Finndomokoti ja muuttovalmis in-mallisto. Kokemuksia?
Kaverille tuli ja heillä kävi semmoinen pikku ylläri, että kontti jossa seinät tuodaan kaatui, mutta kun sopimuksessa luki että heillä 1viikko aikaa korjata vahinko, niin korjasivat sen siinä. Patterit oli irronnu seinästä ja tehny jälkiä moneen seinään. Itsellä vaan tuosta jää kyllä vähän juostenkustu fiilis. Jos kokonainen seinä kaatuu, niin saatko yhden viikon aikana tarkistettua koko seinän todellisen kunnon, tai pikemminkin tarkistavatko edes.
Muuten kaveri kyllä kehunu meininkiä. 1 vuosi kodin valmistumisen jälkeen, tuli remppamies kattelee "vaurioita" eli nurkkien halkeamisia yms. ja korjasi ne. Päivä siinä meni. En silti tiedä, ostaisinko tuollaista elementtitaloa. Kyllähän siellä ikkunat helisee kun talossa kävellään yms. Ei oikein vakuuta laatu, johon upotetaan 200 000e. Käykää kattomassa kun semmoinen valmistuu ja todetkaa itse...
Itse ostaisin Kastellin, kun se naputellaan pitkästä paikan päällä. Ei se 6kk pidempi aika rakennusaika saa haitata jos talossa asutaan seuraavat 20-30 vuotta. Niin kiire ei voi olla. :)
Toki joku voi nyt sitten jeesustella että timpuri naputtaa pitkästä paljon halvemmalla tai että kannattaa tehdä itse. Toisilla ei ole mielenkiintoa puuttua jokaikisen nippelin ja nappelin ostoon sille timpurille ja monella ei ole taitoa alkaa tehdä itse taloa (vaikka moni rakennustaidoton niitä tekeekin).