Tampere – mainettaan parempi kaupunki

  • 364 064
  • 1 987

ipaz

Jäsen
Ollaan tulossa miesporukalla Tampereelle viikonlopuksi lokakuun puolessa välissä. Lauantaille varattu sauna, mutta olisko täällä kellään ehdotuksia perjantain alkuillan/illan ohjelmaksi? Jotain oluttastingeja yms ainakin löysin.
Lokakuun puolessa välissä riippuen viikonlopusta on perjantaina Nokia Areenalla joko Ilves-Kärpät tai Ilves-Tappara. Jos tulette jälkimmäisenä, niin siitä vaan katsomaan paikallishegemoniaa. Suosittelen anniskelukatsomoa.
 

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Tuo Kultainen Apina vaikutti varsin kiinnostavalta pubilta. Ruokapuoli on nettisivujen mukaan kätevästi "ulkoistettu" ja tänne voi tilata ruokaa lähiruokapaikoista. Varmaan ihan fiksu idea ja voi itse keskittyä olutpuoleen. Plussaa myös nettisivujen olutlistasta, jota ilmeisesti myös oikeasti päivitetään.
Saako täällä hanatuotteet myös taster- koossa?
-itsekin olen satunnainen kävijä Apinassa joten en osaa vastata tuohon hanatuotteiden kokoon. Listaa kuitenkin päivitetään ja siellä on yks Tampereen parhaista olutvalikoimista.
 
Ollaan tulossa miesporukalla Tampereelle viikonlopuksi lokakuun puolessa välissä. Lauantaille varattu sauna, mutta olisko täällä kellään ehdotuksia perjantain alkuillan/illan ohjelmaksi? Jotain oluttastingeja yms ainakin löysin.
Jos nostalgia kiinnostaa, tossa pari flipperi/arcadehallia.
Ikuri kauempana, Tammela keskustan kupeessa.



Viihdekeskus grazysta löytyy mm. metka sisäminigolf ym. puuhaa.

 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuo Kultainen Apina vaikutti varsin kiinnostavalta pubilta. Ruokapuoli on nettisivujen mukaan kätevästi "ulkoistettu" ja tänne voi tilata ruokaa lähiruokapaikoista.
Siihen voi tosiaan tilata ainakin rakennuksen toisella kulmalla olevan Speakeasyn siipiä, hampurilaisia, yms. En tiedä, mitkä ovat nykysuhteet ihan vieressä olevan Pizza Servicen kanssa, mutta siinä joka tapauksessa tarjolla perinteistä kebabpizzerian mättöevästä. Tosin jos itse tilaisin, niin ehdottomasti kadun toisella puolella olevan Il Poston napolilaistyylistä pizzaa.

Saako täällä hanatuotteet myös taster- koossa?
Kyllä saa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen pari menua viineineen käynyt testaamassa.

Kummallakin kerralla suurin osa annoksista on ollut oivaltavia, hyvän näköisiä ja hyvän makuisia. Molemmilla kerroilla mukaan on mahtunut muutama käsittämättömän hieno suoritus.

Viineissä ehkä mennään vähän liikaa nykyisen natuviinihömpötyksen mukaan ja muutenkin kikkaillaan, mutta muuten voi suositella ainakin kerran käytäväksi, on elämys ja kokemus.

Ehkä toinen pieni kitinän aihe (toki ei koske sinua), on että menuissa oli hiukan toistoa muutaman ruokalajin ideoissa, vaikka näennäisesti yhtä lukuunottamatta kaikki ruokalajit olivat vaihtuneet.

Ja kannattaa ottaa koko kymmenen ruokalajin setti.

Tänks, pöytä varattu ja koko setti viineineen on tarkoituksena nielaista.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siihen voi tosiaan tilata ainakin rakennuksen toisella kulmalla olevan Speakeasyn siipiä, hampurilaisia, yms. En tiedä, mitkä ovat nykysuhteet ihan vieressä olevan Pizza Servicen kanssa, mutta siinä joka tapauksessa tarjolla perinteistä kebabpizzerian mättöevästä. Tosin jos itse tilaisin, niin ehdottomasti kadun toisella puolella olevan Il Poston napolilaistyylistä pizzaa.


Kyllä saa.

Tämä Kultainen Apina menee kyllä testiin jollain Mansen reissulla. Kiitos myös @Hyytiäinen vinkistä!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jos nostalgia kiinnostaa, tossa pari flipperi/arcadehallia.
Ikuri kauempana, Tammela keskustan kupeessa.



Viihdekeskus grazysta löytyy mm. metka sisäminigolf ym. puuhaa.


Arcade Ikurissa oon käyny kerran. se vähän kauempana keskustasta mutta suoisttelen. Pitäs käydä uudestaan. Purtavat ja virvokkeet oli edullisia. Kun katsoin Pinball unionin hintoja niin ainakin peli-illasta rokotetaan enempi.
 
Viimeksi muokattu:

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Jos nostalgia kiinnostaa, tossa pari flipperi/arcadehallia.
Ikuri kauempana, Tammela keskustan kupeessa.



Viihdekeskus grazysta löytyy mm. metka sisäminigolf ym. puuhaa.

Alkuperäinen kysyjä sai kai jo kysymykseensä vastauksen, mutta jatkona listaan vastaisuuden varalle, rautatieaseman kupeesta löytyy


Ruokaa saa montaa erilaista, tuossa on tosiaan useampi rafla yhdessä (myös Hoaxin vegaanisapuskaa jos sille linjalle haluaa) sekä arcadepelejä poleteilla. Löytyy mm. Bubble Bobble ja klassinen Speden spelit -neljän nappulan nopeusharjoitus.

Sisäminigolfeista nostaisin ylös myös Ratinan


Tuo on vähän "jenkkityyppinen", eli on liikkuvia esteitä ja muuta animatroniikkaa. Sekä yksi rata joka yllättää jos ei tiedä mitä on luvassa (tuossa on varoitus että ei selkävaivaisille, mutta tuo on ehkä ylivarovaista, se on enemmän vain säikäytys).
 

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Puolison kanssa pitäisi vähän keksiä pientä yhdessä tekemistä, mutta hieman rajoittavana tekijänä on että pitäisi olla arkena, eikä myöhään kovin myöhään. Ajatuksena olisi käydä vaikka pelailemassa jotain, jonka jälkeen syömään. Ja voin sanoa, että tuohon yhdessä tekemiseen tulee kuulua myös olut.

@hablaa tuossa mainitsi Noob bar arcaden ja itse googlailin myös Viihdekeskus ZBasen. Onko joku käynyt molemmissa paikoissa, kumpi parempi tai enemmän muita pelejä kuin flippereitä? Tai tuleeko muuta tämän tyyppistä tekemistä mieleen?

Ravintolat ihan ok hanskassa, mutta tuli mieleen että jos haluaisi jonkun tulisemman ruoan, niin mitä voisitte suositella? Ruoka genrellä ei niin väliä, valkkailen kun keksin. Niin ja ei sitä ainaista jalapenoa...
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ravintolat ihan ok hanskassa, mutta tuli mieleen että jos haluaisi jonkun tulisemman ruoan, niin mitä voisitte suositella? Ruoka genrellä ei niin väliä, valkkailen kun keksin. Niin ja ei sitä ainaista jalapenoa...
Luckiefun'sissa hyvä valikoima myös vähän tujumpia settejä, mitä sitten voi lisämausteilla höystää jos tarve. Hämeenkadun Luckiefun'sin erikoisuutena myös nuudelibuffet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös