan miettii niinku silleen, että on se HURJAA. On se niinku vaan niinku hurjaa! Tää on ihan sama kuin mua haastateltais johonkin, tiäätsää, vitsin raumalaiseen lehteen, missä niinkun tullaan jostain ihan toiselta planeetalta kysymään silleen kuka sää nyt ootkaan ja mitä sää niinku teetkään. Mää en nyt oo ehkä siinä vaiheessa enää, että mun pitäis, että mää selitän Jatkoajassa kuka mää oon ja mikä mun tarina JÄÄKIEKON kanssa on. Kyllä NE ASIAT on kuule nyt jo selitetty erittäin todella moneen kertaan.

Ite diggaan jääkiekosta ja ilmiöistä mitä siihen liittyy, ja siksi halusin kertoa Jatkoajan lukijoille, jotka ei välttämättä oo kiekkoilijoita, että minkälainen homma tässä on Sashan kanssa meneillään. Mutta ok, jos sää et halua jutella siitä, niin–

Ootsää, ootsää ikinä kuullu musta mittään? IKINÄ?

Oon mää kattellu paljonkin esimerkiksi Tapparan pelejä aikanaan. Helvetin hyvä jengi.

Sää oot nähny … Okei...

Oon mää kattellu tietenkin muutakin, mutta–

Mua niinku kiinnostais, että mistä kulttuurillisesta kuplasta sää oot pölähtänyt tavallaan tiätsää tähän tekeen tätä hommaa? Ootsää niinku joku futismies vai?

No mää oon jääpalloilija ite. Kakskytä vuotta oon pelannu itse jääpalloo.

Kylläkyllä…

No, tuota... Nyt kun on tämmöinen hyvä ja aggressiivinen vastakkainasettelun meininki, ja jääkiekkoon kun liittyy usein biiffejä, niin onko sulla tällä hetkellä biiffiä muuhun suuntaan kuin Jatkoaikaan? [Sasha on myös tunnettu julkisista biiffeistään, toim. huom.]

...zorbas! Tän äijän seuraava kysymys on, että onks sulla biiffiä tällä hetkellä mihinkään suuntaan! Kiekkoon liittyy biiffit! (Kovaa naurua) Äijä kuuntele! Sää oot ihan vitun hyvä äijä! Mää rakastan sua! Sää oot maailman paras tyyppi! Ei tehdä tätä haastattelua nyt silti enää tän pidemmälle. Tää oli hauskaa, ja, tiiätkö, mulla ei oo mitään sua vastaan, mutta nytten mun on pakko sanoa, että nää kysymykset on niinku – ne loukkaa niin paljon tiiätsää niinku sitä, missä hetkessä mää tällä hetkellä oon. Mää en nyt haluu ehkä tiätsää vastata näihin kysymyksiin.

Alright, se on sun oikeus.

Me ei päästä nyt mihinkään uuteen paikkaan, mihinkään mestaan oikein tällä hetkellä niinku… Tää on järjettömin haastattelu mitä mulle on IKINÄ soitettu. Niinku rehellisesti. KIITOS sulle siitä, äijä!

Haluisitko sää jutella jostain sun uuteen soppariin liittyvästä? Onko sulla jotain mitä sää haluisit tuoda esille?

No ei varsinaisesti oo.

Sää et halua käyttää sitä julkisuusspottia, mikä Jatkoajalta ois tulossa vaikkapa Floridan puskemiseen?

Tota. Mää en nyt ehkä – mää en oo valmistautunut siihen, että mää oisin puheen kaa. Mää olin valmistautunut haastatteluun. Mutta nytten tää haastattelu vaan – jotenkin kävikin ilmi, että tää on vähän tämmöinen vähän hassu haastattelu, niin. Sulla ei oo oikein mulle mitään kysymyksiä, mitkä herättäis mussa inspiraatiota tällä hetkellä, niin mää en osaa sen takia nyt sanoa sulle mitään. Että en oo valmistellut itelleni omaa puhetta tätä varten.

Tää on ihan ok, mää ymmärrän sun position.

Tiiätkö kiitos sulle sun ajasta joka tapauksessa. Ja mää en tarkoita mitään pahaa sua kohtaan, sää oot ihan helmi äijä, tiätsä, ei niinku mitään huonoa, ei mitään negatiivista sun päivään, mutta nyt tällä kertaa ei tehdä, ehkä, tätä juttuu.

Alright, mukavaa päivänjatkoa sulle.

Kiitos samoin! Noni, moi!
 
Viimeksi muokattu:

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Olen kyllä vähän pettynyt Tapparan mestaruudella markkinointiin. Ymmärtääkseni fanituotemyynti on kyllä sujunut mainiosti, mutta kyllä voisi tuoda esiin "hallitseva mestari" läppää todella runsaasti nyt kun se on ajankohtainen. "Hallitseva mestari" esimerkiksi tarrassa kirveen alla on lievää kuittia aina kun sen näkee jne. Ottelumainonnassa tätä mestariläppää voisi käyttää ja ties kuinka paljon muuta. Vähän on uneliasta
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Onhan sieltä tullut pientä kuittia tiettyyn suuntaan, kun tulevaa KalPa-peliä markkinoidaan TBK:n juhlapelinä... mutta joo enemmän pitäisi tuoda minustakin esille tuota "hallitseva Mestari"-läppää. Se ei vaan oikein sovi vanhaan tapparalaisuuteen. Ollaan mielummin hijaa, niin saadaan kalaa. :)
 

Veterano

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuvia eilisestä pelistä JYP - Tappara löytyy TÄÄLTÄ.
 

Liitteet

  • jaIMG_9148.jpg
    jaIMG_9148.jpg
    829,2 KB · kertaa luettu: 160

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Mahtaa Kunnarin Timppaa taas harmittaa. Vielä ehtii kirjoittaa, kuinka Tapparassa kuohuu muukin kuin mahdolliset mestaruusjuomat.

Jos Tappara onnistuu voittamaan mestaruuden mielenkiinnolla odotan tuleeko juttua tai edes twiittiä. Välierien jälkeen itki vain tuomareista
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Hyvin kirjoitettu Kunnarilta ja yhteinen muistutus meille kaikille että ostettu mestaruus on aina kuitenkin vain ostettu mestaruus :)
 

axe

Jäsen
Toi on vähän epäreilu laskelma, koska siihen isoon pelaajabudjettiin sisältyy myös ne rahat millä kabineteissa on voideltu, että tuomarit ja muut instanssit suosivat Tapparaa. Että se pitäisi mun mielestä erotella pois, vaikka onkin hyvin käytettyä rahaa.

Timothy Homerun on tässä viime vuosina ottanut ykköshevosta Sandy S.:ää aika kovasti kiinni näissä Tapparan lyömisyritysartikkeleissa. Sama lehti kuitenkin. Kaksoisjohto on kova juttu.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jutussa on mainittu, että isossa budjetissa ei oo mitään väärää. Jotenkin sen sanominen kuulostaa siltä että siinä nimenomaan on jotain väärää.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Siis mikä on Anton Levtchin rinnanympärys? Melkoinen kaappi. Erätaukohaastattelussa oli vaan pikkuisen leveämmät hartiat. Tai sitten numeroa liian suuret hartiasuojat, mitä en usko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös