Taito, josta olet ylpeä!

  • 2 390
  • 42

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen hyvä sängyssä. Nukahdan faarao-asentoon ja nukun koko yön putkeen heräten aamulla samasta asennosta. Herätessäni en jää sänkyyn pyörimään vaan nousen heti, enkä ikinä nouse väärällä jalalla vuoteesta.
Eka lauseen luettuani totesin: No, tulihan se sieltä...
Jatko sitten hieman vesitti ajatusrakennelmaani, kun tuo oletettu brassailu menikin ihan vain nukkumisen Korkeaveisuksi. Toisaalta, eihän tuosta puutu kuin sanat, aktin jälkeen, sopivasta paikasta...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sitten menisi valehtelun puolelle. En ole saanut vielä vaimolta mandaattia brassailla muilla sänkytaidoillani.
Juu - tervetuloa kerhoon... nimittäin, ei mullakaan tuota lupaa ole...

Valehtelisin, jos väittäisin...
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Ruuanlaitto. Ja ryyppääminen. Jälkimmäisestä en tosin ole erityisen ylpeä...
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Käsiala. Vasenkätisenä olin varsinkin ala-asteen ensimmäisillä luokilla ongelmissa huonon käsialan kanssa kun koko kirjoitettu teksti löytyi kämmensyrjästä. Tästä tuli palautetta paljon, ja harjoittelin tätä paljon aikoinaan ja nykyään minulla on todella hyvä käsiala. Tosin nykyään aika harvoin sitä tulee käytettyä, mutta kuitenkin tästä taidosta olen ylpeä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vasenkätisenä olin varsinkin ala-asteen ensimmäisillä luokilla ongelmissa huonon käsialan kanssa kun koko kirjoitettu teksti löytyi kämmensyrjästä.
Tää on kyllä perseestä. Onneks ei nykyään enää tarvi hirveesti kynäillä, saati tussailla mitään.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kehittynyt molempikätiseksi aikuisiällä.

Lievästi toki oikea on vielä vahvempi, mutta mailapeleissä staga pysyy lähes yhtä huonosti molemmin päin yms
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Käsiala. Vasenkätisenä olin varsinkin ala-asteen ensimmäisillä luokilla ongelmissa huonon käsialan kanssa kun koko kirjoitettu teksti löytyi kämmensyrjästä. Tästä tuli palautetta paljon, ja harjoittelin tätä paljon aikoinaan ja nykyään minulla on todella hyvä käsiala. Tosin nykyään aika harvoin sitä tulee käytettyä, mutta kuitenkin tästä taidosta olen ylpeä.

Tämä muuten hassua. Minullakin äikän aineet oli melkoisen sotkuisia, mutta selvää sai ja käsialani oli kyllä todella kehuttua. Nykyään tuo on paljon epäsiistimpää ehkä juuri siksi, että opettelin muita kikkoja.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tämä muuten hassua. Minullakin äikän aineet oli melkoisen sotkuisia, mutta selvää sai ja käsialani oli kyllä todella kehuttua. Nykyään tuo on paljon epäsiistimpää ehkä juuri siksi, että opettelin muita kikkoja.
Ai hitto. Tulikin fläsbängi ekalle luokalle, kun meidän piti vielä opetella kirjoittamaan kaunokirjoitusta mustekynillä ja vasenkätiselle se oli yhtä helvettiä. Siitä(kin) jouduin jopa tukiopetukseen, että oppisin pitämään kynää kädessä oikeassa asennossa. Todellista sortoa vasureita kohtaan.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ai hitto. Tulikin fläsbängi ekalle luokalle, kun meidän piti vielä opetella kirjoittamaan kaunokirjoitusta mustekynillä ja vasenkätiselle se oli yhtä helvettiä. Siitä(kin) jouduin jopa tukiopetukseen, että oppisin pitämään kynää kädessä oikeassa asennossa. Todellista sortoa vasureita kohtaan.

Joo, itse kun kävin aika syrjäkylän ala-astetta, jäi vaikka mitä oppimatta oikein heti, kun ei opettajat oikein taipuneet vasureiden maailmaan. Lopulta sain heitä ja kavereita puolelleni, jos piti taululle tai piirtokalvolle kirjoittaa. Ojensin vaan vihkoni jollekin. Kai tuo osaltaan on tehnyt tällaiseksi pitkäpinnaiseksi. Eli sekin kyllä yksi vahvuuksiani. Ihme kyllä en tukiopetukseen päätynyt. Käsitöistä ja piirtelystä en kyllä tykkää vieläkään.

Palstalla muuten taitaa olla vasureillekin omaa ketjua, jos nämä nyt ei enää ylpeiltäviä taitoja ole.

Paitsi että ylpeilen! Olen nopea konekirjoittaja ehkä juuri tuon takia, että jo junnuna aloin hyödyntää tietokonetta, kun piti ajatuksia purkaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Paitsi että ylpeilen! Olen nopea konekirjoittaja ehkä juuri tuon takia, että jo junnuna aloin hyödyntää tietokonetta, kun piti ajatuksia purkaa.
Hih hih.... Tulee ihan mieleen kauppiksen eka vuosikurssin konekirjoitustunnit...
Siellä me erään huippu maalivahdin ja tulevan pankinjohtajan kanssa "harrastimme" kaksisormijärjeslmällä konekirjoitusta - olihan se hommaa...
Noh, enhän minä lopulta siellä ollut kuin pari viikkoa ennenkuin vaihdoin teknisen puolen opinahjoon eli en siis oppinut konekirjoittamista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla on tosi kova vasen koukku ja varsinki uppari. Mitään hyätyä niistä ei tosin enää oo.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
No nyt keksin! Osaan lyödä ihan hemmetin hienon kakkosrajan kierrevarsilyönnin. En minäkään tällä taidolla enää mitään tee, mutta osaanpahan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No nyt keksin! Osaan lyödä ihan hemmetin hienon kakkosrajan kierrevarsilyönnin. En minäkään tällä taidolla enää mitään tee, mutta osaanpahan.
Mää en ees tiärä mitä toi tarkottaa, mutta kuulostaa coolilta. Tykkäsin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Puhutaanko pesäpallosta...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös