En tiedä oliko kaikki edes kuvissa, tuskin. Ei voida puhua rotaatiosta tuolloin.Pikkaisen pienemmällä porukalla silloin pelattiin.
En tiedä oliko kaikki edes kuvissa, tuskin. Ei voida puhua rotaatiosta tuolloin.Pikkaisen pienemmällä porukalla silloin pelattiin.
R.I.P.Hämeenlinnan Tarmon kasvatti ja HPK:n edustuksen maalivahti I-Divisioonan alkuvuosina Juhani "Juhno" Salo on vaihtanut hiippakuntaa.
Itsellä ekoja muistikuvia HPK:n maalinsuulta 70-luvun lopulta on juuri Juhani Salosta. RIP.
Hetken aikaa Kerhon jäälletulobiisinä 80-luvulla...
Eikös tämä myös ollut maalibiisinä yhden kauden ajan?
Olin aika skidi tuolloin, joten en kättäni laittaisi pantiksi, mutta vahvasti tämmöinen mielikuva olisi.
Edit: @lartama24 ehtikin jo samaa tuumailemaan.
Niin se aika rientää. Oli ihan kiva peli olla katsomassa!Kerhon ensimmäinen Liiga-mestaruus tulee tänään täysi-ikäiseksi.
Onnea Kerho!
Kappas. Oli Kerhon somevastaavakin käynyt lukemassa tämän viestin. Lainannutkin melkein sanasta sanaan. Ei siinä mitään, antaa mennä vaan!Kerhon ensimmäinen Liiga-mestaruus tulee tänään täysi-ikäiseksi.
Onnea Kerho!
Tänään tulee kuluneeksi viisi vuotta Kerhon toisesta mestaruudesta.
Onnea Kerho!
Siinä parhaat palat jokaisesta Kerhon playoffs-ottelusta:
Tänään tulee kuluneeksi viisi vuotta Kerhon toisesta mestaruudesta.
Onnea Kerho!
Siinä parhaat palat jokaisesta Kerhon playoffs-ottelusta kyseiseltä kaudelta:
(Ihan ite oon koostanut)
Tässä vielä vuosipäivän kunniaksi hieno video Emil Larmin parhaista torjunnoista kaudelta 2018-2019 painottuen 2019 kevääseen ja loppuen mestaruusjuhliin.
Eikös tämä ole tämän ketjun asiaa?
Käykää äänestämässä.
Ken on heistä kaikkein parhain – Äänestä HPK:n kaikkien aikojen parasta ulkomaalaisvahvistusta
Kuka on mielestäsi se kaikkein kovin ulkomaalaispelaaja HPK:n liigahistoriassa?www.hameensanomat.fi
Olet asiantuntija. Meikäläisellä täysin sama lista, tosin Vujtek ja Igor eri järjestyksessä. Rafalski ehdoton ykkönen.Mä laitoin sattumanvaraisessa järjestyksessä: Rafalski, Vujtek ja Kuznetsov.
Kenet ulkomaalaisen vielä haluaisin nähä Kerhossa: Joly.