Viestin lähetti L-Mies
Näitkö sinä siis eilisen jatkoajan? Itse yritin sitä katsoa antenniviritteisen digiboxin kautta Espoossa. Voisi olettaa toimivan.
L
Näkymättömyys oli harmi kyllä täysin oma mokasi. Kanavapaikat olivat muuttuneet edellisenä päivänä, eikä boksiasi oltu viritetty uudelleen. Jotkut boksit virittyivät automaattisesti, jotkut pitää käsipelillä uudelleen virittää, joka veisi aikaa maksimissaan 5 minuuttia.
eagle: Voi vtu mut on nähty! Enää puuttuu että julistat liksani ja lempiruokani täällä. Salapoliisikykyinesi voisit soittaa Rapacon taakse, sillä JFK:n murha on kuitenkin edelleen selvittämättä. Voit laittaa suosittelijaksi mun nimen.
Jos ei tuosta lyhyehköstä lainauksestasi (=minun koko viestini) käynyt ilmi, että vika voi todellakin olla muuallakin kuin vain Maikkarissa, niin siirry kuvakirjoihin tai johonkin, jos lukeminen tuottaa vaikeuksia. Maikkarin juttu on se, miksi se siirsi sen MTV3+:lle. Jos MTV3+ ei näy jossain kaapeliverkon vastaanottimessa, on vika todennäköisesti kaapelioperaattorissa tai vastaanottimessa.
Kerroin vain Maikkarin motiivit ja taustat heidän toimintaansa. Faktaa on, että analogiset lähetykset loppuvat pian ja digiverkossa lähettäminen on tuotantoyhtiöille halvempaa. Tämä motivoi tuotantoyhtiöitä lisäämään boksien levinneisyyttä ja tuomaan sisältöä digi-tv-kanavilleen.
[LATTEUS]MTV3 on liikeyritys, jonka tarkoitus on tuottaa voittoa omistajilleen.[/LATTEUS] Emoyhtiö Alma on listattu pörssiin, joten eikö kannattaisi ostaa valituksen sijasta salkku täyteen Almaa, kun yhtiön toiminta on häikäilemättömän kustannustehokasta? Osingoilla sitten voisi maksaa vaikka lupamaksun kerran vuodessa.
Voin omalta kohdaltani hyvillä mielin puolustella Maikkarin toimia kun näin matsin telkusta. Oli se huikea se loppu kerta kaikkiaan. Muija sai katsella Hytöstä samaan aikaan toisesta telkusta, kun se on tosi kova fani ja sille riittää toi analoginen kuva. Pojat taisi päästä kotiokin ja oli ollut kuulemma tosi railakasta menoa ja hyvä fiiwlis. Tällaisia tilanteita varten olin boksin ostanut ja hyvä että se vihdoin palkittiin. Vielä kun olisi illalla natsannut, niin olisin lähettänyt kukkakimpun Maikkarille.
Ohjelmien ajankohdan siirrosta sen verran, että mitä enemmän ohjelmia siirretään, sitä enemmän on kumulatiivisesti kiukkuisia katsojia. Sama lentojen kanssa: jos joku lento perutaan, niin ei niitä lähtijöitä tuupata seuraavaan koneeseen ja seuraavia seuraavaan jne. Muut menee normaalisti mutta perutut kaverit koitetaan sulloa jonnekin.
Onko alunperin perutun lennon matkustajat jotenkin etuoikeutettuja pääsemään kotiin niihin nähden, joiden lento lähtisi normaalisti? Onko jääkiekonkatselija jotenkin etuoikeutetussa asemassa Joonas Hytösen katselijoihin nähden? Entäpä mainostajat?