Olen eri mieltä, mikäli Nicklas Bäckström on pelikunnossa. Nelossenttereissä Cedric Paquette - Jay Beagle ei mitään merkittävää eroa ole kumpaakaan suuntaan. Kolmossenttereista Lars Eller on monipuolisempi ja kokeneempi, Anthony Cirellillä on potentiaalia olla tehokkaampi, mutta Eller ollut pisteissä selkeästi edellä näissä pudotuspeleissä. Kärkisenttereissä Steven Stamkos on tietenkin paras, mutta vaikka Brayden Point on pelannut komeaa kautta, hän on neljäntenä. Väliin menee siis Capitalsin Evgeny Kuznetsov ja Bäckström.
Eli Lightningilla parempi ykkössentteri, Capitalsilla parempi kakkonen ja kolmonen sekä nelonen menee tasan. Eli en jaa mielipidettäsi siitä, että Lightningin sentteristö olisi selkeästi Capitalsia edellä. Toki jos Bäckström ei ole pelikunnossa, Lightning ottaa eroa.
Mielipideasiahan tuo on, mutta itse en ainakaan tällä hetkellä vaihtaisi Pointia yhteenkään Capitalsin sentteriin. Kyllähän sen huomaa ihan pelejä katsomalla, että Point on tällä hetkellä valovuoden esimerkiksi Stammeria edellä. Pointissahan parasta on tuo monikäyttöisyys mistä osoituksena se, että kaveri laittoi 22-vuotiaana liigan ehkä vaarallisimman ketjun rintataskuunsa.
Ennen Bruins-sarjaa olin vielä hieman epäileväinen joukkueen suhteen, mutta nyt on kyllä vahva tunne siitä, että vähintään finaaleihin mennään. En olisi runkosarjan loppuvaiheilla uskonut, että Cooper saa tuon pakan noin tiiviiksi mitä ensimmäisen pelin jälkeen nähtiin Bruinsia vastaan.