Tässäkö ensi kauden valmentaja ?

  • 247 565
  • 1 105

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Olisko se sitten Jalonen? Melko yllättävä (ja varmaan kallis) veto, jos näin on. Sopisi kyllä minulle erittäin hyvin. Milloin tämän kauden pronssiottelu pelataan? Heti sen jälkeenhän uusi koutsi voidaan sitten julkistaa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vittu mitä kyräilyä. Laittakaa nyt se nimi tähän ja lopettakaa pallottelu. liigajyrä?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vakio kirjoitti:
Olisko se sitten Jalonen?

Tällä kaudella on saanut tottua jo niin moneen pettymykseen että minä en usko meidän uuden valmentajan olevan Jalonen. Oma vahva veikkaukseni on valitettavasti Toivola.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Gags kirjoitti:
Vittu mitä kyräilyä. Laittakaa nyt se nimi tähän ja lopettakaa pallottelu. liigajyrä?

Aivan. Ja jos ei haluta julkistaa, niin minulle voi laittaa 100% luottamuksella privanakin.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikataan Sheddeniä. Itse pidän Sheddeniä todennäköisempänä kuin Jalosen sopimuksen ulosostoa. Ei taida Shedden olla vielä allekirjoittanut jatkoa naapurissa.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gags kirjoitti:
Vittu mitä kyräilyä. Laittakaa nyt se nimi tähän ja lopettakaa pallottelu. liigajyrä?

Ei sitä kukaan täällä tiedä, eikä mitään nimiä varmasti ole paperissa. Pitäisihän jo tietää tiettyjen nimimerkkien taipumus hakea glooriaa sisäpiiri"tiedoillaan" (aika harvassa ovat kuitenkin ne, joilla on oikeasti sisäpiiritietoa, ja he harvemmin yrittävät päteä antamalla epämääräisiä ja moniselitteisiä vihjeitä). (erikseen on tietysti valistuneet arvaukset, hutit on helppo selittää "yllättävillä" ja ennakoimattomilla käänteillä).
 
Suosikkijoukkue
jokerit
flintstone kirjoitti:
Tällä kaudella on saanut tottua jo niin moneen pettymykseen että minä en usko meidän uuden valmentajan olevan Jalonen. Oma vahva veikkaukseni on valitettavasti Toivola.

Tässä on viimeaikoina hehkuteltu nimillä suuntaan ja toiseen. Muistan viime kevään kun hehkuttiin uutta jengiä ja mitä sitten saatiinkaan. Anyway. Toivolaan en usko ja Jalonen on kiinni. Mutta mihin Erkka ja Raato unohtuivat. Minä taas veikkaan, että jompikumpi. 40 prossaa sille, että se on Erkka ja 60 sille, että se on Raato. Jokereilla ja näillä valmentajillahan ei ole mitään hampaankolossa.UTJ-hommat Wadelle ja Summaselle on suojatyöpaikkoja. Veikkaan, että Summanen kuitenkin mieluummin valmentaa kuin scouttaa Bluesin (tai minkään muun joukkueen)C-junnuja. Tietysti voi olla, että ne suuret nimet osoittauvat taas vähemmän suuriksi, koska Masan markkinointi on joskus suurempaa kuin todellisuus.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jermu kirjoitti:
Ei sitä kukaan täällä tiedä, eikä mitään nimiä varmasti ole paperissa.
Kyllä sen varmasti monikin tietää, jos asia on selvä. Nimet voi hyvinkin olla paperissa, eri asia vain mikä on paperin päiväys...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Vuosaaren stara kirjoitti:
Minä taas veikkaan, että jompikumpi. 40 prossaa sille, että se on Erkka ja 60 sille, että se on Raato. Jokereilla ja näillä valmentajillahan ei ole mitään hampaankolossa.

Tuossahan on kyllä edellä vihjailtu, että tuleva valmentajamme valmentaa tällä hetkellä liigassa. Tällöin Erkka ja Rami olisivat ulkona spekulaatioista.

Tiedä sitten mikä on totuus.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
expeluri82 kirjoitti:
Hän (Shedden) kävisi, mutta ei me sitä saada vaikka haluttaisiinkin.
Ps. Heikkilä osaa kyllä jyristä tarpeen tullen (mutta ei ole kuitenkaan mikään Jortikan tai Sheddenin tapainen kaveri joka laittaa vaikka häviön jälkeen joukkueen juoksemaan Lahdesta kotiin jos esitys on aneeminen), mutta yhden sm-kullan voitto ylivoimasella materiaalilla ei enää vakuuta, kenkää tuli Venäjältä ja kohta luuta lakaisee Bluesissa.

Anteeksi, vaikka ei enää ketjun aiheeseen kovin kuulukaan mutta Venäjällä Heikkilän suoritus oli loistava, pronssia joukkueella jonka piti olla sijoilla 5-8. Blues tulee vielä, ei ehkä tänä vuonna mutta Heikkilä osaa rakentaa Bluesin projektin mitaleille 3 vuoden sisällä. Itse haluaisin nähdä eniten Sheddenin Jokereissa. Ehkä perverssiä, mutta mies joka tekee noubadeista pelimiehiä lyhyessä ajassa ja saa IFK:n ylisuorittamaan materiaaliinsä nähden ei ole turha jätkä. Mitähän mies olisi tehnyt Jokereiden materiaalilla? Niinimäkikin olisi todennäköisesti ihan eri tasolla.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Jos ensi kauden valmentaja olisi Doug Shedden niin luultavasti paria tuntia ennen kauden avausta hän saisi valmentajasopimuksen NHL:ään ja tämän jälkeen penkin takana seisoisivat Virmanen ja Harkimo. Ei tätä pessimistisyyttä saa irti millään.

Itse toivoisin JJalosta tai Jortikkaa penkin taakse, mutta Sheddenkin kävisi vallan mainiosti. Muut ovatkin sitten höttöä.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Vakio kirjoitti:
Tuossahan on kyllä edellä vihjailtu, että tuleva valmentajamme valmentaa tällä hetkellä liigassa. Tällöin Erkka ja Rami olisivat ulkona spekulaatioista.

Valitettavasti taidat olla oikeassa. Kyllä Rami taitaa olla tosissaan tuon Espoon projektin kanssa.

Parivaljakkonahan tuo olisi ihan rautainen, tiedä sitten mitkä ovat herrojen välit nykyään.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Olisi todella mielenkiintoista tietää, millaisia pelaajia tänne aiotaan hankkia jos penkinpäässä istuu joku noname-valmentaja maaseudulta? Kyllä nimen pitäisi jonkunlaista kunnioitusta/tietoisuutta herättää myös ulkomaalaisvahvistuksissa..
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jake74 kirjoitti:
Hmm. Eräs Jatkoajan nimimerkki käyttää allekirjoituksessaan tuota Renegaden viimeistä kommenttia. Eli jos se on vihje, niin Jokereiden ensi kauden valmentaja on siis Jukka Jalonen.

Kyllähän noista päivämääristä jo pitäisi ymmärtää, että Toivola voidaan hyvin julkaista aikaisemminkin ja enpä usko, että Jokerit Toivolaan tarttuu. JJalonen on todistettavasti neuvotellut Jokereiden kanssa, joten veikkaampa, että Jalonen on ensi kauden valmentaja. Eikä ole edes ihan pelkkä veikkaus :)
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stolk-2 kirjoitti:
Veikataan Sheddeniä. Itse pidän Sheddeniä todennäköisempänä kuin Jalosen sopimuksen ulosostoa. Ei taida Shedden olla vielä allekirjoittanut jatkoa naapurissa.

Koska diili on mitä ilmeisimmin jo tehty niin kyseessä ei ole Shedden. Sheddenin tilanne on vielä auki, mutta jos Suomeen jää niin kyllä se IFK on, missä hommia jatkaa.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäli Doug Shedden valmentaa Jokereita ensi kaudella, minä valmistan suikalepataa omasta perseestäni. Moinen saatanuus on kuitenkin aivan liian kamalaa kuviteltavaksi, semminkin kun todennäköisempiäkin ehdokkaita löytyy. Toisekseen, HIFK-puolen valmentajaketjussa arvostamani nimimerkki kertoo rauhoittavalla nuotilla, että ahterini tulee säilymään eheänä ja persikkaisena. Ei tosin aivan noilla sanoilla. Onhan se toki nähty, että rahalla irtoaa jamppa kuin jamppa. Voitte saada jopa Sakari Pietilän.

Tuolta tonne. Märkä hirvi kävelee metsässä takaperin.

Siinä kaikki tieto, mitä tarvitsette uuden valmentajanne nimen selvittämiseksi.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Isaksson kirjoitti:
JJalonen on todistettavasti neuvotellut Jokereiden kanssa, joten veikkaampa, että Jalonen on ensi kauden valmentaja. Eikä ole edes ihan pelkkä veikkaus :)

Kyllä itselle kelpaisi, mutta alkaa pelottamaan, että cobol kirjoitti jonnekin ketjuun, että Passmorea ei ole siksi vaihdettu, koska ensi kauden valmentaja tuo oman luottovahtinsa mukanaan. Eli Joni "Huikea Jamppa" Puurula. Ei paljo naurata.
 

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isaksson kirjoitti:
Kyllähän noista päivämääristä jo pitäisi ymmärtää, että Toivola voidaan hyvin julkaista aikaisemminkin ja enpä usko, että Jokerit Toivolaan tarttuu. JJalonen on todistettavasti neuvotellut Jokereiden kanssa, joten veikkaampa, että Jalonen on ensi kauden valmentaja. Eikä ole edes ihan pelkkä veikkaus :)

Loistava viesti, opetelkaa vihjaamaan muutkin tietäjät kuten Isaksson. Tosin sinulle tulen ensimmäisenä valittamaan, kun Jokerit pitää tiedoitustilaisuuden huhtikuussa, jossa paljastetaan Toivolan 3+3 vuotinen sopimus.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isaksson kirjoitti:
Kyllähän noista päivämääristä jo pitäisi ymmärtää, että Toivola voidaan hyvin julkaista aikaisemminkin ja enpä usko, että Jokerit Toivolaan tarttuu. JJalonen on todistettavasti neuvotellut Jokereiden kanssa, joten veikkaampa, että Jalonen on ensi kauden valmentaja. Eikä ole edes ihan pelkkä veikkaus :)

Todistetusti ?

Mistä tiedät, että Jokerit olisi neuvotellut J. Jalosen kanssa. Onko tieto varmaa aikuistenoikeesti vai arvailua.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Tunnettu Sotilas kirjoitti:
Todistetusti ?

Mistä tiedät, että Jokerit olisi neuvotellut J. Jalosen kanssa. Onko tieto varmaa aikuistenoikeesti vai arvailua.

Niin, kyllähän Toivolakin on nähty (todistetusti) Areenalla ns. ottelutapahtumien ulkopuolella.

Itse olen kyllä kovasti mielissäni, ettei tuo kontakti johtanut diiliin.

Ei Jokerit tämän kauden jälkeen kyllä kovin helpolla lähde kokeilemaan valmentajia, joilla ei ole ns. kunnon näyttöjä. Toivolalla ei näitä mielestäni ole.

Jokereiden 'brändi' on taito ja vauhti. Tuohon kun lisätään, että pitää olla SM-liigassa kannuksia hankkinut kaveri, niin vaihtoehdot ovat todella vähissä.

Kukapa meistä ei ottaisi askeleita eteenpäin urallaan?
 

Stigu

Jäsen
Clocks kirjoitti:
Mikäli Doug Shedden valmentaa Jokereita ensi kaudella, minä valmistan suikalepataa omasta perseestäni.

Jos Shedden Narreja ensi vuonna valmentaa,lupaan henkilökohtaisesti syödä tota sun suikalepataa!

Kyllähän Jokereiden kannalta parasta olisi, että valmentajaksi löytyisi kokenut ja auktoriteetin omaava taito-/liikkuvan kiekon ystävä. Rami ja Jortikka todistivat, että varsinkin isoegoiset taiteilijaluonteet - joita Jokereissakin joka vuosi on muutama- vaativat myös kovat käskyttäjät. Toivolalla ei mielestäni ole tarpeeksi kokemusta, Jalosella sitä ainakin on, auktoriteetista en tiedä. Mites Jursi muuten?

P.S: Clocks, google tuntee ainoastaan yhden Ivrih Äkräm-nimisen valmentajan, joka toimii tällä hetkellä Norjan liigassa DRP (De Rolige Pellefantena)-nimisessä joukkueessa TJ:nä ja kakkosvalmentajana. Onks se tää?
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lapanen kirjoitti:
Kukapa meistä ei ottaisi askeleita eteenpäin urallaan?

Niinpä ja kun ottaa huomioon Jokereiden kuluvan kauden niin aivan varmaa on, että rahaa ei säästetä tässä kohtaa. Valmentajasekoilut tällä kaudella maksoivat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pitkän "pennin", että toista kertaa näin ei tapahdu.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Miten olisi kolmikko Westerlund-Toivola-Tikkanen. Erkkahan pystyy jakamaan vastuun niin, että Toivolakin tuntisi itsensä melkein ykköseksi ja Tiki (paita katossa) toisi hommaan mukaan perinteistä Jokeri-henkeä.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Isaksson kirjoitti:
Niinpä ja kun ottaa huomioon Jokereiden kuluvan kauden niin aivan varmaa on, että rahaa ei säästetä tässä kohtaa. Valmentajasekoilut tällä kaudella maksoivat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pitkän "pennin", että toista kertaa näin ei tapahdu.

Tätä olen itse koittanut tässä jankuttaa. Siksi joku Toivola ei tule kyseeseen.

Veikkaampa, ja jotenkin siltä 'tuntuu', että Jokerien ensi kauden valmentaja saa maksaa melkein mitä hyvänsä.

Mihinkään NYR-kierteeseen ei ole kertakaikkiaan varaa, sellaiseen, jossa vuodesta toiseen jäädään pleijareiden ulkopuolelle.

Rahaa on ja takuuvarmoja koutseja saatavilla (jos vain hinnasta sovitaan) maksimissaan yhtä paljon kuin mulla on peukaloita.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Kun tässä Jalosen Jokeri-pestistä vahvasti vihjaillaan, niin minkälaisia rahoja valmentajan/valmentajien sopimuksen purussa liikkuu? Jalonenhan esikuntineen teki Kerhoon vuoden jatkodiilin. Sopimus ei varmasti ollut halpa, koska mies oli sopimuksen allekirjoitushetkellä, ja on Sheddenin ohella edelleen, kuumin valmentaja liigassa. Jos Jalonen ostetaan ulos, voi paketin hintaa lisätä Lehkosen osuus.

Muutamissa yhteyksissä on annettu ymmärtää, että HPK kasaisi ensi kaudelle pitkästä aikaa myös ennakkoon paperilla kovan joukkueen, tämä on varmasti yksi syy, miksi Jalonen saatiin vuodeksi jäämään. Kerhon ja Jokereiden joukkueenkasaus taidot tiedetään, eli houkuttimena sopimuksen purkuun olisi pelkkä raha.

Eli, missä summissa liikutaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös