Pyynikin Smokehouse Pirkkalan keskustassa ei kauheasti poikkea reitiltä, ja on kyllä käymisen arvoinen.Ruokapaikkaa hakusessa. Tulee piakkoin keikka Pirkkalan kentälle ja matkalla voisi käydä haukkaamassa jotain. Reitti kulkee Huittisten kautta, joten mieluummin en menisi keskustaan asti. Onko siinä matkalla jotain kohtuullista/ hyvää mestaa käydä syömässä lounasajan ulkopuolella? Lähes kaikki käy mutta bbq- burger tms- osasto voisi olla toimivaa.
Ruokalistasta päätellen osui ja upposi. Kiitos paljon!Pyynikin Smokehouse Pirkkalan keskustassa ei kauheasti poikkea reitiltä, ja on kyllä käymisen arvoinen.
Ruokalistasta päätellen osui ja upposi. Kiitos paljon!
Pyynikin Smokehouse Pirkkalan keskustassa ei kauheasti poikkea reitiltä, ja on kyllä käymisen arvoinen.
Sampo Terho on Tampereen uusi kulttuurijohtaja [Tampereen kaupunki]
Sampo Terho aloittaa Tampereen uutena kulttuurijohtajana toukokuussa. Tehtävää haki yhteensä 44 henkilöä. Heistä 13 kutsuttiin ensimmäisen kierroksen haastatteluihin, joiden pohjalta kuusi hakijaawww.tampere.fi
Tampereella ei näköjään arastella valita politiikan sivuraiteille joutuneita johtajaksi. Terho on kuitenkin entinen alan ministeri ja tuon kaliiberin hakijoita ei joka tehtävään olekaan. Antaa ajan näyttää mitä tästä kuoriutuu.
Vitutti tuon vitun juudaksen tuominen Suomen hienoimpaan kaupunkiin. Mutta ylle kirjoitetun typerän itkuvirren luettuani ei vituta enää niin paljoa. Nautin jopa vähän.
Vitutti tuon vitun juudaksen tuominen Suomen hienoimpaan kaupunkiin. Mutta ylle kirjoitetun typerän itkuvirren luettuani ei vituta enää niin paljoa. Nautin jopa vähän.
Muistan aikoinaan Tampereen rantatunnelia käsitelleen kiivaan keskustelun ja valtuustokäsittelyn saaneen huomiota valtakunnallisestikin. Asia jakoi hyvin voimakkaasti mielipiteitä ja jos muistan oikein, Demarit lähtivät vuoden 2012 kunnallisvaaleihinkin hyvin tunnelia vastustaneella agendalla. (?) Draamaa riitti ja päätös hankkeen toteuttamisesta oli varsin tiukka 36-31.Dündar-Järvinen vastusti aikanaan melkein kaikkien muiden demarien tavoin rantaväylän tunnelia. Minulla oli kahdesti kunnia päästä kysymään häneltä, että miten tunnelin hinta ja vaikutukset on arvioitu väärin, kun ne kerran puoltaa tunnelia. Vastaus oli, että ei tunnelille, ei ei ei!
Palasin Suomeen ja Tampereelle aikanaan, kun riita tunnelista oli kiivaimmillaan. Oli aika hämmentävää seurata, miten sinänsä ihan fiksut ihmiset tuntuivat menettävän järkensä, kun piti perustella, miksi sitä ei saisi tehdä. Aikataulun tiedettiin venyvän vuosia, budjetin räjähtävän käsiin, Näsijärven valuvan tyhjäksi tunneliin. Rekkoja tulisi siellä räjähtämään, ja tuhansia ihmisiä kuolemaan. Suosikkini oli se taloyhtiö, jonka ali tunneli rakennettiin. Kun mikään muu keino ei enää tepsinyt, niin vaativat itselleen sen maa-aineksen, joka heidän tonttinsa alta louhittiin. Ja kyllä, lain mukaan se kuului heille, mutta heidän olisi tullut osoittaa louheelle jokin paikka, jos eivät halua sitä pihalleen, ja heidän tulee maksaa louhintatyö ja kuljetuskustannukset. Eivät sitten yllättäen enää halunneet sitä.Laidaus Demareiden threadista..
Muistan aikoinaan Tampereen rantatunnelia käsitelleen kiivaan keskustelun ja valtuustokäsittelyn saaneen huomiota valtakunnallisestikin. Asia jakoi hyvin voimakkaasti mielipiteitä ja jos muistan oikein, Demarit lähtivät vuoden 2012 kunnallisvaaleihinkin hyvin tunnelia vastustaneella agendalla. (?) Draamaa riitti ja päätös hankkeen toteuttamisesta oli varsin tiukka 36-31.
Vieläkö tunneli jakaa tamperelaisten mielipiteitä? Viime kesänä tuli koettua kyseinen infrastruktuurin merkkiteko ensimmäistä kertaa auton kyydissä ja onhan se melkoisen hieno ja mahdollistanut lisärakentamisen aivan keskustan tuntumassa. Pisteet siis täältä kaukonäköisyydelle. Olisiko joidenkin mielestä edelleen parempi, mikäli Tampereen keskustan pohjoinen laita olisi varattu läpiajoliikenteelle?
….Vieläkö tunneli jakaa tamperelaisten mielipiteitä?
Olisiko joidenkin mielestä edelleen parempi, mikäli Tampereen keskustan pohjoinen laita olisi varattu läpiajoliikenteelle?
Noin tuo meni. Demarit lähtivät kuntavaaleihin populistisesti vastustamaan tunnelia, mutta eivät silti voittaneet vaaleja. Neljä demarinaista päätti juuri ennen äänestystä äänestä tiedon eikä populismin perusteella, ja tunneli päätettiin sen ansiosta rakentaa.Tuo lopullinen tunnelipäätöshän oli erittäin tiukka ja käytännössä hanke olisi kaatunut sillä kerralla, jos SDP:n puoluekuri olisi pitänyt. Kuten todettua, tunnelin rakentaminen hyväksyttiin äänin 36-31. Jos SDP:stä ei olisi loikanneet nuo neljä naista kannattajien puolelle, niin äänet olisivat menneet 32-35.
Muistelisin, että nuo neljä naista palkittiin myöhemmin jollakin tunnustuksella.
2030-luvulle ulottuvat päätökset tehdään nyt… vaan huonolta näyttää, kun ”autopuolue” Kummolan johdolla päsmäröi kaikkialla niin, ettei mitään rohkeita päätöksiä enää tule…
Kandee muistaa, että vuonna 2021 liikennöintinsä aloittaneen ratikan rakentamisesta päätettiin pitkän valmistelun jälkeen vuonna 2016 ja Tammelan stadion lähti liikkeelle 2010-luvun alussa, samoin Areena kun kaupunki ottis sen hotesiinsa. 2030-luvulle ulottuvat päätökset tehdään nyt… vaan huonolta näyttää, kun ”autopuolue” Kummolan johdolla päsmäröi kaikkialla niin, ettei mitään rohkeita päätöksiä enää tule…