Mainos

Tappara-HIFK 13.2.2003 klo 18.30

• 15 364
  • 167

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kulmavääntäjä iski! Olikohan Treille syöttäjä?

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mrazek!!! Loistavaa!!! Cairnsilla on sekä ilon että surun päivä samaan aikaan. Minun entinen lemmikkini Mrazek iski tärkeään paikkaan!

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Viestin lähetti Rebel
Vittu ei mennä asioiden edelle.
No mutta tämähän kuuluu koko saitin eksistenssiin. Arvailuja, toiveita, huhuja, ennakointeja ... c´mon. Toivottavasti olen väärässä ja vältyt sydäriltä jatkossakin. Tämä kauden kestänyt up and down -pelaaminen tuppaa vaan nostamaan kyynisyyden pintaan. Ehkä turhaan? Tsemppi jatkukoon. Kele. Tana.

bull

Jäsen
Jos en olisi tiennyt että tarkastettiin IFK:n maalia niin olisin siitä hurrauksesta luullut että maali tuli kotijoukkueelle...

59:42 Vihko tm.

Loistavaa!

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos oli voitto maali niin kulmasta väännettynä palkansa tienanneena ja niin pois päin
edit: nonniin..ei oikeesti yx maali kesää tee mut.....laulaen penan mukana "toivotaan,toivotaan"

Viimeksi muokattu:

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olikohan se niin, että Mrazek kävi ensi kikkaamassa kaikki kulmat ja sitten kun ei ollut muuta niin huomasi maalin kulman => Eiku kiekko sinne. :D

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti aika epeli
No mutta tämähän kuuluu koko saitin eksistenssiin. Arvailuja, toiveita, huhuja, ennakointeja ... c´mon.

Nojoo, mutta sitten pitää kirjoittaa sillä tavalla, ettei pelko perseessä tarvitse täällä ihmetellä että miksi mulla lukee 1-1. Noh, nyt ei lue, vaan lukee 1-3 ja pinnat Stadiin. Ilmeisesti se olen sitten minä, joka olen pahanilmanlintu IFK:lle. 3 missattua vieraspeliä tämän vuoden puolella. Arvatkaa montako vieraspeliä IFK on voittanut tämän vuoden puolella?

Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jumaleissön, mainio vääntövoitto IFK:lta tänään!

En olis uskonu ku oli SaiPaa vastaankin niin vaikeeta. Ilmeisesti mansessa on kahvattu ja koukittu ja neppailtu ja peruuteltu olan takaa, mutta kovasti kaivatut kaks pojoo sieltä vaan tuli ku tulikin. Usko on ollu pohjalukemissa, mutta ehkäpä se tästä vielä iloks muuttuu.

Kiitos IFK!

Ai niin, Kake sai syöttöpisteen Hirson maaliin, eikös Kakella ole aikamoisen hyvä pisteputki päällä, vai muistanko ihan päin helvettiä?

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinköhän kukaan kehtaisi olla erimieltä, että voiton avaimena on tänään ollut ehdottomasti kulmaväännöt.

Vaikka teksti-tv:ltä seurattuna jotain ehkä saattaa mennäkin huonolla tuurilla ohi itse pelistä, ei taistelun ja väännön määrästä liene epäselvyyttä kenenkään IFK-kannattajan keskuudessa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumankekka, nehän taistelee! Kaksi tärkeää peliä hoidettu peräkkäin kotiin, vaikka tärkeitä miehiä on puuttunut molemmista. Lauantaina vielä Tepsi nurin, niin ollaankin kaadettu melkein kaikki "päävastustajat".

Mrazek ei ehkä muuten ole ollut kovin vakuuttava, mutta ihan hyvin se tuntuu osuvat tolppien väliin tärkeissä peleissä.

Tapparakin on yhtäkkiä realistisen matkan päässä. Jos tänään olisi tullut turpiin, kiinniottaminen olisi ollut oikeastaan enää teoreettinen vaihtoehto.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Toinen yllätyksellinen maalintekijä. En nyt ihan ensimmäisenä olisi lähtenyt veikkailemaan Marsua voittomaalin tekijäksi. Mutta hyvä niin, oikeastaan todella hyvä. Voitto oli nimittäin tärkeä, ottaen huomioon muiden joukkueiden tulokset. Teoreettiset mahdollisuudet kutostilaan säilyivät, vaikka en siihen oikeastaan itsekään usko. Tästä jatketaan hyvillä mielin.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Upeeta, mahtavaa! Onpas jätte kiva mennä aamulla töihin, kun Tapparan miäs ei puhu sanaakaan....

Ja kiitokset Calounille, SaiPa jäi yhteen pinnaan.

Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Hyvä Mrazek!! Hieno ja tärkee voitto. Nyt näyttää jo paljon paremmalta! Minkälainen oli Turon taklaus?

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Simon
Ai niin, Kake sai syöttöpisteen Hirson maaliin, eikös Kakella ole aikamoisen hyvä pisteputki päällä, vai muistanko ihan päin helvettiä?
Muistat. En ainakaan itse pidä kolmen matsin pisteputkea kovin hurjana saavituksena. Hyvin on tulosta kuitenkin tullut IFK:ssa noin muuten.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kulmavääntö meille!

Aivan loistava homma. Tappara ei pystynyt pistämään kampoihin, kun HIFK ajoi pelin kaikkiin neljään kulmaan. Joskus jopa yhtä aikaa. Toni Söderholm teki viimeisen maalin voitettuaan kulmaväännön. Asiaan vaikutti se, että hän oli yksin kulmassa.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rebel
Ilmeisesti se olen sitten minä, joka olen pahanilmanlintu IFK:lle. 3 missattua vieraspeliä tämän vuoden puolella. Arvatkaa montako vieraspeliä IFK on voittanut tämän vuoden puolella?

6. Voitas ihan tällä puheella sopia, että pysyisit himassa loppukauden vieraspelit. Ota vaikka sohvalla bisseä.

Hitsi, meillähän on kahden ottelun voittoputki! Lauantaina tulee sitten Tepsistä Nordiksella kolmas.

Mahtoiko olla Mrazekin maali maalinedustalta ronkittu räkämaali?

Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, Calounin Jamppa tänään vaivaiset 1+2. Stathos keränny mansessa 3 tähteä, sama mies myöskin valittu illan Expert- ja fair play -pelaajaksi, joten lienee ollu taas Dave-show pystyssä. Missä olisi IFK ilman tätä miestä?

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mrazekin maalissa ei ole syöttäjiä ollenkaan. Frankie old boy on ilmeisesti vetänyt koko kentän läpi yksin ja iskenyt vain kaksi minuuttia ennen loppua niitin Tapparan arkkuun. GOOLL! BANG BANG!!!

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Jees!

Se 3-1 onkin 1-3. Meni nummerot vahingossa väärin päin. Tyhmä minä ja onnittelut petolaumalle. Niin sitä pitää. Kele. Tana.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IS-tähdet
Stathos Dave (HIFK)
**
Ojanen Janne (Tappara)
*
Mrazek Frantisek (HIFK)

Expert-pelaaja
Stathos Dave (HIFK)

Fair Play -pelaaja
Stathos Dave (HIFK)

Stathos 32 torjuntaa. Kukahan on ollut kentän hahmo?

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietenkin herra Tuomari on ollut kentänhahmo sillä muutenhan sneppailen ei voi voittaa.......

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Onnittelut HIFK:lle. Pitäähän se Lottovoittajiakin onnitella. Tapparan hylätty maali oli täys oikeusmurha, mitään potkua siinä maalissa ei ollut, vaan se pomppasi Jämsenin luistimesta jarruttaessa sisään. Mutta se siitä. Muuten Tappara oli aivan surkea tänään. Varsinkin ylivoima on aivan järkyttävän tuskaista ja mitään järkevää ei saatu aikaan. Sama tauti jatkui mikä Espoossa. Muuten HIFK oli toista erää lukuunottamatta aika helisemässä, mutta Stathos oli aivan uskomaton. Ehdottomasti ottelun paras pelaaja.

Tuomarista en sano mitään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy