Miksi sitten Tamminen on niin paljon poissa harjoituksista kuten täällä on kirjoitettu? Itse en vain koe että valmentaja antaa sen 100% tai enemmän jos ei ole paikalla vetämässä harjoituksia.
Tamminen annostelee itseään joukkueelle, kyse on käytännössä samasta kuin kaakaopulverissa ja aineen kylläisyydessä. kaksi teelusikallista tamia on sama kuin kaksi ruokalusikallista Dufvaa.
Minua ärsyttää kuitenkin kokonaisuudessaan tämä vitun ketju:D, aina tietynlainen kaksoisstandardi Tamiasioissa. Päätavoitteena on ketjun nimi, joten sisältö kyllä sinänsä vastaa jotenkin otsikkoa. Media kyselee kärkkäästi kommentteja Tamilta ja kyllä minäkin mielelläni sitten jotain vastaisin. Yllättikin siksi tämänaamun Pohjalaisessa Tamin "en kommentoi" fraasi liittyen Erholtz-asiaan. Se oli varmaankin ihan kohteliasta ja fiksua.
Ässilläkään ei eilen kai ollut tarpeeksi mielenkiintoista peliä, kun kaksi veljestä miettii, kuinka analysoida Tamin lausunto mahdollisimman epämiellyttävään sävyyn. Lopulta syntyi muoto:
TosiFani kirjoitti:
Tammisen selittelystä tulee sellainen olo, että hän ymmärtää pelaajien toimintaa. Sopiiko tällainen korjaus?
Olen aika sanaton jo. Täytyy se nyt uskoa, Tamminen on hirviö. Niinkuin Fågelkin jo totesi niin nöyriä semijeesuksia täällä kyllä. Tunnen itseni saatanaksi.
Shit happens, mutta kenelle? Sille muijalle vaiko Kuusistolle?
Tämä on myös kutkuttava kysymys! Passiivimuotoisesta kieliasusta voisimme päätellä, että Tami on tarkoitanut yleistä paska-asioiden tapahtumista. Kysymykseen vastaten, ehkä on kyse kummallekin osapuolelle tapahtuneista huonoista fiiliksistä/seurauksista ja paskasta loppuelämästä. Tosin ymmärrän Majorjullin johdannon oikeaan tulkintaan, joka on se, että Tami vain unohti virkkeen lopusta "to Kuusisto". Huh-Uh.
Kaikkia tämä ketjun naurettavuuksia ei pysty tiivistämään yhteen viestiin, mutta myös tuo Siffalle kysymyksien esittely pääasiassa samoja asioita koskien on vitun tylsän näköistä ja omiaan kusemaan tämän keskustelun. Aina samat Tami -ei ole voittanut mitään -kortit lentelee melkein joka toisella ketjun sivulla tms. Tämä on yksi niistä ketjuista, joka olisi ihan kiva jos kaikki lukisivat kerran läpi, vaikka tuskaahan sekin oli/on:)