Taistelu kymppiviivasta

  • 65 174
  • 413

Kuka kympin sakissa?


  • Äänestäjiä
    514

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ratkaisu rankkareilla jossain kymmenennessä parissa, monelta katsojalta ehtisi jo kynnet loppumaan....
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Melko rankka paikka toiselle olisi kyllä hävitä rankkarikisassa jatkon mahdollistava lisäpiste. Siinä voi vähän laukojia jännittää tavallista enemmän.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos Ässät voittaa Sport tippuu, jos Sport voittaa Ässät tippuu. Tasapeliä ei voi tulla lopputuloksesi. Keep it simple
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tiistain asetelma simppeli, voitto tai Leville. Ei auta taktikointi.
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Onko tama nyt se "Hyi kun hyvaa"-tilanne? Tayrellista (ainakin sille joka voittaa).
 
Tiistain tulevasta Sport-Ässät ottelusta muutama kommentti.

Sport on saanut järjestelmältä kotiedun. Olen tivannut sitä jo syksystä miksi näin ja lopulta sain Hiltuselta vastauksen, että näin on aina ollut. Onpa mahtava innovaatio. Onpa mahtava innovaatio. My god. Näin on aina ollut. Sitten Sport on saanut järjestelmältä toisen edun. Kahden suhde yhteen. Jokainen teistä joka on päivänkään pelannut puhumattakaan, että koutsaisitte tiedätte mitä se tarkoittaa energiassa kun suhteessa yhden suhde kahteen tulee tää jäähyhomma. Se on skandaali. Sen tietää, että se paska alkaa, kun kaikki uniset, Hiltunenkin kohta julistaa Urheiluruudussa ja sitten Veikkaajassa ja sit tulee paskat housuun ja sen jälkeen se peli muuttuu. Se on härskeintä mitä mä oon nähnyt. Suomalaisena jääkiekkomiehenä, entisenä piirisarjan kapteenina mä häpeän. Mä häpeän. Sit kun mä tiedän, että valtaosa teistä unisista palstalaisista ette ymmärrä pelistä hevonpaskaa ja sitten taas alkaa kitinä. Katsokaa ne nauhat. En yllättyisi jos tulisi kaksi hylättyä rankkaria, Talaja aivan yksinläpi, koko baana auki. Ne on faktoja. Sitten, kun teillä on niitä vasta-argumentteja niin argumentoikaa sitten faktoina. Se episodi tulee olemaan häpeällinen, kun joudun itse Japa Levoselta kysymään, että Japa näitkö sinä sen. Ja pöytäkirjassa ei varmasti tule olemaan seuraavana päivänä merkintää. Se on häpeällistä. Eurooppalaisessa palloilukulttuurissa on mielenkiinto kolmessa asiassa. Kuka voittaa pytyn, kuka pääsee playoffeihin ja kuka putoaa ja kuka nousee. Ja te pistitte tämän putiikin kiinni. Missä kehitys?
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Hyi hirvee jos JYPillä ois tää Sport Ässät tilanne… Ehkä ihan hyvä et Levin reissu selvisi ajoissa, heh.

Toki… Eihän tuosta ole kuin jokunen vuosi kun Pelicans-Sport pelissä ratkaistiin pääseekö JYP vai Sport sääleihin. JYP pääsi, Sport jäi pisteellä ulos.

Nyt Sportti ryhtiä, ottakaa se paikka sääleissä!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Melko rankka paikka toiselle olisi kyllä hävitä rankkarikisassa jatkon mahdollistava lisäpiste. Siinä voi vähän laukojia jännittää tavallista enemmän.

Rubin lähtökohtaisesti parempi kuin Svoboda/Reijola. Toisaalta Sportilla paremmat maalintekijät joten tasan menis näissä.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tuo ottelu on pakko kattoa, siellä on Vaasassa mökki täynnä ja varmasti kuuma peli tiedossa.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Aika hienoa, että 59 ottelun jälkeen olla tilanteessa, jossa viimeiseen peliin osuu pariksi juuri ne joukkueet, jotka taistelevat siitä viimeisestä paikasta ja vain voitto kelpaa.
Toivottavasti tulee hyvä matsi, eikä mikään Ässille tyypillinen ensin ei mistään maalia ja sen jälkeen Sport käy tekemässä pari ja ottelu ohi.

Se kumpi voittaa on ansainnut paikkansa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
TPS poffeihin, KooKoo lomille.

Sehän kääntyi sitten päätöskierrosten tiukatkin ennakkoasetelmat ihan nurinpäin. "Heikoilla" olleet Ässät ja TPS nouseet huulille (tai siis TPS jo sisällä). Tepsin ei pitänyt enää voittaa voittaa otteluakaan, mutta niin vain varmistivat kymppipaikan. Sportin asetelmat olivat hyvät, mutta tappiot Lukolle ja HIFK:lle laittoivat Sportin takaa-ajajaksi viimeisessä runkosarjaottelussa Ässiä vastaan. Vaasalaisten on pakko ottelu voittaa.

E: Niin ja sama toki Ässille.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä taas Hiltuselle osoitus, mitä urheilu voi parhaimmillaan olla.

Kun tyhjennysmyynnit taisi jälleen kerran Vaasassa tapetilla olla, mutta päättivät sitten olla myymättä. Nyt ihan hirveä spektaatteli luvassa tiistaina.

Täytyypi katsoa ottelu silloin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös