Lapanen kirjoitti:Rahaa on ja takuuvarmoja koutseja saatavilla (jos vain hinnasta sovitaan) maksimissaan yhtä paljon kuin mulla on peukaloita.
Eli J.Jalonen ja Shedden. Jalonen ei liiku ilman adjutanttejaan, mutta Shedden liikkuu.
Lapanen kirjoitti:Rahaa on ja takuuvarmoja koutseja saatavilla (jos vain hinnasta sovitaan) maksimissaan yhtä paljon kuin mulla on peukaloita.
Kojootti kirjoitti:Nyt voisin veikata ettei tuleva valmentaja ole ainakaan Jortikka. Sicakin sopimus taitaa kattaa ensi kaudenkin ja Jortikka taitaa juuri nyt tehdä TPS:n pelaajahankinnat, joten hän aikoo varmasti nyt jo kasata ensi kauden TPS jengiä...
Lapanen kirjoitti:Eiköhän Jortikka ole nyt lopulta saavuttamassa sitä asemaa TPS:ssa, johon on koko kauden jatkuneella rähjäämisellä pyrkinyt.
Minun mielestäni noissa avoimissa moitteissa organisaatiota kohtaan on ollut ensi sijassa kyse valtataistelusta.
Jotenkin tuntuisi omituiselta, jos hän ottaisi sitten pitkät, juuri kun on saamassa koko organisaation peukalonsa alle.
cobol kirjoitti:Ihan turhaan Shedden on täällä esillä. Kerran HIFK, aina HIFK tms. Ainakin Suomessa.
Täältä tähän.
Juuri näin asia on. Olet asian ytimessä.Lapanen kirjoitti:Eiköhän Jortikka ole nyt lopulta saavuttamassa sitä asemaa TPS:ssa, johon on koko kauden jatkuneella rähjäämisellä pyrkinyt.
Minun mielestäni noissa avoimissa moitteissa organisaatiota kohtaan on ollut ensi sijassa kyse valtataistelusta.
Jotenkin tuntuisi omituiselta, jos hän ottaisi sitten pitkät, juuri kun on saamassa koko organisaation peukalonsa alle.
Kunpa tämä olisi opittu myös IFK:ssa, niin kuin ollaan taidettu oppiakin. Kyllä mestaruusjoukkueen kasaaminen lähtee huippuvalmentajasta, ja siinä ei kannata säästää. Ja eikös valmentajien palkat SM-liigassa ole vielä paljon huippupelaajien palkkoja pienempiä?Isaksson kirjoitti:Niinpä ja kun ottaa huomioon Jokereiden kuluvan kauden niin aivan varmaa on, että rahaa ei säästetä tässä kohtaa. Valmentajasekoilut tällä kaudella maksoivat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pitkän "pennin", että toista kertaa näin ei tapahdu.
Kojootti kirjoitti:Mikäs tämä "täältä tähän" -juttu on?:)
Itse asiassa vähän aikaa sitten postaamani viesti hävettää pikkaisen, koska nyt ollaan kevään puolella, Kerholla menee hyvin, jolloin...Jake74 kirjoitti:Mielenkiintoista lukea HPK-fanien kommentteja, jos ja kun Jalosen sopimus julkistetaan.
Täältä tähän
mtmela kirjoitti:Lapanen: nyt kerrot mitä lukee peukaloidesi alla? Siellä ei ainakaan lue Jortikka.
Kojootti kirjoitti:Onko Cobolilla muuten tietoa tästä JJalonen-episodista, että onko asiassa mitään perää?
Eli ts. Cobol tietää täysin kuka valmentaa Jokereita ensi kaudella. Masa vaan on antanut Cobolille taas piiskaa liiallisista tietojen paljasteluista...cobol kirjoitti:Ei ole mitään tietoa. Kiistetään ehdottoman jyrkästi. Siis tieto.
cobol kirjoitti:Ihan turhaan Shedden on täällä esillä. Kerran HIFK, aina HIFK tms. Ainakin Suomessa.
Täältä tähän.
Lapanen kirjoitti:Sitten tajusin, no syy on tietenkin KARI Jalonen
Finisher kirjoitti:Heh. liigajyrä kävi aiheuttamassa yleisen spekulointikilpailun ja häipyi itse paikalta
cobol kirjoitti:Totta varmasti. Kirjoitin ulkomuistista tarkistamatta tuloksia otteluohjelmasta ja ne olivat todellisuudessa paremmat kuin muistikuvissani. Ehkäpä Jortikkakin on? Lupaan kovasti yrittää sopeutua, jos arpa lankeaisi Jortikkaan. Paljon olisi toki plussaa tulossa ja kesäharjoittelu olisi huippuluokkaa kun koutsi on itse paikalla valvomassa harjoitteita.