Tamin Audi pois täältä!

  • 947 398
  • 3 295

cashew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Näinhän asiat yleensä pitäisi olla, muuten tämä maa olisi täynnä paljastuskirjoja. Monella valmentajalla, huoltajalla tai hierojalla olisi varmasti paljon loistavia tarinoita joukkueen sisäisestä toiminnasta, mutta aika vähän näitä kirjoja ilmestyy. Itse en ymmärrä Tamin huoraamista ja väitän ettei ymmärrä kaikki pelaajat ja muu organisaatio.

Diablo tosin taisi viitata viime kauden keskusteluihin siitä voiko pelaajat kertoa kavereilleen kopin ulkopuolella juttuja. Eräät kirjoittajat eivät vaan uskoneet tiettyjä juttuja koska "pukukopin sisällä tapahtuvat jutut pysyvät siellä". Niin monesta suunnasta noita vaan itsekin kuuli ("ml. joukkuetta erittäin lähellä olevilta tahoilta"). Mutta on toki totta, että jutuilla on taipumus aina värittyä mitä kauemmas noista joukkuetta lähellä olevista tahoista ajaudutaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Diablo tosin taisi viitata viime kauden keskusteluihin siitä voiko pelaajat kertoa kavereilleen kopin ulkopuolella juttuja. Eräät kirjoittajat eivät vaan uskoneet tiettyjä juttuja koska "pukukopin sisällä tapahtuvat jutut pysyvät siellä". Niin monesta suunnasta noita vaan itsekin kuuli ("ml. joukkuetta erittäin lähellä olevilta tahoilta"). Mutta on toki totta, että jutuilla on taipumus aina värittyä mitä kauemmas noista joukkuetta lähellä olevista tahoista ajaudutaan.

Pukukopin sisältä kuuluu kaveripiirissä juttuja, joskus aika värikkäitäkin, mutta aika harva alkaa näillä jutuilla rahastamaan. Lainasin Diablon kirjoitusta hieman eri tarkoituksessa, missä hän sitä käytti. Itseäni vaan hämmästyttää taas kerran Tammisen itsekäs toiminta.
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ja eiköhän tämä opus myös varmista sen, että liiton hommissa ei Tamia tulla näkemään. Kummola veti viime kauden Tamin sanomisista sellaiset herneet, että Kummola yritti estää Tamin MM-kisastudiopestin. Ja ohjeisti YLEä, että yksikään Suomen pelaaja tai valmentaja ei tule studioon, jos Tami on siellä. Kummola oli närkästnyt eritoten siitä, kun Tami arvosteli liittoa ja Heikki Hietasta. Tämä edellä mainittu tuli lukaistua äkkiseltään Iltalehdestä.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olisi vaan Lassila hyväksynyt Tamin eropyynnön silloin kun hän sillä uhkaili.

Ei tiedä itkisikö vai nauraisiko kun nuo sekoilut nyt lukee samalta sivulta. Suuren osan tiesin noista. Tuo lakko varsinkin on sellainen juttu, ettei tuollaista saisi päästää tapahtumaan. Vittu laittakaa nyt ne taustat kuntoon jo vihdoinkin. Ainakin se pahin valehtelija on ulkona, joka tosiaan ei joukkueen suosiossa ollut. Tuo toinen vielä kun lähtisi...

Tuosta ruokamyrkytyksestä en ollut kuullut...
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Jos tuo on totta, että Immosen palkkaus aiheutti 30 000 euron ylityksen budjettiin, tuntuu entistäkin kummallisemmalta viime kauden rajun pitkä miinus. Kyllähän 30k euroa tuon tason pelimiehestä on sellainen summa, joka pitäisi kyllä olla suht helposti hoidettavissa Vaasan talousalueella. Eli edelleenkin: Mikä sitten maksoi?

Tammin parinkymmenentuhannen sakoilla olis saanu muuten kohta sen pakin..

Tuosta ruokamyrkytyksestä en ollut kuullut...

Tämä oli surkuhupaisaa antia. Jotenkin ilman evidenssiä en tähänkään Tamin paljastukseen välttämättä uskoisi. Toisaalta Vaasan Sportin epärehellisen historian tuntien, en ihmettelisi vaikka Ravintola Kotkanpesässä tehtäisiin rahaa vanhalla ruualla. Mä nauran.

Ps. Huonoa markkinointia Tamilta kyllä tämä väitteet. Jää pian Kuparisaaren maailmanluokan lihis ostamatta ruokamyrkytyksen pelossa.

Ps II. A-käytävän junnukioskin kaakao oli muuten Jokipo-pelissä erittäin laihaa. Että vaikka seura on köyhä niin laittakaa nyt lisää sumppia siihen veden sekaan. 1,5 euroa kuravedestä on melko kallista, vaikka vaasalaista jääkiekkoilua haluan tukeakin.
 
Viimeksi muokattu:

#4 Rob Blake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Aikaisemmilta vuosilta n.faktaa:

Tamminen on poissa noin 30% kaikista jääharjoituksista. Se 70% mitä hän on paikalla on tiivistä työskentelyä joukkueen kanssa jäällä noin 20%. Loput hoitaa Kena ja Härkönen.

Mites se menikään, että "95% keskittyminen johtaa 70% suoritukseen". Entä jos päävalmentajan keskittyminen on 40%?

Nicklas Hudd!!

Jos herra on vain noin 50% -sesti töissä, niin ei muuta kuin puolet kirjatuotoista korjaamaan budjettivajetta tai sitten vaikka Tammisen sakkokassaan. Vai onkohan sillä sellainen valmentajasoppari joka hyväksyy tällainen "vajaatoiminta".
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sportin pelaajat menivät ns. pikalakkoon, kun KooKoo oli tulossa 4.2.2009 päivänä vierailemaan. Sportin pelaajat olisivat jättäneet koko matsin väliin. Sinä päivänä löydettiin vielä molemminpuolinen kompromissi ja palkkarästit saatiin hoidettua.

Tuon pelin kun muistaa, niin voisi uskoa että sinne vaihtoaitioon on kiikutettu seteleitä jätepussissa kesken kolmannen erän... Silloinhan KooKoo vei peliä selvästi, johti jo 0-3 ja onnistui sitten menettämään voittonsa.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kun Tammiselta kysyttiin mielipidettä Jääkiekkoliiton seuraavasta puheenjohtajasta käytävään keskusteluun, tarjosi hän itseään vaihtoehdoksi.

- Voisin kuvitella, että minulla olisi kompetenssia sille pallille, mutta tiedän, että eivät nämä nykyiset johtomiehet ikinä minua siihen kysy, Tamminen totesi.

Ruvetkaa Vaasalaiset lobbaamaan Tamia tuohon vakanssiin niin pääsette siitä kivuttomasti eroon jos kerran se niin kauhean paskaa duunia teidän mielestä tekee.
 

cashew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Pukukopin sisältä kuuluu kaveripiirissä juttuja, joskus aika värikkäitäkin, mutta aika harva alkaa näillä jutuilla rahastamaan. Lainasin Diablon kirjoitusta hieman eri tarkoituksessa, missä hän sitä käytti. Itseäni vaan hämmästyttää taas kerran Tammisen itsekäs toiminta.

Joo, tästä olen kyllä kanssasi harvinaisen samaa mieltä.
 

Redhot

Jäsen
Jos herra on vain noin 50% -sesti töissä, niin ei muuta kuin puolet kirjatuotoista korjaamaan budjettivajetta tai sitten vaikka Tammisen sakkokassaan. Vai onkohan sillä sellainen valmentajasoppari joka hyväksyy tällainen "vajaatoiminta".

Onhan tuo ukko melkoinen ihmemies. Ensin kirjan julkistamistilaisuus jääkiekkomuseolla ja illalla luento Porissa. Jossain vaiheessa pitäis myös kiekkoa koutsata? Tavallisella kaduntallaajalla iskee burn out jo pelkästä ajatuksesta. Odotan vesi kielellä tuota illan luentoa.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Diablo tosin taisi viitata viime kauden keskusteluihin siitä...
Niin Cashew tuossa hyvin selventikin asiaa.

Mutta ymmärrän hyvin TosiFani myös sen, mitä sinä ajat takaa. Tamihan tosiaan rahastaa ikään kuin nyt näillä pukokopin sisäisillä asioilla.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Nikoskelainen kun kertoi joukkueen ongelmista niin hänestä leivottiin itkijä ja nyt Tami tekee rahaa itselleen samoilla paljastuksilla.

Jaa mistähän joukkueen ongelmista Nikoskelainne puhui. Kyllä hän puhui ihan henkilökohtaisista ongelmista Tamin kanssa. Ja se oli kyllä itkemistä. Veti juttuun mukaan vielä Appelinkin, joka myöhemmin joutui oikomaan Nikoskelaisen juttuja.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Siffanhan mielestä homma muuttui "osaavaksi" sillä sekunnilla, kun joku piirsi organisaation power pointilla uusiksi.

Onko sinulla jotain moitittavaa seuran toiminnan suhteen sen jälkeen, kun organisaatio muutettiin? Tällä hetkellähän organisaatiosta puuttuu myyntijohtaja, kun Saari erotettiin.Toiminnanjohtaja on palkattu. Tami on urheilutoimenjohtaja ja päävalmentaja. Jokainen raportoi toiminnastaan suoraan Hiltuselle (hallitukselle). Olen kirjoittanut, että se on merkittävä muutos aikaisempaan organisaatioon.

Eihän homma toimi täysin suunnitelmien mukaisesti ennenkuin organisaatio on miehitetty. Minä olen kirjoittanut, että vie oman aikansa ennenkuin uusi organisaatio alkaa toimia täysipainoisesti.
 

Fordél

Jäsen
Saisiko sulta siffa vielä kommentit noille uusille paljastuksille, joita täällä on parin viimeisen sivun aika käsitelty. Menee taas asiat pikkasen ristiin sen kanssa mistä itse olet täällä kirjoittanut vai kuinka?
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Saisiko sulta siffa vielä kommentit noille uusille paljastuksille, joita täällä on parin viimeisen sivun aika käsitelty. Menee taas asiat pikkasen ristiin sen kanssa mistä itse olet täällä kirjoittanut vai kuinka?

Voisitko tarkentaa, mitä asioita haluat minun kommentoivan.

Edit1: mendietan väärään väittämään jo vastasinkin

Edit2: jos tarkoitat diablon kirjoituksia minusta, niin ne ovat totuudesta vieläkin kauempana kuin mendietan väittämä
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Voisitko tarkentaa, mitä asioita haluat minun kommentoivan.

Esimerkiksi siihen, että onko ammattimaista uhata erolla mikäli ei saa tahtoaan yhden pelaajahankinnan kohdalla läpi? Missä sitoutuminen? Sitten olisi ihan mielenkiintoista penkoa mitä kirjoitit palkkojen myöhästelystä viime kaudella...
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Esimerkiksi siihen, että onko ammattimaista uhata erolla mikäli ei saa tahtoaan yhden pelaajahankinnan kohdalla läpi? Missä sitoutuminen? Sitten olisi ihan mielenkiintoista penkoa mitä kirjoitit palkkojen myöhästelystä viime kaudella...

Mielestäni en ole kirjoittanut, että on ammattimaista uhata erolla, jos ei saa tahtoaan läpi yhden pelaajahankinnan kohdalla. Tästä asiasta minulla ei ole ollut edes mitään tietoa. Nythän tiedetään, että kyse on ollut Tuomas Immosen palkkaamisesta. Tamin vaatimus osoittautui sitten loppujen lopuksi oikeaksi, koska Tume oli palkkansa arvoinen Sportille. Periaatteessa olen sitä mieltä, että seuran on pysyttävä pelaajabudjetissa. Nyt uuden organisaation aikana pelaajabudjetista on pidetty kiinni. Tami haluaisi epäilemättä niinkuin Sportin kannattajat täällä vähintään yhden profiilipakin joukkueeseen, mutta Tami on ilmoittanut, että pelaajabudjetti on käytetty.

Viime kauden palkkojen myöhästelystä kirjoitin case-Nikoskelaisen yhteydessä. Sportin kapteeni Jämsä ilmoitti, että palkat oli silloin maksettu, mutta tulivat pelaajien tileille pari päivää myöhässä. Tamin kirjassa olleesta "palkkalakosta" en muista täällä kirjoitetun mitään.
 

Fordél

Jäsen
Mielestäni en ole kirjoittanut, että on ammattimaista uhata erolla, jos ei saa tahtoaan läpi yhden pelaajahankinnan kohdalla. Tästä asiasta minulla ei ole ollut edes mitään tietoa.

Eli mielestäsi Tami ei toiminut tässä kohdin ammattimaisesti vaikka kovasti aina korostat hänen rautaista ammattitaitoa?
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Eli mielestäsi Tami ei toiminut tässä kohdin ammattimaisesti vaikka kovasti aina korostat hänen rautaista ammattitaitoa?

Kirjoitin vain, että tästä asiasta en ollut aiemmin kirjoittanut mitään. Täytyy lukea Tamin kirja ja katsoa sitten, missä tilanteessa Tami on uhannut erolla. Palataan sitten tähän asiaan.

Tamin rautainen ammattitaito valmistaa joukkue Mestis-otteluun nähtiin viimeksi eilen, kun Sport pelasi loistavaa jääkiekkoa Jokipoikia vastaan. Tamin ammattitaidosta Sportin valmentajana ovat osoituksena viime kauden Mestis-mestaruus ja ennen kaikkea Sportin loistavat ottelut Ässiä vastaan SM-liigakarsinnoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös