Tässäkö ensi kauden valmentaja ?

  • 248 005
  • 1 105

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Valmentajasta

Onko valmentajan nimi papereissa?

Pelaaja neuvotteluita käydään varmasti puoleen ja toiseen tälläkin hetkellä kuumeisesti. Minä ainakin uskon että valtaosa pelaajista haluaa tietää seurajohdon strategiaa tulevalle kaudelle. Eli he haluavat tietää kuka valmentaa joukkuetta ja minkä tyylistä pelaaja kalustoa on mahdollisesti tulossa.
Jos Masa sanoo agenttien välityksellä pelaajille valmentajan olevan valittu, mutta enpä kerrokaan nimeä niin kuinka siihen pelaajat sitten suhtautuvat? Jääkö sopimuksia tekemättä?
Jos taas Masa kertoo agenteille ensikauden valmentajan nimen ja näin ollen saa uskoa tekemisiinsä pelaajien silmissä niin kyllähän valmentajan nimi silloin vääjäämättäkin tulisi tietoisuuteen.
Jos huhtikuulle saakka tietoa ei kenellekkään kerrota, ollaan ilmeisen myöhässä näiltä niin kielletyiltä markkinoilta.

Niinpä näkisin ettei Masalla todellakaan ole kenekään nimeä paperissa missä pitäisi olla ensikauden valmentajan nimi. Neuvotteluissa voidaan olla vaikka tehty kuinka suullisia sopimuksia, mutta nimet lehdyköistä puuttunee.

Pelkkiä ajatuksiahan nämä ovat, mutta mitä mieltä olet Cobol? Ja älä nyt ainakaa provona tätä ota.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Roman kirjoitti:
Pelkkiä ajatuksiahan nämä ovat, mutta mitä mieltä olet Cobol? Ja älä nyt ainakaa provona tätä ota.

Ihan hyviä ajatuksia. En kuintenkaan kommentoi asiaa millään tavalla. Itselläni ei ole mitään lisäämistä Masan ilmoitukseen, että homma pistetään kuntoon ennen olympiataukoa (Jatkoajan haastattelu 22.12.2005) ja Tuomaksen kuulemaan Virmasen kertomaan ennen olympiataukoa, että nyt se on tehty.

Pelaajille ja agenteille asiasta on kerrottu tietyllä tavalla. Muuta en tästäkään kommentoi. Jokerit tiedottaa sitten aikanaan sekä valmentajista että uusista ja jatkavista pelaajista.

Palataan asiaan tarkemmin kun Jokerien kausi on ohi. Nyt pelataan Jokereissa jo playoffeja ja sen mukaan täällä mennään eli pidetään suu supussa tai näppis kumossa tms tämän asian suhteen.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors


Niin anteeksi sähläilyt. Tosiaan sen verran että nimi ei vuoda julkisuuteen ennenkuin kevään MM-kisat ovat ohi näin ainakin itse uskon. Toinen seikka on uudet pelaajat joiden mahdollista NHL:ään siirtymistä odotetaan ennenkuin julkaistaan eli onko siis tulossa Nhl tason pelaajia Hmm..?
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
liigajyrä kirjoitti:
Tosiaan sen verran että nimi ei vuoda julkisuuteen ennenkuin kevään MM-kisat ovat ohi näin ainakin itse uskon.
Minä taas en millään usko sen pysyvän salaisuutena. Jos valmentajan nimi on papereissa ja jos siitä tiedoitetaan agenteille ja pelaajille joiden kanssa neuvotteluita käydään.
Seurajohdonhan ei tarvitse sitä virallisesti tiedoittaa ennen tuota mainitsemaasi ajankohtaa. Sen sijaan uskon sen tulevan ns julkiseen tietoon paljon ennen tuota jos vaan siis siitä mitään varmaa tietoa on (vrt.Rautakorpi viime keväänä).
Nyt esillä on monta nimeä. Jalonen, Toivola, Shedden jne. Noista ei minusta kukaan niin varmana yksittäisenä ole kai täällä esiintynyt. Ainoastaan toivotaan toivotaan linjalla.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Roman kirjoitti:
liigajyrä kirjoitti:
Tosiaan sen verran että nimi ei vuoda julkisuuteen ennenkuin kevään MM-kisat ovat ohi näin ainakin itse uskon.
Minä taas en millään usko sen pysyvän salaisuutena. Jos valmentajan nimi on papereissa ja jos siitä tiedoitetaan agenteille ja pelaajille joiden kanssa neuvotteluita käydään.
Seurajohdonhan ei tarvitse sitä virallisesti tiedoittaa ennen tuota mainitsemaasi ajankohtaa. Sen sijaan uskon sen tulevan ns julkiseen tietoon paljon ennen tuota jos vaan siis siitä mitään varmaa tietoa on (vrt.Rautakorpi viime keväänä).
Nyt esillä on monta nimeä. Jalonen, Toivola, Shedden jne. Noista ei minusta kukaan niin varmana yksittäisenä ole kai täällä esiintynyt. Ainoastaan toivotaan toivotaan linjalla.

Terve Roman! Kuten Virmanen sanoi "nimiä voi heitellä ja sitten todeta lopulta että osui" . Näin juuri voi käydä mutta Jokerit silti tiedoittaa asiasta kun on sen aika. Toki kuten kirjoitin joku voi sanoa "Suhosen Alpo on Jokerien uusi valmentaja " ja sitten Ape tulee toukokuussa remmiin. Linja onkin toivotaan toivotaan jos valmentajan nimeä ei tiedä jos tietää niin no comments..:)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Itselläni ei ole mitään lisäämistä Masan ilmoitukseen, että homma pistetään kuntoon ennen olympiataukoa.

Mitä ihmeen lisäämistä sinulla voisi olla Virmasen ilmoitukseen?
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Kalkun rusakko kirjoitti:
Mitä ihmeen lisäämistä sinulla voisi olla Virmasen ilmoitukseen?

Ei noihin Matin ja Pentin sanomisiin voi/ saa koskea. Nehän ovat pyhiä, suuria totuuksia paremmasta jääkiekkomaailmasta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kalkun rusakko kirjoitti:
Mitä ihmeen lisäämistä sinulla voisi olla Virmasen ilmoitukseen?

Nimi. Sitähän kaikki kyselee. Ketään ei kiinnosta ilmoitus, jokainen haluaa nimen. Laskin tuossa äkkiä, että vajaat 50 tekstiviestiä ja yv:tä on asiasta tullut. Vasta. Tuo on siis se määrä, mikä mulle on tullut. Voin vaan arvata Virmasen viestien määrän :)

Valmentajan nimeä en tiedä. Ja jos tietäisinkin, en kertoisi.
 

botto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
No kyllä on kumma jos ei kenelläkään vakkarikirjoittajalla ole nimeä tiedossa. Pitäisikö tästä huolestua. Vai onko Jokereille tulossa joku aivan nobody rapakon takaa josta kukaan ei ole koskaan kuullut. Uskon kuitenkin, että jokereille on tulossa joku kovakin nimimies aition taakse ensi kaudeksi.
Ps. olen vieläkin sitä mieltä, että stadiin tarvitaan uusi halli
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
botto kirjoitti:
Ps. olen vieläkin sitä mieltä, että stadiin tarvitaan uusi halli

Tämä ei kuulu ollenkaan aiheeseen, mutta miksi tarvittaisiin? Jokereilla ja HIFK:lla on jo oma halli. HIFK saa puolestani isomman värkätä. Jokereilla on jo tarpeeksi iso.

Ihan varmasti jollakin on valmentajan nimi tiedossa, kuten totesit. Mutta toivotaan, että kaveri on ÄIJÄ, joka tekee tulosta vaikka väkisin.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
botto kirjoitti:
No kyllä on kumma jos ei kenelläkään vakkarikirjoittajalla ole nimeä tiedossa. Pitäisikö tästä huolestua. Vai onko Jokereille tulossa joku aivan nobody rapakon takaa josta kukaan ei ole koskaan kuullut. Uskon kuitenkin, että jokereille on tulossa joku kovakin nimimies aition taakse ensi kaudeksi.

Tämä on kovan luokan salaisuus jota ei osteta edes perunoilla julkisuuteen. Antaa RY. olla rauhassa kauden loppuun kuten Saipan Kudrocin no molemmat oli vitsejä.
 

caps66

Jäsen
Suosikkijoukkue
edmonton
liigajyrä kirjoitti:
Tämä on kovan luokan salaisuus jota ei osteta edes perunoilla julkisuuteen. Antaa RY. olla rauhassa kauden loppuun kuten Saipan Kudrocin no molemmat oli vitsejä.

jos saisi vain yhden toiveen matti ( virmaselle ).Ei toista tämmöistä kautta.
Kavereita on niin paljon mennyt ja tullut ovista.
 

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
liigajyrä kirjoitti:
Antaa RY. olla rauhassa kauden loppuun kuten Saipan Kudrocin no molemmat oli vitsejä.

Miten niin oli? Nuo molemmathan OVAT vitsejä kaikessa merkityksessä.

Oma veikkaukseni on yhä Shedden, vaikka täällä onkin siirto tyrmätty.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
botto kirjoitti:
Vai onko Jokereille tulossa joku aivan nobody rapakon takaa josta kukaan ei ole koskaan kuullut.

Minä olen ainakin kuullut Ted Nolanista. Intiaanitaustainen kaveri, joka valmensi menestyksekkäästi Buffaloa 90-luvulla. Katosi NHL-kuvasta syystä tai toisesta, mutta on todellinen ammattimies ja hyvä valinta mille tahansa joukkueelle - NHL:ää myöten.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
MC61 kirjoitti:
Minä olen ainakin kuullut Ted Nolanista. Intiaanitaustainen kaveri, joka valmensi menestyksekkäästi Buffaloa 90-luvulla. Katosi NHL-kuvasta syystä tai toisesta, mutta on todellinen ammattimies ja hyvä valinta mille tahansa joukkueelle - NHL:ää myöten.

No kerros nyt, että mistä olet kuullut? Joulupukilta?

Kyllä Ted Nolan kävisi minullekin, mutta toivon, että se olisi mielummin joku kotimainenvalmentaja. Kyllä niitä valmentajia riittää, että toivotaan valmentajan olevan joku kovanluokan tekijä, eikä mikään tuhnupoika.

Toivottavasti saamme pian tietää :)
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
botto kirjoitti:
No kyllä on kumma jos ei kenelläkään vakkarikirjoittajalla ole nimeä tiedossa.

En tiedä, onko kellään vakkarikirjoittajalla tietoa asiasta, minulla ei ainakaan. Sen sijaan kun laskee yhteen 1 + 1 + 1, niin aika hyvän ja valistuneen arvauksen voi tehdä. Tämän saman laskutoimituksen lienee tehnyt tässäkin ketjussa salamyhkäisesti esiintynyt liigajyrä tai sitten kaverilla tosiaan on tietoa.

Minä ainakin olen melkos varma, kuka uusi koutsi on. Julkaisu luultavasti vasta toukokuussa käytännön asioiden vuoksi. Eikös niin?
 

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oiva kirjoitti:
saman laskutoimituksen lienee tehnyt tässäkin ketjussa salamyhkäisesti esiintynyt liigajyrä tai sitten kaverilla tosiaan on tietoa.

Vähän aikaa sitten liigajyrä vihjaisi suuntaamaan katseet Rinkelinmäelle, nyt vihjaus taas maajoukkueen vaihtopenkin suuntaan. Tässä välissä taisi tulla viittaus "Vopatin sopimisesta uudelle valmentajalle kuin nyrkki silmään", joka taas viittaa Nordikselle. Kaveri joko:

1) Juttelee lämpimikseen
2) Pitää meitä pilkkanaan ja yksin tietää valmentajan nimen
3) Ei omaa harmainta aavistusta uudesta valmentajasta

Päättäkää siitä. Itsehän kuulun kategoriaan kolme, kuten varmasti lähemmäs 100 % palstalaisista.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Johnee kirjoitti:
"Vopatin sopimisesta uudelle valmentajalle kuin nyrkki silmään", joka taas viittaa Nordikselle. Kaveri joko:

1) Juttelee lämpimikseen
3) Ei omaa harmainta aavistusta uudesta valmentajasta

Päättäkää siitä. Itsehän kuulun kategoriaan kolme, kuten varmasti lähemmäs 100 % palstalaisista.

Juuri nämä kaksi .Oikeasti ei taivaan hajua kunhan heittelen. :)

Heitetään sitten vielä yksi. Uuden valmentajan kengän numero on 43-44.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Oiva kirjoitti:
Minä ainakin olen melkos varma, kuka uusi koutsi on. Julkaisu luultavasti vasta toukokuussa käytännön asioiden vuoksi. Eikös niin?

Juuri näin. Mitään ei Jokerit jätä nyt sattuman varaan ja nimi ei putkahda esiin ellei täällä joku möläytä eli ALPO SUHONEN esim. heh no nyt hyvää päivän jatkoa!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Oiva kirjoitti:
En tiedä, onko kellään vakkarikirjoittajalla tietoa asiasta, minulla ei ainakaan.

Tai sitten joillakin vakiokirjoittajilla on asiasta tietoa niin tarkkaan, että ymmärtävät pitää näppiksensä lukossa tämän asian suhteen. Ihan pelkkä arvaukseni on, että kymmenkunta Jatkoajan kirjoittajaa tietää nimen. Mutta kaikki he tietävät myös ongelmat, jos nimi tulee varmana tietona esiin. Vaikenemisella halutaan suojella sekä uutta valmentajaa että hänen työtään juuri nyt. Mikä oikein onkin.
 

Tuoppi

Jäsen
cobol kirjoitti:
Tai sitten joillakin vakiokirjoittajilla on asiasta tietoa niin tarkkaan, että ymmärtävät pitää näppiksensä lukossa tämän asian suhteen. Ihan pelkkä arvaukseni on, että kymmenkunta Jatkoajan kirjoittajaa tietää nimen. Mutta kaikki he tietävät myös ongelmat, jos nimi tulee varmana tietona esiin. Vaikenemisella halutaan suojella sekä uutta valmentajaa että hänen työtään juuri nyt. Mikä oikein onkin.

No johan on ihme porukkaa... Sormenkynnet on jo järsitty ja hiukset revitty päästä kun ei pääse paljastamaan tietojaan. Kukaan ei vasikoi! =)
 

Kaknoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyseessä siis tällä hetkellä kiireinen mies

cobol kirjoitti:
Vaikenemisella halutaan suojella sekä uutta valmentajaa että hänen työtään juuri nyt. Mikä oikein onkin.

Onko Erkka sitten hyvä mies meille jos halutaan liikkuvaa peliä? Eipä taida olla. Menee sinne totaalikiekon puolelle.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
S Gagnon kirjoitti:
Kaveri (sveitsiläinen Bern-fani), vakuutti Bernin olevan hyvin tyytyväinen Alpoon. Eli jos Bern on tyytyväinen Suhosen palveluihin, jatkaa hän siellä suhteellisen hyvällä liksalla. Ja Bern SC:n kotisivujen mukaan hänellä on sopimus seuran kanssa ensi kaudesta.

Samainen Bern-fani meinas repiä pelihuosujaan, kun mainitsin Suhosen nimen esintyneen meidän huhu-listalla. Piti vähän kiusata... No, taitaa jäädä huhuksi, onneksi.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
S Gagnon kirjoitti:
Samainen Bern-fani meinas repiä pelihuosujaan, kun mainitsin Suhosen nimen esintyneen meidän huhu-listalla. Piti vähän kiusata... No, taitaa jäädä huhuksi, onneksi.

Alpo Suhonen?? Jotenkin on vaan helvetin vaikea nähdä Alpoa edes narrien valmentajana. Teillä tarvitaan kovaa kättä tämän kauden farssin jälkeen. Toki kautta on vielä jäljellä ja Jokerithan voi edetä finaaliin saakka, mutta mutta.

Antaa Alpon toteuttaa sosiaalidemokraattisia valmennusoppejaan vaan siellä juustomaassa.
 

Tuoppi

Jäsen
Kyynikko kirjoitti:
Alpo Suhonen?? Jotenkin on vaan helvetin vaikea nähdä Alpoa edes narrien valmentajana. Teillä tarvitaan kovaa kättä tämän kauden farssin jälkeen. Toki kautta on vielä jäljellä ja Jokerithan voi edetä finaaliin saakka, mutta mutta.

Antaa Alpon toteuttaa sosiaalidemokraattisia valmennusoppejaan vaan siellä juustomaassa.

Jos Hjallis ei tätä muka vielä tiedä niin
SANOKAA EI ALPOLLE! Miehellä on porttari jokereihin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös