Kole13 kirjoitti:Karri Kivi! Eiköhän tän ketjun voi jo lopettaa, tää on selvä...... (;
Juoni kirjoitti:Taisit Kole13 lukaista Urheilulehden uutisen Kivestä hiukan hätäisesti?
Siinähän Kiven todetaan jättävän Ässät tämän kauden jälkeen ja hänellä on tavoitteena päävalmentajan paikka. Mutta ei päävalmentajan paikka SM-liigassa vaan pesti Mestiksessä, A-nuorissa tai ulkomailla.
nikolaimakarov kirjoitti:Toivola, joka siis lienee Lukon mies ensi kaudella, on ollut pudotuspeleissäkin todella vakuuttava. Ainakin paljon vakuuttavampi kuin Rautakorpi. Tai jopa Shedden. Ässien rosterin pitäisi jo olla rantapalloilemassa, ei melkein pudotuspeleissä. Toisin on, ja se on Toivolan ansiota.
Onko Toivolaa, stadin kundia, vielä tammikuussa dumanneiden jokeri-ihmisten mielipide muuttunut?
nikolaimakarov kirjoitti:Onko Toivolaa, stadin kundia, vielä tammikuussa dumanneiden jokeri-ihmisten mielipide muuttunut?
En ole ikinä Toivolaa täysin dumannut, Jokeri-taustansa takia olisi tervetullut, mutta samat pelot on mulla kun flintilläkin, ykköseksi Jokereissa on vielä matkaa. Kakkoseksi jonkun kanukin kanssa rakentamaan itselleen joukkuetta 1-3 vuoden tähtäimellä olisikin sitten ihan ok homma. Eritoten Ässien pelityyli tekee Toivolasta mielenkiintoisen nimen.nikolaimakarov kirjoitti:Onko Toivolaa, stadin kundia, vielä tammikuussa dumanneiden jokeri-ihmisten mielipide muuttunut?
Alkaa taas Sihvosta vituttaa ku Hjallis ei kysyny sitä valmentajaksi. Eiköhän toi Shedden tule olemaan hyvä valmentaja ensikin kaudella.aika epeli kirjoitti:"Pelkään muuten pahoin, että Jokerit haukkaa ison kasan sitä itseään, jos organisaation seuraava koutsi on Shedden."
Näin Sihvonen Urheilulehdessä.
Joo. Hyvin on luotsannu petopaidat Saipaakin vastaan. Onnea ensi kaudelle purukumin ja farmikiekon oppien merkeissä.Kojootti kirjoitti:Alkaa taas Sihvosta vituttaa ku Hjallis ei kysyny sitä valmentajaksi. Eiköhän toi Shedden tule olemaan hyvä valmentaja ensikin kaudella.
jepjep, Jokereissa tuskin ensi kaudella tuikkii kukaan ECHL:n tähti. Eiköhän Shedden saa ensi kaudeksi kunnon pelimiehiä kasaan, eikä tarvitse tyytyä pohjaa näyttävään lompakkoon. Menee taas offtopiciin tämäkin, sori.aika epeli kirjoitti:Joo. Hyvin on luotsannu petopaidat Saipaakin vastaan. Onnea ensi kaudelle purukumin ja farmikiekon oppien merkeissä.
Ilmeisesti pelaajat eivät sitten itsekään tiedä että kuka valmentajaksi tulee kun viimeksi muutama viikko sitten eräs pelaaja sanoi mulle valmentajan olevan Shedden.Gordon Gecko kirjoitti:Itse olen vaan ihan hiljattain kuullut Jokereissa pelaavan pelaajan kertoneen Hjalliksen rahoittaneen Ry:n toimintaa ja ostaneen Jalosen sopimuksen ulos.
Tuomas kirjoitti:Ilmeisesti pelaajat eivät sitten itsekään tiedä että kuka valmentajaksi tulee kun viimeksi muutama viikko sitten eräs pelaaja sanoi mulle valmentajan olevan Shedden.
Gordon Gecko kirjoitti:Paha tästä on mitään sanoa. Itse vaan kiinnitin huomiota tuohon sanavalintaan on ostanut.
Kunnon pelimiehistä viis, jos valmentaja ei osaa hommiaan. Ilmeisesti olen lukenut Sihvosen propagandaa liikaa, sillä pari matsia HIFK-SaiPa-sarjaa katsoneena havaitsen punapaitaisen joukkueen pelistä juurikin ne samat puutteet ja kummallisuudet kuin hänkin.Kojootti kirjoitti:jepjep, Jokereissa tuskin ensi kaudella tuikkii kukaan ECHL:n tähti. Eiköhän Shedden saa ensi kaudeksi kunnon pelimiehiä kasaan, eikä tarvitse tyytyä pohjaa näyttävään lompakkoon. Menee taas offtopiciin tämäkin, sori.
Toivola kolmosvalkuksi? No käyhän sekin...Käyhkönen kirjoitti:2 Faktaa Porista,
Toivola, Riksman
=molemmilla pahvit Jokereihin
Kojootti kirjoitti:Toivola kolmosvalkuksi? No käyhän sekin...
cobol kirjoitti:Toivolalla on täysin varmasti (kuultu pelaajalta, joka pelaa Lukossa) sopimus Lukon kanssa, mutta sehän ei tarkoita sitä etteikö hänellä voisi olla ehdollista sopimusta muualle. Minä uskon että se on HPK:n kanssa siltä varalta, että J Jalonen menee Erkaksi ja Erkka palaa rehtoriksi.
Huikeeta tajunnanvirtaa! Tämä selvä, Toivolalla viiden vuoden sopimus Jokereihin, jonka jälkeen eläkkeelle tai Masaksi Masan paikalle.Käyhkönen kirjoitti:Faktaa on se, että Toivolan Ässä auto on nähty omilla silmilläni kevään aikana 2 kertaa jokeritoimiston edessä ! ja tuskin on Masan kaa käynyt pitkoo leipomassa..
Laitatko sinäkin sitten lähteitä pöytään, kun faktaa kerta on ja itse niitä lähteitä tuossa ylempänä vaadit cobolilta?Käyhkönen kirjoitti:2 Faktaa Porista,
Toivola, Riksman
=molemmilla pahvit Jokereihin