Koskenkorva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Re: Kyllä, anonymiteetti vaikuttaa
No en mä nyt sentään niin toope oo, etten sitä tajunnu!
No pitäähän elämässä jotain ärsyttävää olla ;) Joka toinen kommentti ei todellakaan ole "miettikääpä sitä", vaikka mä "sitä" aika paljon mietinkin
Oma käsitykseni: Se oli pelitilanne, josta ei tullut jäähyä, that's it. Toki tuomarien kans saa olla eri mieltä, mutta faktaa on taas se, ettei "märiseminen" muuta tuomiota miksikään, varsinkaan kun ei ollut mitää tuomiota =)
Riittääkö tämä? Miettikääpä sitä! ;)
Viestin lähetti Gagarin
Ilmeisesti syy miksi nyt vielä jaksat jauhaa on, että olet jotenkin ottanut itseesi tuon heiton tästä "miettikääpä sitä" -lausahduksesta. Jos et omaa jotain todella hämmentävää huumorintajua ja itsekin ole vääntänyt näitä paria viime viestiäsi kieli poskessa, niin paljastan nyt sinulle:
SE OLI VITSI.
No en mä nyt sentään niin toope oo, etten sitä tajunnu!
Viestin lähetti Gagarin
(Saattaa vain olla, että kasvokontaktissa et päättäisi joka kommenttiasi noihin sanoihin koska silloinhan vaikuttaisit ihan idiootilta. Mutta sehän ei päde täällä, kun täällä on tämä nimettömyys yms. kauheudet.) Samaten inhoan ko. lausahdusta myös siellä tv-ohjelmassa jota onneksi en kovin usein katso.
No pitäähän elämässä jotain ärsyttävää olla ;) Joka toinen kommentti ei todellakaan ole "miettikääpä sitä", vaikka mä "sitä" aika paljon mietinkin
Viestin lähetti Gagarin
Ilmeisesti haluat kovasti uskoa omaan käsitykseesi siitä hemmetin "iskusta" joka sinun maailmassasi on "fakta". Ole hyvä vaan. Eiköhän tämä riitä jo.
Oma käsitykseni: Se oli pelitilanne, josta ei tullut jäähyä, that's it. Toki tuomarien kans saa olla eri mieltä, mutta faktaa on taas se, ettei "märiseminen" muuta tuomiota miksikään, varsinkaan kun ei ollut mitää tuomiota =)
Riittääkö tämä? Miettikääpä sitä! ;)