Eka lauseen luettuani totesin: No, tulihan se sieltä...Olen hyvä sängyssä. Nukahdan faarao-asentoon ja nukun koko yön putkeen heräten aamulla samasta asennosta. Herätessäni en jää sänkyyn pyörimään vaan nousen heti, enkä ikinä nouse väärällä jalalla vuoteesta.
Sitten menisi valehtelun puolelle. En ole saanut vielä vaimolta mandaattia brassailla muilla sänkytaidoillani.Toisaalta, eihän tuosta puutu kuin sanat, aktin jälkeen, sopivasta paikasta...
Juu - tervetuloa kerhoon... nimittäin, ei mullakaan tuota lupaa ole...Sitten menisi valehtelun puolelle. En ole saanut vielä vaimolta mandaattia brassailla muilla sänkytaidoillani.
Tää on kyllä perseestä. Onneks ei nykyään enää tarvi hirveesti kynäillä, saati tussailla mitään.Vasenkätisenä olin varsinkin ala-asteen ensimmäisillä luokilla ongelmissa huonon käsialan kanssa kun koko kirjoitettu teksti löytyi kämmensyrjästä.
Käsiala. Vasenkätisenä olin varsinkin ala-asteen ensimmäisillä luokilla ongelmissa huonon käsialan kanssa kun koko kirjoitettu teksti löytyi kämmensyrjästä. Tästä tuli palautetta paljon, ja harjoittelin tätä paljon aikoinaan ja nykyään minulla on todella hyvä käsiala. Tosin nykyään aika harvoin sitä tulee käytettyä, mutta kuitenkin tästä taidosta olen ylpeä.
Ai hitto. Tulikin fläsbängi ekalle luokalle, kun meidän piti vielä opetella kirjoittamaan kaunokirjoitusta mustekynillä ja vasenkätiselle se oli yhtä helvettiä. Siitä(kin) jouduin jopa tukiopetukseen, että oppisin pitämään kynää kädessä oikeassa asennossa. Todellista sortoa vasureita kohtaan.Tämä muuten hassua. Minullakin äikän aineet oli melkoisen sotkuisia, mutta selvää sai ja käsialani oli kyllä todella kehuttua. Nykyään tuo on paljon epäsiistimpää ehkä juuri siksi, että opettelin muita kikkoja.
Ai hitto. Tulikin fläsbängi ekalle luokalle, kun meidän piti vielä opetella kirjoittamaan kaunokirjoitusta mustekynillä ja vasenkätiselle se oli yhtä helvettiä. Siitä(kin) jouduin jopa tukiopetukseen, että oppisin pitämään kynää kädessä oikeassa asennossa. Todellista sortoa vasureita kohtaan.
Hih hih.... Tulee ihan mieleen kauppiksen eka vuosikurssin konekirjoitustunnit......
Paitsi että ylpeilen! Olen nopea konekirjoittaja ehkä juuri tuon takia, että jo junnuna aloin hyödyntää tietokonetta, kun piti ajatuksia purkaa.
Mää en ees tiärä mitä toi tarkottaa, mutta kuulostaa coolilta. Tykkäsin.No nyt keksin! Osaan lyödä ihan hemmetin hienon kakkosrajan kierrevarsilyönnin. En minäkään tällä taidolla enää mitään tee, mutta osaanpahan.
Joojoo! Juntti mikä juntti.Puhutaanko pesäpallosta...?