bozik kirjoitti:
Eniten nyt mietityttää Tompan kohtalo, kovin montaa mokaa en voi sallia, muutoin tulee siirto urheilutoimenjohtajaksi. Palaveri/saunailta tiedossa, sitten katsotaan kuka jatkaa.
Tässäkö on komitmentti kaiken jälkeen kusun vaan?
Vetoan myös seuraaviin seikkoihin:
- Case Jagr äänestys: Taklaus ei ehkä ollut täysin puhdas (hieman liikaa vauhtia ja laitataklauksen elementtejä mukana kun Jagr oli hieman irti). Toisaalta itse vahinko oli täysin Jagr:n syytä (kyyristyi juuri ennen tömähdystä, eikä Jarkolla varmasti ollut aikaa tämän tapahtuessa enää väistää) ja vanhanmallinen potta vielä pahensi tilannetta. Vaihtoehto olisi äänestyksessä ollut laitataklaus ja 2+10min maksimissaan (mutta tulkinnallista yhtä kaikki). 5+20 oli ehdottomasti liikaa ja väärin. Jarkon rooli oli hiillostaa kaverin huippua ja taklata mehut pihalle. Hieman rajamailla mentiin, mutta lähempänä totuutta oli valitsemani vaihtoehto.
- Kiirehtiessäni eilen himaan matsia katsomaan ajoin 80 km/h alueella tutkaan nopeudella 117 km/h. Pikkasen ottaa nyt nuppiin, eikä ajatus kulje siksikään selkeästi.
- Olen universaalin oikeassa kaikessa mitä teen ja mihin sanon mielipiteeni. Joskus saattaa tulla mielipiteitä ja tekoja, jotka näyttävät vääriltä. Ne eivät kuitenkaan ole vääriä, eikä ole aihetta huoleen. Korkeintaan saattavat kaivata pientä muokkausta, jota kutsutaan kehittymiseksi. Ja jos nykyaikainen johtaja ei ole kehityskelpoinen, hän ei voi olla johtaja.
Ugh. Olen puhunut. Ja tässäkin asiassa täysin oikeassa. Vaadin lausuntosi mitätöimistä, sekä asemani kyseenalaistamisen välitöntä perumista.
Edit: Lisätään vielä tämä. Meidän on näinä vaikeina aikoina pidettävä yhtä ja rivit eivät saa rakoilla. Tiedät, että meille on vain Jokerit ja luottamus siihen miten ajattelemme ja toimimme. 100% tai ei mitään. That's the name of the game.
Edit2: Ajatus tökkii, korjattu ekaa kohtaa...