Eihän tämä TPS:n hallitus itse omasta aloitteestaan mitään tajua tehdä. Ovat niin läpeensä tyytyväisiä omaan suoritukseensa, ettei paremmasta väliä. Miksi muka heidän pitäisi erota? Tyhmät TPS-kannattajat eivät vain yksinkertaisesti tajua, kuinka hienoa ja ammattitaitoista porukkaa istuu TPS:n hallituksessa. Eipä muuta kuin maljaa nostamaan ja hyvää isyyttä koko hallitukselle edelleenkin.
Olen samaa mieltä. Arroganssi istuu jossain niin syvällä että mitään kovin realistista ole minun mielestäni että nuo jotain oppisivat. Mielenkiintoista tulee kuulla taas mitä tuolla avoimessa keskustelutilaisuudessa jutellaan ja paljonko siellä valehdellaan päin naamaa.
Tässä muuten hieno kirjoitus tästä meidän Täysamatöörien Puuhastelu Seurasta. Kannattaa lukea kaikki kolme osaa läpi. Moni asia avautuu sen jälkeen uudessa valossa.
Linkki:Michael Sundsten | TS Kiekko
Tämä blogisarja on jo linkitetty tänne. Taitaapi löytyä media ja julkisuus-ketjusta. Kannattaa lukea muidenkin tuotoksia täällä foorumilla niin pysyy kärryillä. Ei ole kovinkaan keskustelua eteenpäinvievää aloittaa jo käsitellyn aiheen tiimoilta nollista. En itse sanoisi että asiat jotenkin jossain "uudessa valossa" avautuu, lähinnä nuo setit vahvistavat sitä käsitystä joka tuosta julkeudesta ja sekoilusta on itselleni jäänyt.