Tässäkö ensi kauden valmentaja ?

  • 248 022
  • 1 105

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
cobol kirjoitti:
Kelpaa minullekin. En lähestynyt asiaa kuitenkaan mielikuvan tasolla. Toisin sanoen korostamalla Waden merkitystä Jokeri-ikonina. Pohdin Waden pätevyyttä hänen esittämiensa tulosten ja näyttöjen sekä hänen valmennuksessaan olleiden pelaajien kertoman perusteella.

En muista tätä kiistäneeni. Toisaalta Waden ollessa kakkosena on todistettavasti menestyttykin. En usko, että homma on niin paljon kiinni kakkosesta. Tärkeintä on, että ykkösenä on mies, jolla on valmennuksen tietotaito hallussaan ja osaa sen myös toteuttaa. Wade on silloin vain pelinappula.

Tärkeintä on pitää Lukkarila helvetin kaukana Ilmalasta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Koska tiedän että cobol haluaisi Vepun pitää valmennuksessa mukana, niin eikö häntä kannattaisi harkita kuntovalmentajaksi, joita hommia kuitenkin aiemmin tehnyt ja ilmeisen pätevä niissä?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Kelpaa minullekin. En lähestynyt asiaa kuitenkaan mielikuvan tasolla. Toisin sanoen korostamalla Waden merkitystä Jokeri-ikonina. Pohdin Waden pätevyyttä hänen esittämiensa tulosten ja näyttöjen sekä hänen valmennuksessaan olleiden pelaajien kertoman perusteella.
Asiallista pohdintaa. Jos unohdetaan Waden asema Jokeri-ikonina, niin kyllähän hän ilman tuota asemaansakin minusta ansaitsee paikan kakkosena ja siihen vielä hyvin soveltuukin. Tämä kausi ykkösenä meni Waden osalta pieleen ja varmasti osin kesäharjoittelunkin takia.

Silti Wadella on myös monta hyvää vuotta takana Jokerien kakkosena. Näiden nimekkäiden Summasen, Jortikan ym. pariksi on suhteellisen vaikea kuvitella parempaa ukkoa kuin Wade. Mies tekee aina kaikkensa kuten todellinen ammattilainen, löytyy sopiva määrä nöyryyttä, mutta myös tarvittavaa taisteluasennetta. Niin hyvin en Wadea tunne, että voisin arvioida hänen henkilökohtaisia ominaisuuksiaan kovinkaan tarkasti, mutta tietynlainen vaatimattomuus hänestä paistaa. Kova työtä taustalla/kakkosena voi olla sitä, missä Wade on omimmillaan.

Tietysti kakkosen nimittäminen ennen ykköstä on kohtuulisen outoa. Toisaalta minä jaksan uskoa, että Wade pärjää kakkosena lähes minkä tahansa koutsin kanssa.

Ps. Tammisen mainitseminen tässä ketjussa on elinkautisen uhalla kielletty.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Gags kirjoitti:
Koska tiedän että cobol haluaisi Vepun pitää valmennuksessa mukana, niin eikö häntä kannattaisi harkita kuntovalmentajaksi, joita hommia kuitenkin aiemmin tehnyt ja ilmeisen pätevä niissä?

Pitäisin ratkaisua hyvänä. Mutta - ja nyt mennään ikävä kyllä mielikuvien puolelle - en usko Virmasen kestävän Jokereissa miestä, joka syrjäytti hänet kakkosvalmentajan paikalta. Vepu on pätevä ja on omat saappaansa täyttänyt, mutta pelkään Masan tekevät sellaisen muodollisen tarjouksen, josta ei voi muuta kuin kieltäytyä. Toivon olevani väärässä ja jos olen, pyydän jo etukäteen Masalta nöyrästi anteeksi epäilyäni.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
cobol kirjoitti:
Itse en käsittele asiaa mielikuvien tasolla. Lähestyn sitä analyyttisesti. Kysyin itseltäni sen, että kenen vastuulla oli treenaus Jokereissa ja kysyin saman kysymyksen Jokerien hyökkääjältä. Molemmat vastattiin, että aika pitkälti se oli Waden vastuulla, vaikka Lukkarila kantaa myös vastuun (tällä kaudella).

Ja vastaus on väärä.

Valmentajan vastuulla on vain ja ainoastaan vaatimustason asettaminen ja valvominen. Pelaajien vastuulla on sitten tuo itse harjoittelu. Wade antoi pelaajille enemmän vastuuta omatoimisesta harjoittelusta (aivan kuten esimerkiksi Ruotsissa pääsääntöisesti tehdään ja pelaajat jaksaa tätä itse hehkuttaa) ja tuloksena on se että meidän pelaajat vetää harjoittelun vasemmalla kädellä pelleillen. Wade mokasi kun luuli että meidän pelaajat olisivat ammattilaisia joita ei tarvitse koko ajan kädestä pitäen ohjata harjoittelemaan, väärinpä luuli ja siinä mokattiin mutta vastuu harjoittelusta on loppujen lopuksi pelaajalla itsellään. Turha sitä on piiloutua systeemin taakse jos ei itse hoida hommiaan. Ei esimerkiksi koulussakaan opettaja ole syyllinen jos oppilas mielummin lorvailee kuin lukee kokeisiin. Waden virhe oli liiallinen luottamus pelaajien ammattimaisuuteen.

Ja jännästi myös uusia pelaajia (Waden lähdön jälkeen) vaivasi tuo sinun hehkuttamasi liikeen puute ja toisaalta Waden alaisuudessa kesän harjoitellut Valtteri Filppula vetää pohjoisamerikassa AHL:ssä helvetin vahvaa kautta.

cobol kirjoitti:
Mitkä ovat siis flintstone perusteesi siihen, että Wade on onnistunut varsin hyvin?

Waden ollessa meillä kakkosena Summasen ja Jortikan alaisuudessa Jokerit on ottanut kertaalleen kultaa ja hopeaa ja tuo ei minusta ainakaan näytä epäonnistumiselta, vai? Päävalmentajalla on suurin vastuu joukkueen tekemisistä mutta ei se kakkonen mikään turha mies ole.

Tämän kauden osalta Wade epäonnistui mutta siitähän ei ollut puhe kun sanoin Waden kakkosena onnistuneen varsin hyvin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
.Ja jännästi myös uusia pelaajia (Waden lähdön jälkeen) vaivasi tuo sinun hehkuttamasi liikeen puute ja toisaalta Waden alaisuudessa kesän harjoitellut Valtteri Filppula vetää pohjoisamerikassa AHL:ssä helvetin vahvaa kautta..

1. AHL:ssa on pieni kaukalo ja peli on hitaampaa kuin SM-liigassa. Tämän takia ehdotin jo lokakuussa, että Jokerit kaventaisi kaukaloa, koska 200 neliötä vaatisi vähemmän liikettä ja päästäisiin playoffeihin. AHL-kaukaloissa on noin 400 neliömetriä vähemmän tilaa. Variskin olisi liikkeeltään riittävä AHL:ssa.

2. Jokereissa päätettiin treenata luistelua yli kaiken Waden jälkeen. Oli kaksi vaihtoehtoa: joko ei treenata juuri lainkaan ja odotetaan liikkeen palautuvan tai treenataan helvetisti luistelua ja odotetaan liikkeen palautuvan. Valittiin jälkimmäinen tapa. Olisin valinnut sen itsekin. Se meni kuitenkin pieleen, paikat eivät auenneet ja uudet pelaajat olivat yhtäkkiä hekin tukossa. Jälkimmäinen asia selviää niille, jotka vertaavat Hyvösen ja Vopatin luistelua heti heidän tultua Jokereihin siihen luisteluun, mitä he esittivät myöhemmin.

Molemmat asiat ovat faktoja. Ensimmäinen tilastollinen, toinen perustuu mm. Virmasen kanssa käymääni keskusteluun sekä omiin havaintoihini pelaajien liikkeestä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Wade mokasi kun luuli että meidän pelaajat olisivat ammattilaisia joita ei tarvitse koko ajan kädestä pitäen ohjata harjoittelemaan, väärinpä luuli ja siinä mokattiin mutta vastuu harjoittelusta on loppujen lopuksi pelaajalla itsellään. Turha sitä on piiloutua systeemin taakse jos ei itse hoida hommiaan. Ei esimerkiksi koulussakaan opettaja ole syyllinen jos oppilas mielummin lorvailee kuin lukee kokeisiin. Waden virhe oli liiallinen luottamus pelaajien ammattimaisuuteen.

Kysymys ei ole koskaan ollut yksin harjoittelun määrästä, vaan myös harjoittelun laadusta. Olli Malmivaaran näkemys, älä unohda sitä tarkoitushakuisesti.

Oma mielipiteeni ei muutu, vaikka vyörytät mielikuviasi kuinka. Waden valinta kakkoseksi on mielenkiintoinen, joskin kysymyksiä herättävä valinta.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Loistava pointti Cobol, tuo farmikaukalon pieni koko on oikeasti aika merkittävä homma. Siitä kelpaa esimerkkinä esim Peter White, jonka olematon liike oli ihan tarpeeksi riittävä noissa kaukaloissa. Haluan siis huomauttaa että White on AINA ollut yhtä hidas. Se, että hänet palkataan suurien kaukaloiden Suomeen oli virhe.

Sorry, nyt karkasi juttu. Anyuway, Cobolin pointti on oikeasti hyvä. Ja mikäli Shedden Jokereiden aitiossa seisoo, niin kaukaloa pienennetään takuulla.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Rohkea veto ottaa Wade penkin taakse ja rohkeaa on myös Waden lupautuminen hommaan. Kuluneesta kaudesta ei voi muuta, kuin ottaa opiksi, jokainen. Enään kuusi viikkoa niin huhtikuu on lusittu ja ollaan paljon viisaampia, en ehkä minä mutta...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
cobol kirjoitti:
Kysymys ei ole koskaan ollut yksin harjoittelun määrästä, vaan myös harjoittelun laadusta. Olli Malmivaaran näkemys, älä unohda sitä tarkoitushakuisesti.

Onko Saipassa jo toista kautta pelaava Malmivaarakin harjoitellut viime kesän Jokereiden kanssa? Vai milloin Malmivaara on Waden harjoitusten laatua haukkunut ja miten?

cobol kirjoitti:
Oma mielipiteeni ei muutu, vaikka vyörytät mielikuviasi kuinka. Waden valinta kakkoseksi on mielenkiintoinen, joskin kysymyksiä herättävä valinta.

Ja minun mielipiteeni ongelmien laadusta ei myöskään muutu, eikä Waden niskaan kaadu Waden lähdön jälkeen edelleen aivan samoina jatkuneet ongelmat. Wade lähti marraskuun alussa ja Jokereiden kausi päättyi neljä kuukautta myöhemmin ja ongelmat näytti edelleen samoilta. Mikä Waden harjoituksissa oli olevinaan niin pielessä että koko neljän kuukauden aikana ei saatu noita ongelmia korjattua ollenkaan? Onko tuo koko ryhmä tämän jälkeen aina ja ikuisesti menetettyjä tapauksia kun Wade harjoitteineen pilasi koko ryhmän, miten tuo tehtiin?
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Onko Saipassa jo toista kautta pelaava Malmivaarakin harjoitellut viime kesän Jokereiden kanssa? Vai milloin Malmivaara on Waden harjoitusten laatua haukkunut ja miten?

Mikä Waden harjoituksissa oli olevinaan niin pielessä että koko kuuden kuukauden aikana ei saatu noita ongelmia korjattua ollenkaan? Onko tuo koko ryhmä tämän jälkeen aina ja ikuisesti menetettyjä tapauksia kuka Wade harjoitteineen pilasi koko ryhmän, miten tuo tehtiin?

No, enpä jaksaisi tällaista. Armahda, flintstone jo :)

Ehkä lyhyesti kuitenkin: Wade veti Jokereissa kakkosena juoksutreenejä. Ja niitä oli Ollin mielestä vähän liikaa suhteessa muuhun treeniin. Viime kauden kesäteeni epäonnistui. Piste. Sekä Waden ykkösajan että kakkosajan pelaajat ovat valitelleet treenauksen sisällöstä. Piste.

Muutenkin palaaminen tämän tason keskusteluun oli osaltani virhe. Korjaan sen seuraavaksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
cobol kirjoitti:
No, enpä jaksaisi tällaista. Armahda, flintstone jo :)

Ehkä lyhyesti kuitenkin: Wade veti Jokereissa kakkosena juoksutreenejä. Ja niitä oli Ollin mielestä vähän liikaa suhteessa muuhun treeniin. Viime kauden kesäteeni epäonnistui. Piste.

Minä ostaisin tämän Waden harjoitteiden pielessä olemisen paremmin jos Waden lähdön jälkeen tuon neljän kuukauden aikana hommaa olisi saatu oikeasti paremmaksi. Näin ei tapahtunut. Ja uudetkin pelaajat ilman Wadeakin saatiin samaan sotkuun.

Viime kauden kesätreeni epäonnistui mutta minusta haetaan aivan turhan helppoa ratkaisua jos mennään tuon asian taakse piiloon ja kun puhutaan koko kauden pieleen menemisestä. Runkosarja kestää 15.9. - 15.3. välisen ajan ja tuona aikana pystytään korjaamaan monia asioita vaikka kesätreeni olisi ollutkin turhan löysää tai vääränlaista varsinkaan kun minun käsittääkseni Jokeripelaajat eivät ole olleet Waden jäljiltä missään rapakunnossa.

ps. korjasin edelliseen viestini laskuvirheen, 7.11. - 15.3. välinen aika ei ole kuusi vaan neljä kuukautta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
flintstone kirjoitti:
Viime kauden kesätreeni epäonnistui mutta minusta haetaan aivan turhan helppoa ratkaisua jos mennään tuon asian taakse piiloon ja kun puhutaan koko kauden pieleen menemisestä.

Anteeksi, mutta ymmärrätkö lainkaan mistä on kyse? Eihän nyt kyse ole menneen kauden tilittämisestä, vaan uuden kakkoskoutsin valinnasta. Totean ja totesin vain, että Wade sopii ainakin minulle, mutta hänen pikainen valintansa ja julkistamisensa ennen ykköskoutsia on mielenkiintoinen ja kysymyksiä herättävä asia. Nostin myös esille muutaman kysymyksen.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
cobol kirjoitti:
Totean ja totesin vain, että Wade sopii ainakin minulle, mutta hänen pikainen valintansa ja julkistamisensa ennen ykköskoutsia on mielenkiintoinen ja kysymyksiä herättävä asia.

Eivät kai Jokeritkaan voi olla niin pihalla, että julkistaisivat kakkoskoutsin jos ykköskoutsi ei ole haarukassa?
Vai voivatko...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
cobol kirjoitti:
Anteeksi, mutta ymmärrätkö lainkaan mistä on kyse? Eihän nyt kyse ole menneen kauden tilittämisestä, vaan uuden kakkoskoutsin valinnasta. Totean ja totesin vain, että Wade sopii ainakin minulle, mutta hänen pikainen valintansa ja julkistamisensa ennen ykköskoutsia on mielenkiintoinen ja kysymyksiä herättävä asia. Nostin myös esille muutaman kysymyksen.

Waden nimi voitiin kertoa jo nyt mutta vaikka ykköstä ei kerrottukaan niin olen aivan varma että ykkösen nimi on jo toimistolla tiedossa mutta kyseisen herran pelit jatkuvat edelleen joten virallista vahvistusta ykkösestä ei vielä voitu tai ei ainakaan haluttu antaa.

Kyllä epäonnistuminen viime kaudella saattaa joidenkin silmissä herättää kysymyksiä Waden kyvystä toimia meidän kakkosena, mutta kuten olen sanonut niin minä en ainakaan näe mennyttä kautta minkäänmoisena esteenä Waden paluulle meidän valmennukseen, varsinkin kun kokemukset Waden kakkosena olemisesta on olleet varsin mukavat. Ja Wadehan on pelaajien keskuudessa ihan pidetty henkilö.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Itse olen kova kysymään. Työni on myös opettanut sen. Sekä aiempi työ että nykyinen. Ninpä pohdin itsekseni vastausta tähän kysymykseen:

Vepu Surenkin teki yhdessä Kuitusen kanssa loistavaa työtä HIFK:n nuorissa. Nyt hänen valmennettaviaan on noussut esille myös liigajoukkueessa. Surenkinia pidetään osaavana ja kehittävänä valmentajana. Surenkinilla on valmennukseen myös erinomainen teoreettinen pätevyys. Surenkin on valmentanut HIFK:ssa, Salamoissa ja Jokereissa. Surenkinin kielitaito on erinonomainen. Millä meriiteillä Wade hänet ohitti? Itse en keksinyt yhtään vastausta, joka osoittaisi Waden Vepua pätevämmäksi. Toki Wade on sopivampi Jokeri-ikonina. Mutta riittääkö se?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Surenkinia pidetään osaavana ja kehittävänä valmentajana. Surenkinilla on valmennukseen myös erinomainen teoreettinen pätevyys. Surenkin on valmentanut HIFK:ssa, Salamoissa ja Jokereissa. Surenkinin kielitaito on erinonomainen. Millä meriiteillä Wade hänet ohitti?
Voisiko tässä olla yksinkertaisesti niin, että Surenkin ei ollut kiinnostunut jatkamaan Jokereissa kakkosena ? Mies siis tähyää ykkösen paikkaa Mestiksestä tai junnuista tai ykkösen/kakkosen paikkaa naapurista ? Tämä voisi olla Vepun omaa uraakin ajatellen paras vaihtoehto.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
bozik kirjoitti:
Voisiko tässä olla yksinkertaisesti niin, että Surenkin ei ollut kiinnostunut jatkamaan Jokereissa kakkosena ? Mies siis tähyää ykkösen paikkaa Mestiksestä tai junnuista tai ykkösen/kakkosen paikkaa naapurista ?

Ei, kyllä Vepu oli valmis sotaan. Aivan ehdottomasti ja innolla.

Itse en haluaisi asettaa kysymystä Wade vs Vepu, mutta olin kyllä yllättynyt Waden pikaisesta paluusta. Toivottavasti UTJ ei ole Jönni tai Lukkarila eli Wade piti saada siksi valmennukseen :)
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Itse olen kova kysymään. Työni on myös opettanut sen. Sekä aiempi työ että nykyinen. Ninpä pohdin itsekseni vastausta tähän kysymykseen:

Vepu Surenkin teki yhdessä Kuitusen kanssa loistavaa työtä HIFK:n nuorissa. Nyt hänen valmennettaviaan on noussut esille myös liigajoukkueessa. Surenkinia pidetään osaavana ja kehittävänä valmentajana. Surenkinilla on valmennukseen myös erinomainen teoreettinen pätevyys. Surenkin on valmentanut HIFK:ssa, Salamoissa ja Jokereissa. Surenkinin kielitaito on erinonomainen. Millä meriiteillä Wade hänet ohitti? Itse en keksinyt yhtään vastausta, joka osoittaisi Waden Vepua pätevämmäksi. Toki Wade on sopivampi Jokeri-ikonina. Mutta riittääkö se?

Vaikka kuuluin Waden puolustajiin, niin en näe mitään järkeä, että Wade palaa näin nopeasti takaisin. Ykkönen on sillä huhtikuun purkamisehdolla. Maalataan piruja sitten seinälle. Mitä jos ykkönen lähtee huhtikuussa? Mokataanko taas samat asiat uudelleen? En näe ongelmia siinä, että Wade on kakkosena kunhan ykkönen vain ei lähde pois. Riittääkö Waden taidot pitää joukkue kuosissa, kunnes uusi ykkönen löydetään?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Nyt kun Jokereilla on tarvetta sekä UTJ'lle ja valmentajalle ensi kaudeksi, niin valintahan on aika varma homma. Kuka tekee kummatkin, ammattitaidolla. Mies joka on tottunut nostamaan pohjalta seuran aina kohti aurinkoa. Mies joka tekee seurasta kuin seurasta kiinnostavan ja menestyvän. Se ei vaadi kuin muutaman harjoituksen ja oikea rento meininki on löydetty. Tämän lisäksi maailmanluokan pelaajia virtaa solkenaan Jokereihin. Onnittelen siis jo valmiiksi tästä kovan luokan kaappauksesta, olisi kelvannut meillekkin!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Toivottavasti UTJ ei ole Jönni tai Lukkarila eli Wade piti saada siksi valmennukseen :)
Ensi kauden valmennus höystettynä UTJ:lla ja junnuilla.

Liigan valmennus:
Mr. King Coach
Mr. Wade Immonen

UTJ:
Mr. Timo Blomqvist

A-nuoret:
Mr. Pentti Hiiros
Mr. Ari Häkkinen

Ei tuo minusta pahalta veikkaukselta näytä. Toisaalta jos ykköskoutsi on englantia äidinkielenään puhuva, niin kakkosen hyvästä englanninkielen taidosta ei olisi ollut haittaa. Vepu olisi samalla voinut hankkia meille jonkun nuoren venäläisen raketin ja ottaa sellaisen tänne kehittymään ennen siirtymistä nahilaan. Tai vaikka kaksi sellaista.
 

Tuoppi

Jäsen
eagle kirjoitti:
Nyt kun Jokereilla on tarvetta sekä UTJ'lle ja valmentajalle ensi kaudeksi, niin valintahan on aika varma homma. Kuka tekee kummatkin, ammattitaidolla. Mies joka on tottunut nostamaan pohjalta seuran aina kohti aurinkoa. Mies joka tekee seurasta kuin seurasta kiinnostavan ja menestyvän. Se ei vaadi kuin muutaman harjoituksen ja oikea rento meininki on löydetty. Tämän lisäksi maailmanluokan pelaajia virtaa solkenaan Jokereihin. Onnittelen siis jo valmiiksi tästä kovan luokan kaappauksesta, olisi kelvannut meillekkin!

Heh! No Tammisesta et ainakaan taida puhua. ;) Jos joku noista argumenteista (menestyvä, kiinnostava, yms) pitäisikin paikkansa niin se ainakin on varma että Tammisen ego ei jokereihin mahdu.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
bozik kirjoitti:
UTJ:
Mr. Timo Blomqvist

Muut on ihan yes, mutta Jönni ei. Hän on suoraan sanottuna (nyt Virmasen kannattaa ohittaa tämä seuraava) pääsyyllinen siihen, että A:sta on ollut halukkuutta siirtyä pois. Juttelin yhden A:n kaverin kanssa ja hänen arvionsa Jönnistä on painokelvoton. Jopa minä punastuin kun nuoriso päästi tulemaan täysillä. Jönni on tasan samaa tasoa Lukkarilan kanssa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin hyvin en Jönnin valmennusmetodeja ym. tunne, että osaisin varmasti sanoa onko kyse linnusta vai kalasta, mutta kyllähän äijällä ainakin kokemusta on. Kokemusta on P-Amerikasta ja aika hyvä näkemys myös suomalaisesta kiekosta. Jos persoonaan liittyvät asiat jätettäisiin pois arviosta, niin paperilla Jönni on ohittamaton UTJ:ksi.

Toki eihän noita persoonaan liittyviä hommiakaan saa jättää arvioimatta, niitä vaan minun on mahdoton arvioida kun en niistä kovin hyvin tiedä. Jos Jönnistä persoonana aiheutuu ongelmia, niin ei muuta kuin uutta ukkoa kehiin. Vaihdetaan tuo aiempi miehitys niin, että Mr. Surenkin siirtyy kakkoseksi Mr. King Coachille ja Wade korvaa Jönnin UTJ:na. Me like, helppoa tämä organisaation rakentaminen ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös