Teemu Nurmi --> Liiga/Pelicans-huhu ?
Missäs moista?
Teemu Nurmi --> Liiga/Pelicans-huhu ?
Itse en usko Mikko Lehtosen lähtevän yhtään mihinkään Änäriin. Eihän se nyt niin hyvä ollut. Olisi pitänyt loistaa liigan kärkipakkina pudotuspeleissä, mutta jostain syystä kaikki meni vihkoon olympia-reissun jälkeen.
Anton Levtchi --> ?
Missäs moista?
Pienelle vastuulle jäänyt Teemu Nurmi harkitsee uransa jatkoa. Kokenut laitahyökkääjä teki uransa ennätyspisteet (19+23=42) viime kaudella, mutta tällä kaudella rooli ja tehot kutistuivat. Ainakin Lahden Pelicans ja lahtelaisseuran tuore päävalmentaja Ville Nieminen ovat osoittaneet kiinnostusta rightilta ampuvaa hyökkääjää kohtaan.
Eipä ole muita huhuja hirveästi kantautunut. Itse tykkäisin rohkeasti lähteä Heljangolla syyskaudelle kattelemaan riittääkö taso ja joku kokenut mentori kakkoseks sparraamaan.Olenko nyt ihan oikeassa käsityksessä? Metsolaa huhuttiin vahvasti Tapparaan, mutta teki KHL-sopimuksen ja Hrachovinaa viedään myös itään. Lähtisikö Tappara kauteen Heljangolla?
Eipä ole muita huhuja hirveästi kantautunut. Itse tykkäisin rohkeasti lähteä Heljangolla syyskaudelle kattelemaan riittääkö taso ja joku kokenut mentori kakkoseks sparraamaan.
Tietäjät Jokerit- ja TuTo -leireistä - ja miksei muualtakin - voisivat avata näiden herrojen pelillistä antia, vahvuuksia, heikkouksia...?
Itse en usko Mikko Lehtosen lähtevän yhtään mihinkään Änäriin. Eihän se nyt niin hyvä ollut. Olisi pitänyt loistaa liigan kärkipakkina pudotuspeleissä, mutta jostain syystä kaikki meni vihkoon olympia-reissun jälkeen. Lehtosen ikäinen samanlainen myöhäisherääjä Libor Sulak lähti Liigan toisiksi parhaana pakkina (Heiskasen jälkeen) Detroitin varmiin, eikä ole siellä pahemmin maailmaa räjäyttänyt.
Jaaha, Tapparan sopimustilanne juuri nyt (koostumukset vain sinne päin hahmottamisen helpottamiseksi):
Christian Heljanko
Hyökkäykseen varmaan laituri tai pari vielä tulossa kakkos-kolmosketjun paikoista kilpailemaan? Puolustuksen tilanne toki riippuu siitä, montako miestä lähtee kirkkaampiin valoihin. Ja toinen maalivahti vielä puuttuu. Kuinka suuri luotto on Heljankoon, hankitaanko ykkösmaalivahti vai Heljangolle kirittäjä?
Mikäs tää Kaapo Kähkönen -huhu oli?
Tuukka Mäntylä palaa siis Tampereelle. Lisäksi Juho Rautaselle kolmen vuoden soppari ja Matias Lehtoselle tryout.
Tietäjät Jokerit- ja TuTo -leireistä - ja miksei muualtakin - voisivat avata näiden herrojen pelillistä antia, vahvuuksia, heikkouksia...?
Tutolla ja Tapparalla sellainen diili Masi Lehtosen kanssa, että on nyt alkusyksyyn asti Tapparan mukana. Jos ei saa sopimusta niin palaa Turkuun, mutta Tapparalla on oikeus saada Masi lainalle, tosin vain sellaisina päivinä jolloin Tutolla ei ole peliä.
Teki lähes pts/peli viime kaudella. Fyysisyyttä ja puolustuspeliä vielä lisää niin pelaa kyllä Liigassa ihan täysipäiväisenä vielä.
Boldaus oma. Tämä ei pidä paikkansa, tai no, voihan Nikkeä väkisin peluuttaa, mutta ei kannata. Ei pääse kunnolla jäistä ylös, sivuttaisliike on kaameaa. En todellakaan luottaisi Nikelle yli kymmentä peliä, ellei taso dramaattisesti nouse kahden viime kauden aikaisesta. Nuo tilastot jopa mairittelevat.Niklas Bäckström Tapparaan. Tämä tuli kyllä täysin puskista, mutta olen alustavasti positiivisella mielellä. Varmasti hyvä mentori Heljangolle ja pystyy pelaamaan helposti sen 15-25 matsia runkosarjassa.
Tämä tarkoittaa myös että Heljanko on ensi kaudella ykkösmaalivahti, joka on ehdottomasti hyvä asia.
Ei pääse kunnolla jäistä ylös, sivuttaisliike on kaameaa
Niklas Bäckström Tapparaan. Tämä tuli kyllä täysin puskista, mutta olen alustavasti positiivisella mielellä. Varmasti hyvä mentori Heljangolle ja pystyy pelaamaan helposti sen 15-25 matsia runkosarjassa.
Tämä tarkoittaa myös että Heljanko on ensi kaudella ykkösmaalivahti, joka on ehdottomasti hyvä asia.
Todella kova riski olisi peluuttaa noin paljon. Bäcsktröm on 6 vuotta sitten pelannut kaudessa yli 20 peliä. Nyt kahteen viime kauteen yhteensä 24 peliä ja oli melkoisen heikkoja nuo menneen kauden pelit.