Tapaus Rautee...

  • 11 721
  • 84

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vielä tapaus Rauteesta

Pakko laittaa tänne näkyviin eilisessä Ilta-Sanomissa olleesta Juhani Ikosen palautteesta yksi kohta.

Ikonen tekstissään mainitsee ilmoittaneensa Arto Järvelälle, että Rauteen polven magneettikuvaus tapahtuisi 17.3. klo. 15.00. Näin ollen Moberg antoi Miettisen pelikiellon perustuen vain Ikosen oletuksiin Rauteen polven tilasta, sillä esim. Jatkoaika uutisoi pelikiellosta jo 17.3. klo. 11.42.

Jos Moberg olisi siis tehnyt pidemmän työpäivän, niin koko soppa olisi varmaan jäänyt syntymättä...
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
jaahas

Aloitetaas omakin osuus tässä jutussa. Nii, en ole aikaisemmin kommentoinut tapausta, koska en ollut sitä nähnyt, mutta torstaisen Hakinaitin jälkeen voinen sanoa, että jos joku vertaa tapahtuneita case Ruutu/Sihvonen ja väittää niitä samanlaisiksi niin ei hyvää päivää.

1. Vauhtia Ruudulla enemmän, ehtii enemmän väistämään (Kurottiko Sihvonen? varman vastauksen tietää vain hän itse, mutta siltä se näyttää) ja väistämällä enemmän, jää polvi pahemmin yksiksensä keräämään koko törmäyksen voimaa.

2. Rautee ei näyttänyt juurikaan edes ehtivän väistää tai haluavan ja haluaisinkin korostaa pelaajan moraalia tässä tilanteessa.

3. Ruutu makaa jäässä eikä pidä sen suurempaa shouta, mikä kertonee siitä että kipu on sen verran suuri, ettei hän halua polveansa turhaan liikuteltavan.

4. Rautee vetää aikamoisen esityksen jään pinnassa ja siinä vaiheessa olisi jo monet voineet sanoa, että joko mies on tyhmä tai sitten polvi ei ole paskana?

5. Turhaa on kuitenkin etsiä syytä Rauteesta, koska ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Franki-boyn asiantuntemuus tulisi asettaa kyseenalaiseksi, ei Rauteen sekoilut, koska ainahan tuollaisia hyppelijöitä löytyy joka joukkueesta....
 

Cannonpowder

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Harva meistä on Rautee
Moni nauruja saa
Harva meistä on tuskassa jäänyt jäähän makaamaan
Minä pelaa en koskaan
Tahdon vain selittää
Ja kaiken minkä pitää mä päätän se siihen ei jää
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Seitsemännen pelin jälkeen Rauteen kanssa juttelin tapahtuneesta. Hän sanoi, että sattui saatanasti ja että kyllä se vielä kipeä on, vaikka sillä pelaamaan pystyi.

Ne hanskat kyllä olisi saanut pysyä kädessä.
 

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: jaahas

Viestin lähetti masaman
4. Rautee vetää aikamoisen esityksen jään pinnassa ja siinä vaiheessa olisi jo monet voineet sanoa, että joko mies on tyhmä tai sitten polvi ei ole paskana?


Asiapuhetta

Kun muutaman kerran on nähnyt livenä todella pahoja loukkaantumisia (itsekin olen paikkojani telonut urheillessa, kokemusta on), uhri on ollut jäällä kohtuullisen liikkumaton. Ei ole ollut tarpeen heitellä hanskoja ja pyöriä ja kieriä. Liikkuminenhan vaan lisää kipua ja jos oikeasti sattuu niin "saatanasti", niin ei sitä prkl liikuta kroppaansa. Jos kipu on todella kova, showhommat unohtuu taka-alalle.

Kaverini kaatui kerran jäällä, reisiluu poikki. Kaveri huusi kuin syötävä mutta ei muuten vahingossakaan liikuttanut kroppaansa milliäkään.

Rautee on ämmä ja täys pelle. Pitäisiköhän miehen lopettaa kiekko ja aloittaa vaikka sillä TPS:n fudaripuolella? Olisi "joukkueellen arvokas pelaaja" vastustajan rankkarialueella.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: jaahas

Viestin lähetti Peter Gabriel

Rautee on ämmä ja täys pelle. Pitäisiköhän miehen lopettaa kiekko ja aloittaa vaikka sillä TPS:n fudaripuolella? Olisi "joukkueellen arvokas pelaaja" vastustajan rankkarialueella.

Ymmärsinkö oikein. Siis ämmä on se joka vastustajan polvitaklauksen jälkeen tulee hammasta purren kahden päivän päästä tapahtuneesta kipeällä jalalla taistelemään joukkueensa puolesta. Tosimies sen sijaan mittailee ryhdikkäästi mailoja ja itkee mediassa maailman ja SM-liigan pahuutta?
 

Temexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK!
hifkille myös tsemit..
Heh!

Birkku: "Ymmärsinkö oikein. Siis ämmä on se joka vastustajan polvitaklauksen jälkeen tulee hammasta purren kahden päivän päästä tapahtuneesta kipeällä jalalla taistelemään joukkueensa puolesta. Tosimies sen sijaan mittailee ryhdikkäästi mailoja ja itkee mediassa maailman ja SM-liigan pahuutta?"

No niin, saatiinhan Birkkukin taas hereille, kun aihe ei koske pleijareita! Mitä muuta Lappeenrantaan???

Kerho on kyllä ko. nimimerkille niin paha piikki lihassa, että kyllä tulee pitkä kevät jos HPK finaaleihin menee.. ja Miettinen kotikisoihin.. ja Duba..

No joo, iloista kevättä vaan sinnekkin päin! :)
 

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: jaahas

Viestin lähetti Birkku
Ymmärsinkö oikein? Siis ämmä on se joka vastustajan polvitaklauksen jälkeen tulee hammasta purren kahden päivän päästä tapahtuneesta kipeällä jalalla taistelemään joukkueensa puolesta. Tosimies sen sijaan mittailee ryhdikkäästi mailoja ja itkee mediassa maailman ja SM-liigan pahuutta?

Et ymmärtänyt.

Kuinka mailanmittailu kuuluu tähän ketjuun?
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Heh!

Viestin lähetti Temexi

Kerho on kyllä ko. nimimerkille niin paha piikki lihassa, että kyllä tulee pitkä kevät jos HPK finaaleihin menee.. ja Miettinen kotikisoihin.. ja Duba..

Metsään meni ja syvälle tuo veikkaus. En pidä, enkä arvosta on helvetin kaukana siitä että seura olisi minulle jonkinlainen piikki lihassa. Vaikka toivonkin kenen tahansa muun voittavan en taatusti suostu ottamaan stressiä itselleni niin mitättömän asian kuin hpk takia. Ja se että en pidä seurasta ei todellakaan tarkoita että minä vihaisin TÄLLÄ HETKELLÄ siellä pelaavia kiekkoilijoita. Mikäli Miettinen valitaan kisoihin toivon hänelle onnistumisia aivan kuten koko Leijonajoukkueelle. Millähän tavoin tuo Duba tähän liittyy. Poika on hinnoitellut itsensä pihalle meiltä, joten kiitokset menneestä ja hyvää matkaa. Minulle on aivan sama vaikka hän pelaisi seuraavalla kaudella hameenlinnassa.
 

Temexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK!
hifkille myös tsemit..
Anteeksi.

Birkulle: Oli kyllä vähän huono heitto minulta. Ei näyttänyt kolahtavan suhun juuri lainkaan.. Olen pahoillani.

-Temexi-

ps. sorry pieni chat, ei tule toistumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös