KooKoo on kyllä itselle ollut pettymys, kokoajan olen uskonut että vääntävät tuosta komeasti itsensä viivan päälle ja lyövät jopa KalPan/Lukon nippuun sääleissä tuolla materiaalilla mutta piippuun näyttää jäävän. Mahdollista se toki edelleen on mutta vaatii muiltakin vähän apuja. Loukkaantumisia toki on ollut paljon mutta seitsemään viime peliin menettäneet 7 pinnaa peleihin joita johtaneet kahdella maalilla joten ei siinä suhteessa ihan lapaan ole mennyt.
TPS parannellut prosenttejaan kivasti vaikka eivät ole melkein viikkoon pelanneet, luulen että Turku tuosta itsensä vielä kuiville kampeaa. Kovasti tuota TPS:n vaikeaa loppuohjelmaa muistutellaan mutta viimeinen otteluhan on TPS-Ilves Ja viimeisen kahden vuoden aikana nämä pelit ovat menneet kuusi kertaa putkeen TPS:lle maalierolla 2-18 joten tuossa on kyllä pisteitä tarjolla oli Ilveksen panos mikä tahansa tuossa pelissä :D
TPS parannellut prosenttejaan kivasti vaikka eivät ole melkein viikkoon pelanneet, luulen että Turku tuosta itsensä vielä kuiville kampeaa. Kovasti tuota TPS:n vaikeaa loppuohjelmaa muistutellaan mutta viimeinen otteluhan on TPS-Ilves Ja viimeisen kahden vuoden aikana nämä pelit ovat menneet kuusi kertaa putkeen TPS:lle maalierolla 2-18 joten tuossa on kyllä pisteitä tarjolla oli Ilveksen panos mikä tahansa tuossa pelissä :D
Viimeksi muokattu: