Pyrkivät alentamaan hintaa, mutta sätkivät mukana kuitenkin?
Toivottavasti ainakin. Sen verran suuren kokoluokan puljusta kyse etten itse ole johdon aivoituksista perillä. Tuon mukanasätkimisenkin saisi puolestani lopetella vähitellen.
Pyrkivät alentamaan hintaa, mutta sätkivät mukana kuitenkin?
Itse olen ollut pitkään sitä mieltä, että jaloilla äänestäminen ja peleistä pois jääminen on väärin sillä joukkuettä pitää tukea oli meillä sitten millainen tj ja hallitus.
Taannoisen KalPa läpsyttelyn jälkeen tulin toisiin aatoksiin. Ja eilen kun katselin tv:stä SaiPa peliä SaiPan 1-1 tasoitukseen asti niin mielipiteeni vahvistui. En näe mitään syytä miksi itse tai kenenkään muunkaan pitäisi kantaa yhtään ropoa tuohon haisevaan kasaan puhumattakaan siitä, että yhdenkään yrityksen kannattaisi laittaa Euroakaan tuon läpsyttelyryhmän tukemiseksi.
Omalta kohdaltani ainakin tuo "protesti" tulee kestämään siihen asti kunnes meillä on uusi tj ja hallitus on vaihdettu ja sen nykyinen puheenjohtaja on siitä ulostettu sekä mielellään pelaajakoordinaattori tai millä tittelillä ko. herra esiintyykään on vaihdettu. Lisäksi uusi johto on selkä suorana ja pää pystyssä tulut fanien/lehdistön eteen kertomaan millä strategialla he aikovat nostaa Tepsin takaisin vähintään säännölliseksi play off joukkueeksi joka edes taistelee illasta toiseen niin Suomen kuin Euroopankin kentillä.
Koko teksti
Dan Sextonin myynnistä riemastuneena päätin laatia pienen runon, ihan vain osoittaakseni kunnioitukseni HC TPS:n erittäin osaavalle johtoportaalle.
Tästä tulee itse asiassa rap-biisi, kunhan saadaan ensiksi aikataulut synkkaamaan Cheekin kanssa...
Se on myyntimies Össe tässä moi, Turun Seudun Osuuspankki mut tänne jääkiekkomaailman huipulle toi.
Vaikka amatöörimäisen puuhasteluni vuoksi monellakin hälytyskellot soi, en kenkää tästä suojatyöpaikastani saada voi.
Maineeni on vankka, ja leviää kaikkialle, kunhan vain muistan kontata tarpeeksi monen pöydän alle.
Sinne mä ryöminkin ketterästi kuin rapu, mutta poistun, jos siellä on jo lentokapu.
Sopimusasioissa on hyvä muistaa se taika, että tryout ei todellakaan ole koeaika.
Joukkueella on vain käynyt peleissä tosi huono tuuri, ja HK Areenakin on tälle talousalueelle aivan liian suuri.
Yleisöä ei peleissä käy, mutta se ei pelaajamyyntien ansiosta taloudellisessa tuloksessa näy.
Kannattajia emme todellakaan kuuntele, sillä joukkue olemme me, ettekä te.
Fanit haluaisivat nähdä kentällä Petua ja Vahaa, mutta nämä seuraikonit kehtasivat pyytää palveluksistaan rahaa.
Hankintoja teemme keväällä kuola suussa, mutta vain jotta pääsisimme myymään parhaat ulkkarit jo tammikuussa.
Lipunmyyntiin emme uusia kikkoja koita, vaikka kausikortin taakse voisikin kirjoittaa, että tämä arpa ei taaskaan voita.
Loppukevennykseksi vielä pari uutta slogania johtoportaan vapaaseen käyttöön, olkaa hyvät.
- Tervetuloa Turkuun, ota oma pyyhe mukaan
- Rohkeasti maljan nostoon, heti runkosarjan päätyttyä
- Paska palkka, mutta pitkät lomat
Kiinnostais tietää kuka h#lvetti on tän kaiken tragedian takana! Onko se hallitus, österlund, aalto vai ketonen ja olis ny edes hallituksessa jotain eripuraa niin se tietäis joidenki lähtöä, silti kenkää mun puolesta kaikille! harmi ettei kiprusoffille myyty osake-enemmistöä sillon joskus. Miten toi omistajuus muuten menee, kenellä niitä osakkeita nyt olikaan ja prosenttiosuudet?
Aika osuvaa niputtamista turkubossilta yllä. Össen roolihan lienee pelkästään tuo huoraaminen jota nykyiselläänkin tekee. Mies on varmasti tietoinen siitä että kukaan ei noita suustaan päästämiä valheita ota tosissaan, mutta joutuu silti niitä esittämään julkisuudessa. Ei varmaan mitenkään helppo paikka. Össeä ei silti tarvitse puolustella, tuo saatanan arroganssi paistaa helvetin kauas jatkuvasti eritoten hänestä. Ei mitään nöyryyttä havaittavissa, pelkkää ylimielisyyttä.
Minulle Össen puheista ja toiminnasta on välittynyt sellainen tuntuma, että tuo mies itse valitettavasti uskoo omiin sanomisiinsa ja tekoihinsa. Ei hän niitä sanomisiaan ja tekosiaan sarkastisesti ole tarkoittanut otettaviksi vaan ihan tosisaan. Juuri siksi tämä on todellista järkyttävää tragediaa, ettei johto ole vallitsevasta tilanteesta ollenkaan kartalla. Johto ei myöskään uskalla tulla rohkeasti julkisuuteen kertomaan asioista, koska se kokee, ettei mitään tiedotettavaa ole, kun mitään ei olla tehty väärin, ja kaikki annetut lupaukset on pidetty.
Össeä ei silti tarvitse puolustella, tuo saatanan arroganssi paistaa helvetin kauas jatkuvasti eritoten hänestä. Ei mitään nöyryyttä havaittavissa, pelkkää ylimielisyyttä.
En tiedä onko johto kokonaisuudessaan kartalla (ts. onko tämä kaikki sekoilu jopa ihan tietoista) millä tasolla, mutta Österlund ei kyllä mikään tyhmä jätkä ole. Veikkaan että tämä on häneltä ihan tietoista toimintaa.