Tamin Audi pois täältä!

  • 947 325
  • 3 295

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Tämä "profiloitunut" on terminä liioiteltu ja jopa hieman hauskakin, ottaen huomioon sen Tamminen on viimeksi - ja sen ainoan kerran - nostanut joukkueen SM-liigaan kymmenen vuotta sitten.

Lisäksi on muistettava se, että tämän pitkän uran aikana valmentaja-Tamminen ei ole pääsarjatasolla voittanut yhtään mitään.

Pienenä lisäyksenä edelliseen vielä, että nostettuaan Kärpät liigaan Tami jäi Kärppiin ja sai potkut kesken kauden heti ensimmäisenä liigavuotena. Kirjoitin aiemmin Tamin "saavutuksista" ylimmillä sarjatasoilla, mutta mainitaan nyt vielä, että Kärppäpotkujen lisäksi ylimpiä sarjatasoja ovat olleet : TPS:ssa (85-88) sijat 4-4-5, HC Sierre, Sveitsi 9:s sija 10 joukkueen sarjassa, Ässät (97/98) 7:s sija ja Zürich (2005/06) potkut kesken kauden.
Ei siis ihan "huippua"...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, voisi sanoa, että Tami on profiloitunut tasoltaan riittämättömäksi SM-liigaan. TPS jäi Tamin komennossa ensimmäistä kertaa sen historian aikana pudotuspelien ulkopuolella (Jortikka tuli tilalle ja voitti kolme mestaruutta putkeen) ja Kärpistä tuli tosiaan suht nopeasti kenkää, kun pääsi joukkuetta SM-liigassa luotsaamaan.
 

theref

Jäsen
Tamilla on jo uraa myös SM-liigavalmentajana. Siitä kaikki kunnia hänen muutenkin pitkälle valmentajan uralle.

Pitkä on ollut tie, sitä ei käy kiistäminen. Välillä vaikuttaa siltä, että tie on ollut liiankin pitkä ja pomppuinen. Jos tuossa vaiheessa ei olisi "jo uraa SM-liigavalmentajana", pitäisi olla aika huolissaan.

Tami on profiloitunut nostamaan joukkueita SM-liigaan, joten on Sportin onni, että se on saanut valmentajakseen juuri näiksi vuosiksi Tammisen. KooKoohan oli kaapata Tammisen samaan tehtävään jo täksi kaudeksi. Sportin onneksi Hiltunen oli hereillä.

Eikö KooKoo koettanut saada Tamia ihan muuhun hommaan kuin valmentajaksi? Vai meinaatko että kaikki julkisuudessa puhuttu oli pelkkää salaliittoa jonka seurauksena Kolek lopulta sai väistyä Tamin varasuunnitelman Lehkosen tieltä?

Tälläisen pienellä Mestisbudjetilla operoivan Mestis-seuran on saatava intohimoinen ja joukkueen tärkeimmillä hetkillä sytyttävä valmentaja peräsimeen.

Tätä kohtaa en ymmärrä ollenkaan. Pienellä Mestis-budjetilla operoiva Mestis-seura? Miten tämä liittyy Sportiin joka operoi Mestiksessä suurimmalla budjetilla?

Tamin peluuttama 60 minuutin paineen pelisysteemi on nostamassa päätään myös SM-liigassa. Rauman Lukko pelaa samantyylisellä pelisysteemillä ja nuori valmentaja Urama aukoo ovia myös Tammiselle SM-liigaan.

Millaisena tyylinä pidät Heikki Mälkiän vuosikausia toteuttamaa pelityyliä? Siinähän kuitenkin aktiivinen häirintä ja pelaaminen on ollut se suurin pointti.

Tämä "Tamin 60 minuutin paine" (jota aina korostetaan) haiskahtaa tyypilliseltä Petteri Sihvosen lanseeraamalta termiltä jonka Tami luonnollisesti kuitenkin on kehittänyt. Todella uraa-uurtava keksintö joka ei aiemmin ole ollut käytössä missään päin maailmaa.

Mielestäni Tamminen tulee valmentamaan vielä SM-liigassa, joten on liian aikaista spekuloida tällä seikalla. Palataan asiaan sitten, kun Tami on ripustanut valmentajan hokkarinsa naulaan.

Jos Tamin ura ei vielä ole siinä pisteessä, että sitä voisi millään lailla arvostella, niin milloin se on? Kuinka pitkään pitää olla ammattilaisjääkiekossa mukana, jotta uran voi laittaa arvostelun alle? Riittääkö 50 vuotta?

Yleisesti ottaen olen aika varma, että kirjoitustesi taustalla on provosointi, putkinäköisyys tai joku tieteellinen tutkimus miten kanssakirjoittajat hyeenan lailla hyökkäävät järkähtämättömästi omasta mielipiteestään kiinnipitävän (faktoista välittämättä) kirjoittajan päälle.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
KooKoo on lähtenyt kovilla satsauksilla tavoittelemaan SM-liigapaikkaa. Ismo Lehkosen palkkaaminen KooKoon valmentajaksi kertoo siitä. Mestis-joukkue ei pysty kilpailemaan ainakaan vielä pelaajamateriaalista SM-liigan kanssa. Nousua havittelevan Mestis-joukkueen on satsattava valmentajaan, joka pystyy nostamaan oikealla hetkellä joukkueen latauksen sellaiseksi, että nousu on mahdollista. Tammisen johdolla tämä oli jo viime keväänä tapahtua, joten oli luontevaa, että Tami jatkoi Sportin päävalmentajana ainakin tämän kauden.
 

Masterpiece

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Blackburn, Real Madrid, Vimpelin Veto
Tamin yritys profiloitua joksikin muuksi kuin joukkueita SM-liigaan nostavaksi valmentajaksi on ainakin ollut kova kun muistetaan, että mies on tunkenut itseään viimeisen kahden vuoden aikana AINAKIN HIFK:n ja Pelicansin valmentajaksi sekä TPS:n ja KalPan toimitusjohtajaksi. Tietenkin tyhjin tuloksin koska mikäpä seura se haluaisi.... no, tiedätte.

Valkeasta joulusta haaveileville on syytä todeta, että toivottavasti Sportin otteet KooKoota vastaan eivät ole samanlaista siffaa kuin TuToa vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Yleisesti ottaen olen aika varma, että kirjoitustesi taustalla on provosointi, putkinäköisyys tai joku tieteellinen tutkimus miten kanssakirjoittajat hyeenan lailla hyökkäävät järkähtämättömästi omasta mielipiteestään kiinnipitävän (faktoista välittämättä) kirjoittajan päälle.

Tämähän on sinun oikeutesi ja ongelmasi. Minun puolestani voit valita vaihtoehdoista minkä hyvänsä tai keksiä päässäsi vielä muitakin vaihtoehtoja. Tietysti tuo tieteellinen tutkimus kiehtoo eniten, koska Skinnarilassa tuli sitäkin aikoinaan pienimuotoisena harrastettua. Kehottivat tekemään tohtorin väitöskirjan, mutta lähdin sitten kuitenkin työelämään. Nyt yritän metsurin töiden lomassa kirjoitella täällä JA:ssa näitä "tutkielmiani".

Mälkiän Heikin pelisysteemi on lähellä Uraman ja Tamin pelisysteemiä. Sillä Mälli oli tehdä Sheddenille kepposet muutama vuosi sitten.

Mestiksen suurinkin pelaajabudjetti on toistaiseksi vielä paljon jäljessä SM-liigan pienintä pelaajabudjettiä. Sitä tarkoitin.
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Kun tässä tänään organisaation strategisiin perusteisiin laadin hieman koulutusta, niin täytyy siffalle todeta nuo asiat vielä mielessä, että toki kaiken kehittymisen perusta ja oppimisen perusta missä tahansa asiassa on erilaisten ajattelutapojen kohtaaminen ja erilaisuus - jopa erimielisyys. Aito vuorovaikutus on taas silloin kaiken perusta. Ja tavallaan on siis hyvä, että tuot erilaistakin näkökulmaa esiin tähän keskusteluun.

Oppiminen on oman ajattelunsa ajattelemista uudelleen, jos sen lyhyesti tiivistää. Ja silloin se, että kaikki olisivat samaa mieltä, tavallaan estää kehittymistä, oppimista - eikä aitoa vuorovaikutusta synny.

Mutta Siffa sinulla on hieman sama ongelma kuin puolustamallasi Juhani Tammisella. (Tai Tamminen, kun tänne ei ole kirjoittanut, niin tämä on tietysti hänen kohdaltaan tässä yhteydessä oletus.) Se ongelmasi on Siffa, ettet sinä itse ole kovin innovatiivinen tässä keskustelussa. Mielipiteesi eivät vuoropuhelun myötä kehity, uudistu, muutu - ei vaikka mitä tulisi esille muiden argumentteina.

Eli, vaikka tuot toisenlaista näkökulmaa kehiin, et sinä Siffa oikeastaan pyri käymään vuoropuhelua, vaan valikoit tietoa ja koetat käännyttää meitä muita omaan uskoosi. Et pyrikään lukemaan ja ymmärtämään muiden kirjoituksia ja miettimään niiden kautta omia ajatuksiasi uudelleen. Vaan luet meidän muiden kirjoituksia siten, että etsit niistä mielestäsi heikot kohdat. Niihin sitten pyrit vastaamaan niiltä osin kuin se palvelee omia ajatuksiasi tai niiden eteenpäin viemistä jne. Eli olet kuin maallikkosaarnaja.

Sitä tässä siis ihmettelen, kuinka joku voi tulla uskoon Juhani Tammisen suhteen - mies kun kiroileekin niin paljon (esim. Hollon piinapenkki osa 1) . Mutta kyllä Tamikin tietysti jonkun fanin ansaitsee, onhan hän uhrannut itsensä rooliin, jonka kautta hän on useimpien kíekkoihmisten silmissä se mikä on. Siffan silmissä siis Suomen halutuimpia valmentajia ja meidän monen muun mielestä kaikkea muuta.

Juhani Tammisen voi tiivistää viroksi "Suuga teeb suure linna, käega ei teeb kärbsepesagi". Onnea Sportille ja onnea myös Tamin pois saamiseen
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Mutta Siffa sinulla on hieman sama ongelma kuin puolustamallasi Juhani Tammisella. (Tai Tamminen, kun tänne ei ole kirjoittanut, niin tämä on tietysti hänen kohdaltaan tässä yhteydessä oletus.) Se ongelmasi on Siffa, ettet sinä itse ole kovin innovatiivinen tässä keskustelussa. Mielipiteesi eivät vuoropuhelun myötä kehity, uudistu, muutu - ei vaikka mitä tulisi esille muiden argumentteina.

En lähdekään muuttamaan mielipidettäni asioissa, jotka olen selvittänyt tai joista olen lausunut perustellun kantani.

Sportin puheenjohtaja Heikki Hiltunen on teidän anti-Tamien järkytykseksi ilmoittanut julkisuuteen, että Sportin pelaajat eivät ole vaatineet Tammista pois, vaan ovat vaatineet käydä asioita keskustelemalla läpi. Ei se siitä miksikään muutu, vaikka tästä keskusteltaisiin täällä kuinka innovatiivisesti tai teitä olisi minua vastaan koko anti-Tami joukkio.

Toisena esimerkkinä otan kantani Sportin ulkomaalaisiin ja se ei muutu siitä miksikään, vaikka taas kerran käytäisiin keskustelua kenen johdolla hyvänsä. Olen ollut ja olen tässä asiakysymyksessä eri linjoilla kuin Tami ja Sportin johto sekä muut Sportin kannattajat täällä. Tässä on kyse isoista taloudellisista asioista. En kertaa tätä kysymystä sen enempää, koska se on tullut kirjoituksistani jo selvästi julki.

Kannattaisi sinunkin edes auttavasti selvittää, mitä täällä on kirjoitettu ja tule sitten asia kerrallaan keskusteluun mukaan, jos rahkeissa on varaa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ensinnäkin täytyy kiittää palstaveljeä Siffaa hyvästä keskusteluillasta. Olen hyvin otettu, että minua pidetään Jokipo-fanina. Näinhän ei toki ole. Olen savolainen alppimurmeli nro. 69. Vaikka muutin pysyvästi Joensuuhun vuonna 1993 en luonnollisestikkaan siirtynyt Jokipokannattajaksi. Seuraan toki joensuulaiskiekkoa, mutta sydämmessäni sykkii vain ja ainoastaan KalPa-sydän. Jo vuodesta 1987.

Lisäksi kiitänä Siffaa nimerkkini mainitsemisesta/siteeraamisesta. Näin jatkoaikatappion jo häämöttäessä kiitän myös kunniamaininnasta anti-Tami ja viittauksista seuraamieni jääkiekkojoukkueiden synkkään konkurssihistoriaan.
Pidätän yhä oikeuden olla Tammisesta sitä mieltä, että kyllähän ko. henkilö tietää hyvin paljon kiekosta ja jonkinmoisia tuloksiakin saa aikaan, mutta. Mutta, mitä? Mikä on ns. menestyksen hinta?

Onhan tämä vaasalaisten hiekkalaatikko, mutta niin kauan kuin moderaattorit sallivat muidenkin joukkueiden kannattajien tulon tälle hiekkalaatikolle, niin pidätän oikeuden kommentoida myös Sportin asioita.
Saat olla eri mieltä.

Ps. tuomarit olivat paskoja ja talous on kunnossa ja Kummola on h**o.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Kehottivat tekemään tohtorin väitöskirjan, mutta lähdin sitten kuitenkin työelämään.
Eli et ymmärrä vaikka sinulle v'ttuiltaisiin päin naamaa?

Toki sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta se varmasti monia hämää, että toitotat niitä faktoina vaikka totuus on täysin päinvastaista ja kaikkien nähtävissä.
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Sportin puheenjohtaja Heikki Hiltunen on teidän anti-Tamien järkytykseksi ilmoittanut julkisuuteen, että Sportin pelaajat eivät ole vaatineet Tammista pois, vaan ovat vaatineet käydä asioita keskustelemalla läpi. Ei se siitä miksikään muutu, vaikka tästä keskusteltaisiin täällä kuinka innovatiivisesti tai teitä olisi minua vastaan koko anti-Tami joukkio.

Eli toisin sanoen lehdet ovat valehdelleet kirjoittaessaan muun muassa sen uutisen, jonka linkitin sinunkin luettavaksesi tässä aiemmin päivällä? Sinun kannattaisi nyt välittömästi tehdä kantelu Julkisen Sanan Neuvostoon ja vinkata oikeusjutun mahdollisuuksista Sportin johdolle, sillä nyt puhutaan todella vakavista asioista. Puhumattakaan pelaajayhdistyksen edustajista, joina lehtijutuissa on mainittu muun muassa Tammisen nuoruuden ystävän, hyvän mentorin Juuso Wahlstenin poika!

Kyllä tässä joku tieteellinen testi on pakko olla menossa, muuten on vaikea ymmärtää tämän kirjoittelun motiiveita.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Ensinnäkin täytyy kiittää palstaveljeä Siffaa hyvästä keskusteluillasta. Olen hyvin otettu, että minua pidetään Jokipo-fanina. Näinhän ei toki ole. Olen savolainen alppimurmeli nro. 69. Vaikka muutin pysyvästi Joensuuhun vuonna 1993 en luonnollisestikkaan siirtynyt Jokipokannattajaksi. Seuraan toki joensuulaiskiekkoa, mutta sydämmessäni sykkii vain ja ainoastaan KalPa-sydän. Jo vuodesta 1987.

Kappas vaan. Sorry pitkään jatkunut väärä mielleyhtymäni, että olet Jokipo-kannattaja. Kiitos korjauksesta.

Onhan tämä vaasalaisten hiekkalaatikko, mutta niin kauan kuin moderaattorit sallivat muidenkin joukkueiden kannattajien tulon tälle hiekkalaatikolle, niin pidätän oikeuden kommentoida myös Sportin asioita.
Saat olla eri mieltä.

Ei tämä ole vaasalaisten hiekkalaatikko. Itsekin kirjoittelen Seinäjoelta tänne. Tottakai sinulla on oikeus kommentoida Sportin asioita. Se on jopa toivottavaa. En ole kanssasi siitä eri mieltä.

Edit: Jotkut ihmettelevät ja arvostelevat minua, kun en vastaa kaikkiin täällä tehtyihin kysymyksiin. Se pitää paikkansa. Yritän kuitenkin keskustella kaikkien vakavasti otettavien nimimerkkien kanssa. Tämän karsinnan olen täällä itselleni sallinut. Mukahauskat tyhjän puhujat ja viisastelijat jätän jatkossakin väliin.
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Siffa kirjoitti minulle vastaukseksi

Kannattaisi sinunkin edes auttavasti selvittää, mitä täällä on kirjoitettu ja tule sitten asia kerrallaan keskusteluun mukaan, jos rahkeissa on varaa.


-----


Sen verran Siffa vielä sinulle vastaan, kun kaipasit että tulen asia kerrallaan keskusteluun, jos rahkeissani on varaa. Juuri tässä sinä eroat muista. Haluat keskustella vain jostain yksityiskohdasta kerrallaan, kun muut käyvät keskustelua siitä kokonaistilanteesta, johon Tamminen on itsensä ja Sportin ajanut.

Näin ollen sinä keskustelet yksittäisestä Seinäjoen pellonpätkästä, kun muut analysoivat koko Pohjanmaan lakeutta, jos tällaisen vertauskuvan tähän lätkäisisin.

Olen kuule Siffa seurannut pitkään tätä Tammiskeskustelua täällä - itse asiassa alusta asti. Kun en ole vaasalainen, niin kaikkeen en ole kommentoinut. Käytännössä taisin viime vuonna pari kertaa kirjoittaa ja nyt tämän Tammisen käytyä aivan hassuksi, niin kaksi tai kolme kertaa olen kirjoittanut nyt ennen tätä itse keskusteluun. Mutta jokaisen teemaan liittyneen kommentin olen lukenut ja keskustelua siis ajantasaisesti seurannut.

Eli olen Siffa aivan auttavasti itselleni selvittänyt, mitä täällä aiemmin on kirjoitettu ja edelleen olen aiemman viestini linjoilla - eli että sinä et käytännössä keskustele meidän muiden kanssa, vaan julistat vain omaa totuuttasi.

Pysy vain toki vahvassa uskossasi kaikin mokomin, mutta ymmärrä myös, ettet muita juurikaan saa näkemyksilläsi vakuutettua. Jotenkin tuntuu näin ulkopuolisesta, ettei yhdellä Seinäjokisella voi olla parempaa tietoa faktoista, kuin parillakymmenellä vaasalaisella, joista osa tuntuu tuntevan joukkueen sisäpiiriäkin. Vai mikä sitten Siffa on kontaktisi Sportiin ja sen lähipiiriin, jos sinulla oikeammat faktat on käytössä?
 

oka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen kiekko
Yritän kuitenkin keskustella kaikkien vakavasti otettavien nimimerkkien kanssa.
On tuokin tapa välttää vastaamatta vaikeisiin kysymyksiin...
Voitko luetella keiden (nimimerkkien) kysymyksiin vastaat tai mikäli tulee lyhyempi lista niin keiden kysymyksiin et vastaa ?
Tämä siksi että saataisiin vastauksia sinulta kun "oikeat" nimimerkit kysyvät.

Minua kiinnostaa edelleen sinun mielipiteesi siihen Sportin pelaajien vaatimukseen jossa he vaativat Tammisen lähtöä (lähde)?
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Edit: Jotkut ihmettelevät ja arvostelevat minua, kun en vastaa kaikkiin täällä tehtyihin kysymyksiin. Se pitää paikkansa. Yritän kuitenkin keskustella kaikkien vakavasti otettavien nimimerkkien kanssa. Tämän karsinnan olen täällä itselleni sallinut. Mukahauskat tyhjän puhujat ja viisastelijat jätän jatkossakin väliin.

No voihan sellaisenkin valinnan tehdä. Tällaisella keskustelupalstalla se kuitenkin kertoo enemmän henkilöstä itsestään kuin niistä palstaveljistä ja -siskoista.

Kun täällä on puhuttu tieteellisestäkin ulottuvuudesta, niin tämä käy kyllä hyvänä esimerkkinä siitä, minkälaiseksi anonyymi keskustelu on keskustelukulttuuria internetissä muovannut. Voi laukoa kaikenlaista ja jos haluaa luikkia suojaan, niin se onnistuu ihan uskomattoman kätevästi. En tiedä sitten, mitä sillä itse kukin haluaa, mutta eipä minulla ole - valitettavasti tai onneksi - sellaisen analysointiin soveltuvan tieteenhaaran koulutustakaan.

Siis vielä kertauksen vuoksi: Onko nyt niin, että lehdet ovat valehdelleet kirjoittaessaan Sportin pelaajien protestista? Ja samaten Pelaajayhdistyksen edustaja?
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Sportin puheenjohtaja Heikki Hiltunen on teidän anti-Tamien järkytykseksi ilmoittanut julkisuuteen, että Sportin pelaajat eivät ole vaatineet Tammista pois, vaan ovat vaatineet käydä asioita keskustelemalla läpi. Ei se siitä miksikään muutu, vaikka tästä keskusteltaisiin täällä kuinka innovatiivisesti tai teitä olisi minua vastaan koko anti-Tami joukkio.

Tosiaan, tässä mainitussa pätkässä kukaan ei vaadi ketään pois, mutta luehan nyt tämä ja kerro sitten, onko niin että joukkueen välit ovat todella erinomaisessa kunnossa myös Erholtzin ja seurajohdon (=Tammisen) osalta?

Uutisessahan Erholtz kertoo myös, ettei ole työkykyinen, joten on tuo nähtävästi kovaa touhua joskus tuo jääkiekko?

Kiekko-Pohjalainen: Erholtz odottaa yhteydenottoa
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Sportin puheenjohtaja Heikki Hiltunen on teidän anti-Tamien järkytykseksi ilmoittanut julkisuuteen, että Sportin pelaajat eivät ole vaatineet Tammista pois, vaan ovat vaatineet käydä asioita keskustelemalla läpi. Ei se siitä miksikään muutu, vaikka tästä keskusteltaisiin täällä kuinka innovatiivisesti tai teitä olisi minua vastaan koko anti-Tami joukkio.
On tämä uskomaton mies, kertakaikkiaan! Ei tässä enää tiedä itkisikö vai nauraisiko. Huhhuh, jotkut ovat sanoneet että saa viihdettä, mutta herranjumala - tässä menee jo pikkuhiljaa hermotkin.

Tässä täytyy nyt suoraan sanoa, että tuli kyllä tunne, että minkälaiset argumentit täytyy olla, jotta tuonne yläkertaan uppoaisi jotain. Tuntuu siltä, että pitäisikö takoa ns. rautakangella päähän. (vertaus. en ole ketään oikeasti vahingoittamassa)

Se, että Sportin pelaajat eivät ole vaatineet Tammista pois, on vale. Tuo ei siitä muuksi muutu, vaikka miten sitä yrität vääntää ja kääntää.

Kun tässä tänään organisaation strategisiin perusteisiin laadin hieman koulutusta...
Hyvin kirjoitettu.
Vai mikä sitten Siffa on kontaktisi Sportiin ja sen lähipiiriin, jos sinulla oikeammat faktat on käytössä?
Sitä minäkin olen välillä yrittänyt totisesti miettiä. Minä kun olen ajatellut, että omat kontaktini ovat "hieman" Siffan kontakteja lähempänä.

Siis vielä kertauksen vuoksi: Onko nyt niin, että lehdet ovat valehdelleet kirjoittaessaan Sportin pelaajien protestista? Ja samaten Pelaajayhdistyksen edustaja?
Ilmeisesti :)
Lisäksi minullekin on tainnut moni läheinen henkilö valehdella päin naamaa. Täytyypä kenties huomenissa käydä tarkentamassa heillekin näitä Siffan väitteitä.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
On tuokin tapa välttää vastaamatta vaikeisiin kysymyksiin...
Voitko luetella keiden (nimimerkkien) kysymyksiin vastaat tai mikäli tulee lyhyempi lista niin keiden kysymyksiin et vastaa ?
Tämä siksi että saataisiin vastauksia sinulta kun "oikeat" nimimerkit kysyvät.

Minua kiinnostaa edelleen sinun mielipiteesi siihen Sportin pelaajien vaatimukseen jossa he vaativat Tammisen lähtöä (lähde)?

Kyllä se on tullut selväksi noille veitikoille, kelle en vastaa. Heillähän on oikeus omaan käytökseensä täällä ja he piristävät mukavasti näitä keskusteluja. Minä vain kerroin asian tiedoksi niille usealle muulle nimimerkille, jotka ihmettelevät, kun en kaikkiin "pahoihin" kysymyksiin vastaa.

Mielestäni olen vastannut jo useasti kysymykseesi, viimeksi ensiolle. Eli Sportin puheenjohtaja Heikki Hiltunen on 17.11.2009 halunnut julkisuudessa täsmentää, että pelaajisto ei ole vaatinut Tammista pois, vaan käydä asioita keskustelemalla läpi. Sinun linkkisi on kirjoitettu 11.11.2009, joten Hiltunen kumoaa silloin esiin tulleen väärän käsityksen, että pelaajat olisivat halunneet Tammisen pois.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Eli Sportin puheenjohtaja Heikki Hiltunen on 17.11.2009 halunnut julkisuudessa täsmentää, että pelaajisto ei ole vaatinut Tammista pois, vaan käydä asioita keskustelemalla läpi. Sinun linkkisi on kirjoitettu 11.11.2009, joten Hiltunen kumoaa silloin esiin tulleen väärän käsityksen, että pelaajat olisivat halunneet Tammisen pois.

Pelaajat vaativat Tammista pois. Se on totuus, ja mikään hätävalheesi ei muuta sitä asiaa.
Pelaajat suostuivat keskustelemaan myöhemmin asiat selväksi, ja siitä johtui Hiltusen myöhempi kommentointi asiaan liittyen.

Kaikki muu argumentointisi on suoraan sanottuna täyttä hevonpeetä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Liittyen tähän keskusteluun Tammisen väitetystä narsismista, niin ohessa aiheesta hyvä linkki:

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html

Tammisen lisäksi on kiekkoscenessä muutamia muitakin henkilöitä, joista löytyy tuossa mainittuja toimintamalleja. Narsismihan ei sitten ole mikään nauran asia vaan erittäin vaikea persoonallisuushäiriö.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Tosiaan, tässä mainitussa pätkässä kukaan ei vaadi ketään pois, mutta luehan nyt tämä ja kerro sitten, onko niin että joukkueen välit ovat todella erinomaisessa kunnossa myös Erholtzin ja seurajohdon (=Tammisen) osalta?

Olen vain kertonut täällä Heikki Hiltusen täsmennyksen siihen, että Sportin pelaajat eivät ole vaatineet Tammista pois. Siitähän me keskustelimme.

Erholtzin ja seurajohdon keskusteluista en ole nähnyt julkisuudessa muuta kuin tämän linkkisi. STT:n laatimassa jutussa ei Hiltunen mainitse Erholtzin tapauksesta mitään. Toivon, että he pääsevät nopeasti sopuun ja saadaan yksi joukkueen tukipylväistä takaisin, koska Sport tarvitsee tällä kaudella Markun kokemusta ja pelitaitoa muutenkin kapeaan puolustukseen.
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Tosiaan, tässä mainitussa pätkässä kukaan ei vaadi ketään pois, mutta luehan nyt tämä ja kerro sitten, onko niin että joukkueen välit ovat todella erinomaisessa kunnossa myös Erholtzin ja seurajohdon (=Tammisen) osalta?

Uutisessahan Erholtz kertoo myös, ettei ole työkykyinen, joten on tuo nähtävästi kovaa touhua joskus tuo jääkiekko?

Kiekko-Pohjalainen: Erholtz odottaa yhteydenottoa

Erholtzille sympatiat täältä. On mukavaa että löytyy pelaajia joilla on aivot ja rohkeutta nousta vääriä toimintatapoja vastaan avoimesti - ja mitä sitten, hyllytyskö.

Ei aina tarvi pullikoida, mutta tuon lyhyen jutun mukaan, Erholtz ei edes pullikoi vaan on esittänyt episodista ja sen jälkikäsittelystä oman mielipiteensä ja kun se mielipide on poikennut hra 49:n omasta, niin sitten pistetään soturi sivuun.

No veikkailua tietysti tämäkin kun ei tiedä kaikkia faktoja. Mutta tuo juttu osoittaa sen, että ei voida todellakaan väittää että kaikki olisi kunnossa.
Ja näyttäisi että eräs valmentaja on nimenomaan tämän eripuran saanut aikaan.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Kyllä se on tullut selväksi noille veitikoille, kelle en vastaa. Heillähän on oikeus omaan käytökseensä täällä ja he piristävät mukavasti näitä keskusteluja. Minä vain kerroin asian tiedoksi niille usealle muulle nimimerkille, jotka ihmettelevät, kun en kaikkiin "pahoihin" kysymyksiin vastaa.
Viimeaikaisista vastaamattomuudesta päätellen olen päätynyt tälle Siffan uusimmalle mustalle listalle.
Toisinsanoen en siis enää tiedä, pystynkö jatkamaan elämääni :)

Ennenhän tällä surullisenkuuluisalla listalla olivat muun muossa ne, jotka eivät olleet Tammisen viimeisintä kirjaa lukeneet. Uusimmalla listalla näyttää olevan myös esimerkiksi ne, joilla on painavimmat perustelut asoihin, jotka ovat Siffan kannalta negatiivisia tai erittäin negatiivisia. On valitettavaa, että keskustelupalsta muuttuu yhden miehen saarnakentäksi, jolla samoja asioita toistellaan faktoista välittämättä.
 

apli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oululaiset
Olen vain kertonut täällä Heikki Hiltusen täsmennyksen siihen, että Sportin pelaajat eivät ole vaatineet Tammista pois. Siitähän me keskustelimme.

Erholtzin ja seurajohdon keskusteluista en ole nähnyt julkisuudessa muuta kuin tämän linkkisi. STT:n laatimassa jutussa ei Hiltunen mainitse Erholtzin tapauksesta mitään. Toivon, että he pääsevät nopeasti sopuun ja saadaan yksi joukkueen tukipylväistä takaisin, koska Sport tarvitsee tällä kaudella Markun kokemusta ja pelitaitoa muutenkin kapeaan puolustukseen.

Kyllä haluavat ja tämä on fakta!!!
 

oka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen kiekko
Mielestäni olen vastannut jo useasti kysymykseesi, viimeksi ensiolle. Eli Sportin puheenjohtaja Heikki Hiltunen on 17.11.2009 halunnut julkisuudessa täsmentää, että pelaajisto ei ole vaatinut Tammista pois, vaan käydä asioita keskustelemalla läpi. Sinun linkkisi on kirjoitettu 11.11.2009, joten Hiltunen kumoaa silloin esiin tulleen väärän käsityksen, että pelaajat olisivat halunneet Tammisen pois.
Miten voit sokeasti kyseenalaistaa kaiken muun informaation paitsi sen jonka Hiltunen on sanonut ?

Tässä Hiltusen toteamus asiasta:
Hockey-Team Vaasan Sport Oy:n hallituksen puheenjohtaja Heikki Hiltunen ei käy kiistämään Ilta-Sanomien keskiviikkona julkaisemaa uutista, jonka mukaan Sportin mestisjoukkueen pelaajat ovat jättäneet hallitukselle vetoomuksen siirtää Juhani Tamminen sivuun päävalmentajan paikalta.

Uskotko nyt ?

Jokainen meistä on erehtyväinen, niin sinä, minä ja myös Tami. Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä niitä faktoja mitä Tamista on esitetty ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös