Lisää vaihtoehtoja
Ketjuun kirjoittaneetSen verran pitää vielä kehua näitä Svenska Samskolanin kasvatteja, että ne ovat aina pitäneet ankkalammikossaan yhtä ja ymmärtäneet taloudenpidosta. Ilves on ollut kroonisesti persaukinen aina jostain 70-luvusta lähtien ja täynnä keskenään kinastelevia kuppikuntia.
Kirveellä töitä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen TAPPARA
Itse muutan kohta Köpikseen ja haen Ruotsin kansalaisuutta.Mä kirjoitin laudaturin ruotsista. Ja oon käynyt kerran Tukholmassa. Perinteet velvoittavat.
1953 1954 1955 1959 1961 1964 1975 1977 1979 1982 1984 1986 1987 1988 2003 2016 2017
Itsehän olen jo hetken Gävlessä majaillut, onneksi täällä Ist0lla näkyy TeliaTVItse muutan kohta Köpikseen ja haen Ruotsin kansalaisuutta.
Ok, edelleenkään en ymmärrä mitä tässä haetaan, mutta ilmeisesti jotakin Brändi juttua.Niin no hurri on kuitenkin alunperin tarkoittanut nimenomaan suomenruotsalaista, vaikka se on myöhemmin siirtynyt riikinruotsalaisiinkin. Jos siis sitä tarkoitit?
@McTorso :
Toivon, että pari kolme seuraa ei pysty ensi kaudella pelaamaan. Näin saisimme tästä Koronan aiheuttamasta erittäin ikävästä tilanteesta irti jotain positiivistakin.
Toivon, että pari kolme seuraa ei pysty ensi kaudella pelaamaan. Näin saisimme tästä Koronan aiheuttamasta erittäin ikävästä tilanteesta irti jotain positiivistakin.
Eikäköö tuo tuli mieleen tästä lasketaanko TBK:n mestaruudet Tapparalle väännöstä ja tämä kielipolitiikka puoltaisi sitä, kun Tapparan ruotsinkieliset juuret ovat vahvasti edelleen matkassa yli puoli vuosisataa myöhemmin.Ok, edelleenkään en ymmärrä mitä tässä haetaan, mutta ilmeisesti jotakin Brändi juttua.
Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
-
Vaadin, että löylyhuoneen voi ignorata
Onhan siellä johtoportaassa nykyäänkin hpj Hans Bengtsson ja tj Mikael Stäpp. Alexander Barksson laittoi myös kesällä tukun riihikuivaa seuran osakkeisiin. Pelaajistostakin löytyy monivuotisina johtohahmoina Christian Grans ja Johan Fält, sekä nuori lupaus Casper Simonsfärd.
Liity yhteiseen rintamaan! Vaadimme, että löylyhuoneen voisi piilottaa! Osoita tukesi kopioimalla lihavoitu teksti allekirjoitukseesi.
he’s like a lizard, the way a lizard takes his tongue and sticks it as far as it does and retrieves what it was trying to do - Paul Fenton, 2019
he’s like a lizard, the way a lizard takes his tongue and sticks it as far as it does and retrieves what it was trying to do - Paul Fenton, 2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy