Meillä ei onneksi varsinaisessa palveluksessa sattunut mitään elämää suurempaa katastrofia. Voi kyllä johtua siitä, että meillä todella vain leikittiin sotaa, muiden kokemuksia lueskelleena on tullut realistinen kuva meidän paikan meiningistä. Itse vähän kohelsin kerran traktorilla, mutta seurauksena ainoastaan vekki muutenkin poistovuorossa olevaan ambulanssipakettiautoon (sellainen ghostbusters-malli, hymyilyttää muuten aina, kun näkee sellaisen vielä liikenteessä). Henkilövahingoilta siis sen osalta todellakin vältyttiin.
Kuitenkin kokonaisuutta ajatellen meiltä poistui yksi taistelija ennen aikojaan. Se oli valitettava liikenneonnettomuus lomilla. On sanottava, että ei ollut sinä kertana sunnuntai-illan bussissa kovin voittajafiilikset, kyllä siellä tippa tuli silmään eritoten niille, jotka kyseisen henkilön paremmin tunsivat. Mutta täytyy sanoa, että kyllä se kosketti minuakin, vaikka emme nyt mitään todella tuttuja olleet keskenämme, hän oli minua seuraavaa saapumiserää.
Kuitenkin kokonaisuutta ajatellen meiltä poistui yksi taistelija ennen aikojaan. Se oli valitettava liikenneonnettomuus lomilla. On sanottava, että ei ollut sinä kertana sunnuntai-illan bussissa kovin voittajafiilikset, kyllä siellä tippa tuli silmään eritoten niille, jotka kyseisen henkilön paremmin tunsivat. Mutta täytyy sanoa, että kyllä se kosketti minuakin, vaikka emme nyt mitään todella tuttuja olleet keskenämme, hän oli minua seuraavaa saapumiserää.