Joo, on vähän erikoista, että Connolly ilmoitettiin välillä loukkaantuneeksi/sairaaksi ja välillä ei mahtunut kokoonpanoon. Samaa tapahtunut myös Bailenille, tosin huomattavasti pienemmässä mittakaavassa ja Bailen on saanut ihan hyvin vastuuta. Itse olen kehittänyt päässäni teorian, että CC:llä ei ole peli kulkenut, vastuu vähentynyt ja mahdollisesti alkanut kovasanaisesti vaatimaan lisää vastuuta ja Bailen ollut kaverin tukena. Onhan siellä toki voinut olla joku Jukurit-tyyppinen örvellyskin. Todennäköisimmältä kuulostaa kuitenkin se tylsä vaihtoehto, että Connollyn taso ei vaan ole tällä hetkellä riittänyt (mitä en ymmärrä, peli näytti ennemmin yliyrittämiseltä, tosin viimeisen pelin mitä CC:ltä näin niin ei näyttänyt todellakaan miltään ykkösketjun mieheltä, poukkoilua, rähisemistä ja pari tyhmää jäähyä) ja sitä myöten on päätetty ottaa ukosta rahat pois, ja Bailenilla oli oikeasti joku pikkuvamma. Joka tapauksessa jälkikäteen spekulointi tällä asialla lienee melko turhaa, bisnes on bisnestä ja pelaajat on pelinappuloita. Kaikkea hyvää Chrisille Saksaan, ja toivotaan, että Sawadasta on joukkueelle enemmän upsidea.
Ja vielä, koskakohan Rautakorpi tajuaa tehdä jotain noille yv-koostumuksille. Malinen on ylivoimalle tällä hetkellä valitettavasti liian kädetön, eikä oikein voita aloituksiakaan. Siksipä laittaisin yvt seuraavasti:
Jormakka-Green-Palola
Aalto-Järvinen
Nieminen-Kuusela-EJ
Puistola/Larsson-Bailen
Ja jos vielä yhden toiveen niin en myöskään haluaisi, että Kuusela uhrataan Malisen ketjuun, kun peli Villen ja Greenin kanssa toimii. Sawada tulee varmaankin ottamaan Haapalan paikan Plihalin vierestä, ainakin olen ymmärtänyt että kaveri on melkoinen tykinkuula.
E: Ja lisätään vielä että luotan täysin siihen, että valmennus tekee peluutuksen kannalta parhaat ratkaisut