Mitä Samppa tuolla lausunnolla sitten voitti? Miksi hän niin sitten sanoi?
Eikö voi mitenkään olla, että hän nautti Tammisen alaisuudesta?
Mikä siinä on, että juuri Sportin pelaajat aina sanovat mediassa juuri toisin, kuin asioiden laita on?
Miksi pelaajien nimiä alkoi tippumaan jatkopahviin, kun heidän vihaamansa valmentaja päätti jatkaa Sportissa?
Miksi Bergman viimeksi tänään kehui Tammista Sport Cornerissa? Ihan vaan vittuillakseen varmaan?
Missä se viime kauden korpilakko on nyt, jolle Jämsä ihan vaan huvikseen nauroi räkäisesti ja ihmetteli lähes sanatarkasti, ihan vaan huvikseen, että "Jeesus, missä näitä oikeen kehitellään?". Tuonhan Jämsä vaan sanoi, kun pelkäsi Tammisen raiskaavan hänet seuraavissa treenissä. Sitten se koprilakko vaan meni finaaliin ja maalinpäähän liigasta.
Jos Sportia noin kovasti vihaatte, miksi ette vaihda suosikkiseuraanne? Miksi vitussa aina pitää vetää hatusta näitä huuhaa totuuksia?
Ei nyt varsinaisesti varmasti mitään voittanut. Mitä nyt on kiekkopiireissä hyvä pitää välit kunnossa joka suuntaan. Eipä välttämättä aikaakaan, niin voi löytää vaikka itse Juhanin itsensä kanssa samasta organisaatiosta. Eikä varmasti ole nuoren pelaajan uran kannalta kovin edullista ainakaan todeta, että "Tami on ihan pelle koko jätkä". Oli miten oli, niin tuon Pohjalaisessa olleen jutun, mistä tuossa aijemmin puhuit, pohjat tiedän enemmän kuin hyvin.
Älä nyt yleistä. Sportin, kuten monen muunkaan joukkueen, pelaajat eivät tietenkään varmasti sano aina mediassa toisin, kuin asian laita on. Tiedät sen hyvin itsekin. Harvemmin niitä juttuja tänne varmasti lainataankaan, joissa asiat ovat niin kuin sanotaan. Voin toki alkaa kaivella vanhoja Pohjalaisia, niin saadaan varmasti paljon enemmän näitä lausahduksia, joissa asiat ovat kuten ne sanotaan.
Se miksi monet pelaajista jatkoivat, vaikka kaikkien mielestä heidän pomonsa ei olekkaan miellyttävä ja heidän välttämättä haluamansa pomo, on käyty täälä moneen kertaan lävitse. Yksi suurin syy miksi Mestispelaaja haluaa pelata Sportissa on raha. Tämä painaa monesti ihan normaalinkin työpaikan valinnassa yllättävän paljon, jos et tiennyt. Muita syitä on myös liudallen, mutten jaksa käydä sadannen kerran niitä lävitse.
"Korpilakko" -asiaan ei ole kommentoitavaa. Tälläisestä en ole itse kuullut ja tälläistä en ole koskaan väittänytkään. Tiedä sitten, oliko tuo edes mulle osoitettu.
Sporttia en vihaa, vaan olen uskollinen kannattaja, joka oli mm. kyynelten partaalla, kun ei liigaan noustu. Siksi en vaihda suosikkiseuraani.
Hatusta en vedä mitään totuuksia. Joskus kirjoitan osan jutuistani tänne, kuten ne ovat, koska haluan esimerkiksi oikaista virheellisiä väittämiä.
Tuossa nyt nopeasti vastattuna edes muutamaan noista kysymyksistä :)
Kokonaisuutenahan tämä meni nyt naurettavaksi pilkun ahisteluksi. Täälä on myöskin hankalaa aina kaikkia yksityiskohtia kommentoida, sillä ne eivät kuulu julkisille keskustelupalstoille. Pelaajatkin haluavat varmasti toisaalta antaa sen viestin suurelle yleisölle, minkä median kautta sanovat, joten ehkä pitäisi antaa asiat olla siinä luulossa, mitä vaikka lehdet ovat kirjoittaneet.