Iso-Erkki. Lyhyesti:
<BR>
<BR>- Kaksi väärää ei tee oikeaa. Ei edes vaikka ensimmäinen väärä olisi sinun olettamasi.
<BR>
<BR>- Petri Variksen telominen on hieman tylyä Varikselle itselleen, jos moinen toimenpide on suunnattu Westerlundin ja Summasen opettamiseen, Ruudun sinun mielestäsi likaisen taklauksen jälkeen, jonka ilmeisesti näit niin hyvin, että olet valmis noinkin koviin toimenpiteisiin. Variksen telominen olisi väärin myös, vaikka hänet telottaisiin jonkun suuremman sinun havaitsemasi kokonaisuuden vuoksi.
<BR>
<BR>Kenties oletkin vain tyhmä ja siksi minä varmuuden vuoksi selitän sinulle hitaasti senkin, että Westerlund ja Summanen tuskin ymmärtäisivät syy-yhteyttä Variksen telomisen ja sinun flat linen välillä, ellei sitä heille erikseen kerrottaisi. Jos se kerrottaisiin, tulisi kyllä muita seurauksia, mutta epäilen vahvasti senkaan jälkeen, että he näkisivät valon ja huomaisivat miten sinä olet viisas ja oikeassa. Ryhtyisivätkin sitten peluuttamaan poikiaan kuten sinä suuressa viisaudessasi haluaisit, vaikket tiedä miten pelaavat nyt, etkä näkisi miten pelaisivat sitten.
<BR>
<BR>Ainoa oikea tapa muuten on sääntöjen laatiminen, valvominen ja mahdollisista rikkeistä rankaiseminen. Miksi et muuten samantien kysynyt AIDS:in parantamisesta, sinä neropatti, ethän sinä esitellyt mitään ratkaisuja siihenkään ongelmaan.
<BR>
<BR>Pitäisikö minun tuntea sinut? En minä pitkää kirjoitusta tuollaiseen ääliöön tuhlaa, mutten kyllä toisaalta sinulta lupaa kyselisi - enkä tarvitsisi. Jos saat joskus pääsi ulos perseestäsi, kenties myös näet miten typeriä kirjoittelet.[addsig]