Tässäkö ensi kauden valmentaja ?

  • 247 999
  • 1 105

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
nikolaimakarov kirjoitti:
Jos viime vuosien ry-peliä olisi pelattu Areenassa, katsojaluvut olisivat olleet taatusti paremmat.
Täysin eri mieltä. Jos/kun Jokerit menestyy ja joukkueessa on tarpeeksi suuria tähtiä, se vetää yleisöä. Pelityylistä emme puhu kuin me iki-idiootit täällä Jatkoajassa.

Tämä kerho-Jalosen ja loistavan kansaa keräävän pelityylin hehkutus. Pelasipa kerho tuossa pieni tovi sitten Bluesia vastaan. Yleisöä 2768.

EDIT. Pätki yhteys (ja ukko) eilen niin pahasti, että vielä pieni lisäys. Hjallis varmasti tiedostaa valmentajan mekityksen joukkueelle sekä merkityksen sponsorien suuntaan. Nimekäs ja kokenut mediaheppu helpottaa takuulla esim. yhteistyöneuvotteluita. Joskus Hjalmari kiteytti asian niin, että tarvitaan huippukoutsi, muutama todellinen tähti/persoona ja menestyvä joukkue, silloin kaikki on helppoa ja kansa täyttää lehterit.
 
Viimeksi muokattu:

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
bozik kirjoitti:
.

EDIT. Pätki yhteys (ja ukko) eilen niin pahasti, että vielä pieni lisäys. Hjallis varmasti tiedostaa valmentajan mekityksen joukkueelle sekä merkityksen sponsorien suuntaan. Nimekäs ja kokenut mediaheppu helpottaa takuulla esim. yhteistyöneuvotteluita. Joskus Hjalmari kiteytti asian niin, että tarvitaan huippukoutsi, muutama todellinen tähti/persoona ja menestyvä joukkue, silloin kaikki on helppoa ja kansa täyttää lehterit.


Juuri näin . Tämä lienee ollut ideana- Toivola ei ole riittävä media persoona joten valmentaja on ihan muu. samoin hankinta puolella. Muutama ni´mi ja paljon työntekoa sekä toki hyvä veskari.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
liigajyrä kirjoitti:
Juuri näin . Tämä lienee ollut ideana- Toivola ei ole riittävä media persoona joten valmentaja on ihan muu. samoin hankinta puolella. Muutama ni´mi ja paljon työntekoa sekä toki hyvä veskari.
Laitetaan nyt tähänkin ketjuun veskarimietteitäni. JOS joukkueella ei ole veskaria johon jengi luottaa, silloin on ihan sama kuka siellä koutsina on. Sellaista valmentajaa ei tämä pallo päällään kanna, joka pystyisi toiminnallaan korjaamaan virheen jos veskari vuotaa. Tämä pitkäaikaisella kokemuksella koettuna/sanottuna.

Westerlund lienee nyt spekulaatioissa aika vahvoilla. Hyvä näin, mutta vaikka tästä tulevasta koutsista keskustellaankin, olisin paljon paljon enemmän kiinnostunut ensi kauden veskarista. Se toki on toisen ketjun asioita.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
bozik kirjoitti:
Westerlund lienee nyt spekulaatioissa aika vahvoilla.

Pitää vastata lieneekö ? :)Entäpä jos kaikkien koiran ruokien isä palaisi eli ALPO
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
liigajyrä kirjoitti:
Pitää vastata lieneekö ? :)Entäpä jos kaikkien koiran ruokien isä palaisi eli ALPO
ALPO is for dogs, not for Jokerit !

Palkkaa Hjalmari Erkka niin mä voin taas piestä sen ensi kesän golf-kisoissa ja vinoilla sille.

Ps. Erkka+pojat ovat loistavia tyyppejä. Vanhimmalle pojallle pärjään hiinä hiinä, mutta Erkan mä pesen aina ;).
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
bozik kirjoitti:
ALPO is for dogs, not for Jokerit !

, mutta Erkan mä pesen aina ;).

Are You SURE? Eikös ne Espoossa päästele koirat ulos ja Ape tulee houkuttelemaan heitä Areenalle eesim Kariya ja Eskelinen??

Ape ja Lucifer Mäkinen ja AVOT!
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
liigajyrä kirjoitti:
Pitää vastata lieneekö ? :)Entäpä jos kaikkien koiran ruokien isä palaisi eli ALPO

NOOOOOOOO! Ei Alphonsea ikuna meille. En halua koskaan nähdä tätä miestä Jokeriaitiossa. Edes juomapulloa täyttämässä. Eijeijeiei.... tässä epätoivossa käy sitten Toivolakin 100 kertaa mieluisampana vaihtoehtona.

Piste iin päälle oli Alphonsen itkut viimeeksi Raadolle, kun ultrafyysinen superpelote naapurista telottiin Alphonsen mielestä puolen kentän vauhdilla niin, ettei edes Kanadassa ole nähnyt vastaavaa. Onneton tapaus, nimittäin tämä Alpo. Olkoon sitten valmentajana ihan millainen tahansa. Jyrkkä ei.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Alposta

Kaveri (sveitsiläinen Bern-fani), vakuutti Bernin olevan hyvin tyytyväinen Alpoon. Eli jos Bern on tyytyväinen Suhosen palveluihin, jatkaa hän siellä suhteellisen hyvällä liksalla. Ja Bern SC:n kotisivujen mukaan hänellä on sopimus seuran kanssa ensi kaudesta.

Bernillä on muuten, tiedoksi vaan kaksi kuntovalmentajaa. Toinen on Juhani Hirvonen. Montako Jokereilla on????
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
S Gagnon kirjoitti:
Bernillä on muuten, tiedoksi vaan kaksi kuntovalmentajaa. Toinen on Juhani Hirvonen. Montako Jokereilla on????
Meillä on Curre ja kanta-asiakaskortti stadin parhaaseen jalkahoitolaan. Se riittää, silti "ma kysyn vaan" Masalta ja Hjalmarilta kannattiko kuntovalmentajasta säästää ?

Isktr kirjoitti:
Kunhan nyt saisitte edes ensin yhden kunnon valmentajan...
Mun mielestä Erkka on ihan kelpo koutsi.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Mitäs tämä höpinä kuntovalmentajan puuteesta? Mikäs rooli Lukkarilalla oli silloin alkukaudesta kun juoksutti kundeja pökerryksiin? Kuntohan pitäisi olla kohdallaan, pelikäsitys oli vain hukassa suuren osan kautta. Niin ja veskari, mutta kumpikaan noista ei ollut kuntovalmentajan vika.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaknoon kirjoitti:
Ei mitään pasifistia kaivatakkaan mutta nopeaa taitopelaamista kyllä. Tähän sopisi siis parhaiten Jalonen. Perinteistä Jokerikiekkoa. Naapurissa pelataan omien perinteiden mukaan. Miksi siis ei meilläkin? Ymmärrän veli Cobolin kannan että nykyään nämä Rosat ja kumppanit ovat vaikeita palkattavia ja sitä tasapainottamaan tarvitaan roolitusta jne. Mutta paluu perinteiden pariin olisi se ykkösjuttu, ainakin minulle.

Tarkennan lausuntoani sen verran, että en minä naapurin kaltaista fyysisyyttä kaipaa. Siis että joukkue pelaa telaketjuosaston tavoin. Kyllä me tarvitaan fyysistä osastoa jonka sallitaan pelata omilla vahvuuksillaan. Jortikan taitokiekko oli hienoa siihen asti kunnes Metroa ja Filppulaa sai ottaa vaikka kuinka väärin ja me ei siihen vastattu. Jalonen olisi hyvä vaihtoehto taitokiekkoon unohtamatta fyysistä puolta asiasta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
nikolaimakarov kirjoitti:
Tosin epäilen, että finaalissa ei olisi oltu Areena-aikoina kolmea kertaa, eikä sitä yhtäkään mestaruutta olisi voitettu hänen kanssaan.

Ja minä olen taas sitä mieltä että Jalosella ei ole vielä ollut joukkueessaan kuin kertaalleen sellaiset palikat joilla mestaruus olisi ollut todella otettavissa. Jalosen ja Kerhon epäonneksi Jokerit tuli vastaan silloin jo välierissä ja erittäin tasaisen väännön jälkeen Jokerit selvisi tuon sarjan voittajaksi - ei Kerho tosin olisi tuolloinkaan Jokereita voittanut vaikka vasta finaalissa olisi kohdattu mutta tuo Jalosen luotsaama Kerhon joukkue ei olisi jäänyt silloin sille vakituiselle sijalleen eli pronssille vaan olisi ottanut hopeaa. Ja Jalosella oli siis silloin vastassa Summasen valmentama erittäin nimekäs ja kokenut Jokerit, vaikka meidän paras pelaajamme Ville Peltonen olikin silloin katsomon puolella olkapää risana. Ja väitän että Jokereiden laadukkaammalla materiaalilla Jalonen pystyy tuomaan meille mestaruuden, ainakin Jalosella on Toivolaa pidemmältä ajalta vahvat näytöt kyvystä saada joukkue pelaamaan tasonsa ylärajoilla (vrt eri asiantuntijoiden arviot Kerhon menestyksestä verrattuna todellisuuteen).
 

Kaknoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samoilla linjoilla

Ihan ollaan samoilla hehtaareilla. Muistissa on hyvin Bumen ja kumppaneiden fyysisyys mitä tulee esim. Metroon. Jortikan neitikiekkoa en kaipaa. Odotellaan mitä kevät tuo tullessaan.

Stolk-2 kirjoitti:
Tarkennan lausuntoani sen verran, että en minä naapurin kaltaista fyysisyyttä kaipaa. Siis että joukkue pelaa telaketjuosaston tavoin. Kyllä me tarvitaan fyysistä osastoa jonka sallitaan pelata omilla vahvuuksillaan. Jortikan taitokiekko oli hienoa siihen asti kunnes Metroa ja Filppulaa sai ottaa vaikka kuinka väärin ja me ei siihen vastattu. Jalonen olisi hyvä vaihtoehto taitokiekkoon unohtamatta fyysistä puolta asiasta.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Jalosesta

flintstone kirjoitti:
Ja minä olen taas sitä mieltä että Jalosella ei ole vielä ollut joukkueessaan kuin kertaalleen sellaiset palikat joilla mestaruus olisi ollut todella otettavissa.

Voit olla oikeassa siinä, mutta aika ironista rahkeiden riittäneen joka vuosi siihen pronssiin. Tarkoitan kun ykkönen ja kakkonen ei ole ollut sama joka vuosi. Ja kerho on yleensä, Jalosen alaisuudessa, sijoittunut paremmin runkosarjassa kun playareissa.

Sinänsä mulle aika neutraali vaihtoehto.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Stolk-2 kirjoitti:
Tarkennan lausuntoani sen verran, että en minä naapurin kaltaista fyysisyyttä kaipaa. Siis että joukkue pelaa telaketjuosaston tavoin. Kyllä me tarvitaan fyysistä osastoa jonka sallitaan pelata omilla vahvuuksillaan. Jortikan taitokiekko oli hienoa siihen asti kunnes Metroa ja Filppulaa sai ottaa vaikka kuinka väärin ja me ei siihen vastattu.

Olisiko ollut joskus 90-luvulla kun naapuri näin pelasi - vai oliko se sittenkin 80-luvulla :)

Vieläkin raivostuttaa kun viime kaudella kulta olisi ollut otettavissa yhdellä täsmäsiirrolla. Esimerkiksi Norton tms tammikuun lopulla Jokereihin ja Bume sekä Mäkkäri olisivat pysytelleet mieluimmin vaihtoaitiossa kuin kentällä. Filppula ja Metro olisivat saaneet pelata vahvuuksillaan 100 % tilanteessa. Nortonin shokkivaikutus olisi kestänyt juuri sen verran kuin olisi tarvittukin. Ja tätä muuten tuli esitettyä Virmaselle viime kaudella useampikin kerta!

Mitään Jortikkaa en todellakaan kaipaa. Se äijä on menettänyt otteensa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
cobol kirjoitti:
Vieläkin raivostuttaa kun viime kaudella kulta olisi ollut otettavissa yhdellä täsmäsiirrolla. Esimerkiksi Norton tms tammikuun lopulla Jokereihin ja Bume sekä Mäkkäri olisivat pysytelleet mieluimmin vaihtoaitiossa kuin kentällä. Filppula ja Metro olisivat saaneet pelata vahvuuksillaan 100 % tilanteessa. Nortonin shokkivaikutus olisi kestänyt juuri sen verran kuin olisi tarvittukin. Ja tätä muuten tuli esitettyä Virmaselle viime kaudella useampikin kerta!

Bume olisi muuten Nortonin ollessa kentälläkin uskaltanut hiillostaa Metroa, Bume kun ei ainakaan minun papereissani ole turhia puhuva vellihousu vaan oikeasti kova ja tarvittaessa ilkeä pakki. Norton olisi suurella todennäköisyydellä joutunut siis niistään Bumen nenän - ei Bume varmasti ehdoin tahdoin olisi Nortonia vastaansa ottamassa mutta en usko että Nortonkaan olisi estänyt Bumea yrittämästä tuota.

Mäkkäristä en osaa sanoa mutta eipä tuo Mäkkäri yhtä avojää pusua lukuunottamatta Jokereita viime kaudella liiemmälti onnistunut horjuttamaan, sen sijaan Bume hiillosti Metroa koko finaalien ajan ja onnistui sotkemaan Metron ketjun pelin varsin lahjakkaasti. Tosin ihmettelen ettei Tomek käynyt hakemassa Bumea pois, vai oliko Jortikka kieltänyt sen? Jos oli niin eipä siellä olisi sitten yksi Nortonkaan mitään muuttanut jos kerran kieltolaki oli päällä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Oli kielto päällä, flint. Sekin vituttaa aivan oikeasti, sillä Bumen olisi saanut helposti ulos. Jortikka ei vaan enää osaa näitä hommia. Mutta eipä onneksi Jortikka liity ensi kauden valmentajaa käsittelevään ketjuun.

Eiköhän Jokereissa ole ensi kaudella valmennusryhmä, joka ei toista poskea käännä, mutta vannoo silti myös taitokiekon nimiin. Juuri sopiva sekoitus minun makuuni.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
cobol kirjoitti:
Oli kielto päällä, flint. Sekin vituttaa aivan oikeasti, sillä Bumen olisi saanut helposti ulos. Jortikka ei vaan enää osaa näitä hommia. Mutta eipä onneksi Jortikka liity ensi kauden valmentajaa käsittelevään ketjuun.

Hölmöläisen hommaa että on telaketjuosaston miehiä joukkueessa mutta kun niitä oikeasti tarvittaisiin niin sitä osastoa ei sitten käytetä.

Eli sinällään sinun väittämäsi siitä että yksi täsmähankinta tammikuulla olisi muuttanut finaalien suunnan ei pidä paikkaansa sillä olisihan meillä ollut tarvittava noutaja kokoonpanossa jo Jortikallakin. Ja yksi lisää ei olisi tilannetta muuttanut jos meillä ei olisi ollut valmiutta käytää sitä, tosin NHL:stä tullut ammattilainen, kuten Norton, olisi voinut kielloista huolimatta ottaa oikeuden omiin käsiinsä eikä tyytyä vain sivustakatsojaksi vaikka valmentaja niin vaatiikin. Toisaalta epäilen että kovinkaan moni pelaaja, edes NHL-ammatilainen, ei ehdoin tahdoin kävele valmentajan määräyksien yli.

No eiköhän meiltä juu löydy ensi kaudella valmennus joka uskaltaa käyttää myös kovia otteita jos tilanne sitä vaatii.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Eli sinällään sinun väittämäsi siitä että yksi täsmähankinta tammikuulla olisi muuttanut finaalien suunnan ei pidä paikkaansa sillä olisihan meillä ollut tarvittava noutaja kokoonpanossa jo Jortikallakin.

Unohdat asian toisen puolen. Muistatko miten HIFK suhtautui Nortoniin kun kaveri luisteli Nordikselle? Aivan, kiersivät kymmenen metrin päästä ja jonottivat ottelun päätyttyä nimmareita. Ja siinä sivussa unohtivat oman pelinsä kokonaan ja hävisivät ottelun. Kyllä mä väitän vakavissani, että jos eräs Selänteen kaveri olisi tullut, taklaukset, mailalla iskut, kuumentamiset yms Filppulaan ja Metroon olisivat olleet nollatasolla. Kumpikin sentterimme kärsi niistä hiukan, Metro finaaleissa enemmän. Tämä on minun näkemykseni eikä se muutu, vaikka kuinka yrität :)

Ja kuten kirjoitat, ensi kaudella saattaa olla parempi tilanne.
 

Jeffrey

Jäsen
cobol kirjoitti:
Eiköhän Jokereissa ole ensi kaudella valmennusryhmä, joka ei toista poskea käännä, mutta vannoo silti myös taitokiekon nimiin. Juuri sopiva sekoitus minun makuuni.

Eli penkin takana seisoo kolmikko Shedden, Immonen ja Surenkin?
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Jokeri23 kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää, että itse odotin, että tähän mennessä olisi valmentajan nimi jo selvinnyt, yleensä kun nuo nimet ei kovin kauaa salassa pysy. Mutta, ihan hieno homma, että ovat saaneet nimet pidettyä salassa, saapahan joukkue keskittyä rauhassa peleihin.

Mielestäni nimet ovat tänä vuonna pysyneet yllättävänkin hyvin salassa. Seuraavat tulivat ainakin minulle puskista: Norton, Askey, Goering, Hyvönen ja Vopat. Ja onhan niitä lehdistötilaisuuksia ollutkin....
 

Casey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puoliorganisoitu flow-jääkiekko
cobol kirjoitti:
Ei minkäänlaista tietoa. Hyvin on Hjalliksen ja Virmasen päätös pysynyt salassa.

Tai sitten ulospäin vain annetaan olettaa että nimet ovat papereissa totuuden ollessa aivan jotain muuta ;).

Hienoa toki on että valmentaja on löytynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös