Tiistain tulevasta Sport-Ässät ottelusta muutama kommentti.
Sport on saanut järjestelmältä kotiedun. Olen tivannut sitä jo syksystä miksi näin ja lopulta sain Hiltuselta vastauksen, että näin on aina ollut. Onpa mahtava innovaatio. Onpa mahtava innovaatio. My god. Näin on aina ollut. Sitten Sport on saanut järjestelmältä toisen edun. Kahden suhde yhteen. Jokainen teistä joka on päivänkään pelannut puhumattakaan, että koutsaisitte tiedätte mitä se tarkoittaa energiassa kun suhteessa yhden suhde kahteen tulee tää jäähyhomma. Se on skandaali. Sen tietää, että se paska alkaa, kun kaikki uniset, Hiltunenkin kohta julistaa Urheiluruudussa ja sitten Veikkaajassa ja sit tulee paskat housuun ja sen jälkeen se peli muuttuu. Se on härskeintä mitä mä oon nähnyt. Suomalaisena jääkiekkomiehenä, entisenä piirisarjan kapteenina mä häpeän. Mä häpeän. Sit kun mä tiedän, että valtaosa teistä unisista palstalaisista ette ymmärrä pelistä hevonpaskaa ja sitten taas alkaa kitinä. Katsokaa ne nauhat. En yllättyisi jos tulisi kaksi hylättyä rankkaria, Talaja aivan yksinläpi, koko baana auki. Ne on faktoja. Sitten, kun teillä on niitä vasta-argumentteja niin argumentoikaa sitten faktoina. Se episodi tulee olemaan häpeällinen, kun joudun itse Japa Levoselta kysymään, että Japa näitkö sinä sen. Ja pöytäkirjassa ei varmasti tule olemaan seuraavana päivänä merkintää. Se on häpeällistä. Eurooppalaisessa palloilukulttuurissa on mielenkiinto kolmessa asiassa. Kuka voittaa pytyn, kuka pääsee playoffeihin ja kuka putoaa ja kuka nousee. Ja te pistitte tämän putiikin kiinni. Missä kehitys?