Palvelu ei tosiaan ehkä ole maailman nopein, mutta minusta se voittaa ulkona jonottamisen aika lailla 6-0. Eli pöydän saa todennäköisesti varmemmin kuin Hookista.
Hookissa ei tarvitse jonottaa, kun menee sinne oikeaan aikaan. Jos menee samaan aikaan kuin kaikki muut, niin silloin jonotetaan. Yllättävää.
Toinen maailmanlaajuinen totuus on se, että siellä missä on hyvää ruokaa ON AINA JONOA. Jos haluaa syödä perusmättöä niin sitten voi mennä sinne missä ei ole jonoa. Vai montako kertaa olet jonotellut Amarilloon tai Pancho Villaan?
En ole vielä Stickyssä käynyt, mutta eikös nuo siivet ole aika samoja joka paikassa (DISCLAIMER: weikoissa ne ovat pienempiä ja kuivempia kuin Hookissa ja SE:ssä)? Eli ero tehdään kastikkeissa ja oheistarjonnassa? Jos mennään syömään siipiä, tiedetään tasan tarkkaan, mitä ollaan tilaamassa? Miten ruoka voi silloin olla perusmättöä, vaikka kastikkeet (koko homman clou) ovat maistuvia?
Siivet ovat varmaan samaa kamaa kokolailla. En tiedä, en ole tutkinut asiaa. Ero tehdään varmaan juuri siinä kastikkeessa, jota jokainen osaa sitäpaitsi jo tehdä itsekin nykyään. Sticky mainostaa itseään valtavalla kastiketarjonnalla, joka ei kuitenkaan KUULEMMA ole mikään maatamullistava maultaan. Yleisin kommentti mitä minulle on paikasta kerrottu on: "Ei mitään erikoista" tai "Ei oo kaksista".
Mutta voihan siitä joku myös tykätä, jostain syystä vain kovin moni pitää sitä tavanomaisena bulkkisafkana. Ja kyllä, Tampereella ollaan tarkkoja niistä vinkuloista ja niiden mausta yms.
Et ole käynyt siivillä käytännössä aikoihin, mutta arvostelet kokemuksen syvällä rintaäänellä neljä mestaa paremmuusjärjestykseen. Hookin kohdalla olet tosin oikeassa.
Joo näin tein, ja sekös sinua tuntuu harmittavan. Tiedätkös, sen vuoksi en ole noissa käynyt, koska yhtään kehuja ei ole kuulunut. Jos minä haluan mennä syömään siipiä, niin menen suoraan Hookiin mutta en ole halunnut tehdä niin enää aikoihin. Se mitä en halua on maksaa "kolmen tähden" palvelusta ja ruoasta 20-30 €. Mutta jos joku kaveri suosittelee hyvää uutta raflaa niin kyllä minä siellä käyn. Jos ei suosittele, niin turhaa minä sinne lähden itseäni kiusaamaan.
Siivillä olen kyllä käynyt lukemattomia kertoja joten tuskin ne paikat nyt NIIN paljoa ovat muuttuneet muutaman viime vuoden aikana. Toiset kun panostavat ruoan määrään, niin riittää se huonompikin laatu, minä taas haluan myös parempaa makua ja hyvää palvelua.