Herranjestas, että tämä ketju on antanut tänään hyvät naurut. Itse luin tuon Nuckin viestin ja yritin saada kuvaa taklaustilanteesta. Mm. hassulta kuulostava "meni polvilleen ennen taklausta". Hmm, miten hemmetissä polvet jäässä taklaillaan?
Noh, onneksi joku laittoi vihdoin tuon klipin. Suosittelen, että Nuck myös katsoisi sen.
Ei jäähyä!
Se, että jos Moore on niin vittumainen pelaaja kuin annetaan ymmärtää, ni miksei Canucks sitten laittanut jotain kovemman luokan pelaajaa vähän "kouluttamaan".
Ymmärrän täysin, että Moore vetäisi Bertuzzin rosikseen. Eri asia sitten nuo muut Canucksista. Meistä ei taida täällä kukaan tietää faktoja kyseiseen asiaan, kuka ja ketkä ovat päättäneet noista asioista.
Markus Näslundille hamekangasta. Ja Todd Bertuzzia en arvosta enää ikinä.
Olen vasta sivulla 7, joten luen loput myöhemmin, nyt kiire John Fogertyn konserttiin.
Viestin lähetti nuck
Tilanne meni seuraavasti; Näslund oli keskialueen vasemmassa reunassa ja kurotti irtokiekkoon. Moore tuli omista punaviivalle ja huomasi kiekkoon kurottavan Näslundin ajaen tätä olkapää/kyynerpää edellä päin. Koska Näslund oli vielä kurottamassa kiekkoon, hänen päänsä oli normaalia luisteluasentoa alempana. Moore meni ennen taklaustaan polvilleen, jotta saisi olka-/kyynerpäänsä Näslundin pään tasolle ja pamautti voimalla päähän. Näslund putosi jäähän kasvoilleen, kypärä irtosi ja mies löi päänsä jäähän. Hänen kallonsa oli rikki ja verta kentällä. Hallin sairaanhoitajahenkilökunta oli paikalla ja Näslund vietiin tajuttomana ja verta vuotavana sairaalaan.
Noh, onneksi joku laittoi vihdoin tuon klipin. Suosittelen, että Nuck myös katsoisi sen.
Ei jäähyä!
Se, että jos Moore on niin vittumainen pelaaja kuin annetaan ymmärtää, ni miksei Canucks sitten laittanut jotain kovemman luokan pelaajaa vähän "kouluttamaan".
Ymmärrän täysin, että Moore vetäisi Bertuzzin rosikseen. Eri asia sitten nuo muut Canucksista. Meistä ei taida täällä kukaan tietää faktoja kyseiseen asiaan, kuka ja ketkä ovat päättäneet noista asioista.
Markus Näslundille hamekangasta. Ja Todd Bertuzzia en arvosta enää ikinä.
Olen vasta sivulla 7, joten luen loput myöhemmin, nyt kiire John Fogertyn konserttiin.