Gags kirjoitti:
Te ootte liian lepsuja. Teillä oli moraalinen vastuu jo tästä kaudesta ja katsokaa miten kävi.
Bluusshit... eikun bullshit! Me ollaan kaikkea muuta, muttei lepsuja (kuten pääkoutsimme bozik tuossa jo ehti kerratakin)!
Sitä paitsi: vaikka oltais mitä tehty jo tälle kaudelle, niin yhtä huonosti kuin pojjaat tällä hetkellä pakettia hoitavat ei meillä menisi. Julkisuudessa toki kiistetään hartsporttien mixaukset.
Toivola: No go. Tätä hemmoa en todellakaan halua nähdä Jokerien penkin takana. Edes Masa ja Hjalmari eivät onnistu tätä mokaa tekemään.
Raato: Kyllä kiitos. Viimeinen kausi meni vähän liiallisuuksiin puolustuksen kanssa, mutta herra osannee oppia virheistään. Asennetta ainakin saataisiin joukkueeseen tätä kautta.
Jortsu: Kyllä kiitos. Tuu pois sieltä Turkkusest. Niillä ei ole hilloa, sitä kautta pelaajia, eikä toimivaa organisaatiotakaan. Stadissa on kaikki paremmin (kissat hiljaa).
Jalonen: Käy minulle. Peluuttaa viihdyttävää kiekkoa, mutta tehnyt siis jatkosopparin hämppylinnaan. Annetaan niille pari pelaajaa ja vaihdetaan ne Juttaan =).
Arajuuri: No mikä jottei. Osoittanut kykynsä ja taitonsa. Masan olisi pitänyt olla hereillä ja hoitaa herra jo täksi kaudeksi paikalle Immosen seuraajaksi. Pelsut! veivät kuitenkin tämän taiston (laita Masa tämä kehyksiin ja seinälle).
Ulkomaalainen: Täysi kysymysmerkki. Joko löytyy hyvä tai sitten ei. Takuita ei oikein koskaan ole, joten itse taipuisin kotimaisiin vaihtoehtoihin.
Kallistun kuitenkin tässä vaiheessa mun ja bozikin pitkäaikaiseen soppariin. Rahaa ainakin palaisi ja siitähän Masa tykkää. Ja pelityyli olisi varmasti hyökkäävä. Parhaamme tehtäis ja katsottais mihin se riittää =). Ihanan kallista.
p.s. Mä hoidan lehdistötilaisuudet, bozik huutaa kopissa ja heittää juomapullot, minä vittuilen treeneissä. Masa hoitaa edelleen verokorttien heiluttelun.