Tässä ketjussa spekuloidaan tulevilla hankinnoilla

  • 108 275
  • 410
Tila
Viestiketju on suljettu.

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
ejussi kirjoitti:
Mitäpä jos Ilves ottaisikin takaisin Niinimäen ja Snellmannin ennenkuin "Jalostus(ala)talot" HPK ja/tai JyP ehtivät heidät ottaa ja jalostaa heistä kunnon pelimiehiä, kuten Hämeenlinnassa ja Jyväskylässä on aika monen muualta tulleen kohdalla tapahtunut.

Ajattelitko, että Snebu tai Uuno olisivat juuri haettuja kovan kaliiberin vahvistuksia jollaiseksi esim. Laakkosta ei luokiteltu. Täytemiehiksi en ottaisi tämän hetken hyvällä taisteluilmeellä varustettuun Ilvekseen kumpaakaan, vai kenet nousujohteisella kehityskäyrällä olevista nuorista pitäisi laittaa sivuun?

Snellman lienee ensi kaudella halpa mies ja kelpaa puolestani silloin kyllä Ilvekseen, jos osoittaa tryoutin kautta ansaitsevansa paikkansa. Niinimäelle ei löydy paikkaa kahdesta ensimmäisestä kentästä, joten nej tack.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Richard Lintnerin agentti sanoo tämän päivän Aftonbladetissa, että hän neuvottelee kolmen ruotsalaisseuran kanssa - etupäässä Djurgrden ja MoDo ovat olleet kiinnostuneita.

Vaikeaksi menee, mutta ei Lintner ainoa vaihtoehto saa ollakaan.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vesa kirjoitti:
Richard Lintnerin agentti sanoo tämän päivän Aftonbladetissa, että hän neuvottelee kolmen ruotsalaisseuran kanssa - etupäässä Djurgrden ja MoDo ovat olleet kiinnostuneita.

Vaikeaksi menee, mutta ei Lintner ainoa vaihtoehto saa ollakaan.

Toivon ja luotan siihen että Ilveksellä on tarjota Lintnerille parempi sopimus kuin näillä ruotsalaisseuroilla. Nyt tarvitaan Cory Murphyn kehuja ja suosituksia Ilveksestä, olisipa Ilveksellä vihdoin myös onnea matkassa.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Beast kirjoitti:
Toivon ja luotan siihen että Ilveksellä on tarjota Lintnerille parempi sopimus kuin näillä ruotsalaisseuroilla. Nyt tarvitaan Cory Murphyn kehuja ja suosituksia Ilveksestä,



Nyt tarvitaan Cory Murphy.Mielummin kuin joku puolustustaidoton slovakki.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mind over matter kirjoitti:
Nyt tarvitaan Cory Murphy.Mielummin kuin joku puolustustaidoton slovakki.

Öö...voinko kysyä ihan mielenkiinnosta että onko Cory, niin hyvä pelaaja kuin onkin, hyvä puolustamaan? Mieleeni muistuu pleijarisarja Hifkiä vastaan, jossa Murphyä vietiin puolustusalueella kuin litran mittaa.
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Raymond Pearl kirjoitti:
Snellman lienee ensi kaudella halpa mies ja kelpaa puolestani silloin kyllä Ilvekseen, jos osoittaa tryoutin kautta ansaitsevansa paikkansa.

Itse olen sitä mieltä, että meillä on ensi kaudeksi jo 2-3 tuon tason pelaajaa liikaa rosterissa. Siksi en näkisi Snellmania kovinkaan hyvänä vaihtoehtona, ellei sitten SM-liigassakin siirrytä selvästi tiukempaan käytäntöön estämisten tuomitsemisen osalta. Tällöin Snellmanin kaltaisella pelaajalla saattaisi olla nykyistä parempi mahdollisuus menestyä liigatasolla.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Beast kirjoitti:
Toivon ja luotan siihen että Ilveksellä on tarjota Lintnerille parempi sopimus kuin näillä ruotsalaisseuroilla.

...ja lupaukset paremmista pelikavereista. Josh Holden samaan pakettiin?

Valitettavasti epäusko alkaa hiipimään puseroon ja epäilen vahvasti, onko meillä riittävästi tarjottavaa parhaassa iässä oleville Euroopan tasolla huippupelaajille näiden houkuttelemiseksi Ilvekseen. Olen mielelläni väärässä.
 

ex-jokipoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minusta tuossa lukee, että Brendl on saanut Ilveksen houkuttelevan tarjouksen, mutta Carolinan johto ei ole vielä suostunut päästämään miestä Eurooppaan. Kaikki riippuu nyt tuosta luvasta ja Brendl agentteineen odottaa sitä. Käsittääkseni Brendl itse haluaisi Ilvekseen.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
No, siinä olisi se kovanluokan pelimies. Pitää toivoa että tämä tapahtuisi. Jotenkin vaan on epäuskoiset fiilikset että Ilves saisi noinkin kovan nimen. Toisaalta näitähän Hade on lupaillut. Saapas nähdä mitä tulee tapahtumaan
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Paatelainen kirjoitti:
Minkä tasoisesta kaverista on kysymys?

Euroopan tasolla huippumies.
Jokaisen meistä rukouksien arvoinen ,)

Valitettavasti jäät on pidettävä edelleen hatussa. En usko Ilveksen viivyttelevän sekuntiakaan sopimuksenjulkaisua sitten kun kenen tahansa sopimus julkaistaan.
 

Mokoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Detroit Redwings, ManU.
Oli kuulemma Ujcik tuon väärin käsittänyt, ei siinä mitään sopimuksesta puhuta. Ilves.comin Brendl-ketjuunkin lisättiin kysymysmerkki. Että näin meillä.

Olisihan Brendl hyvä, mutta jää sille huhulinjalle melko varmasti.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Mokoma kirjoitti:
Oli kuulemma Ujcik tuon väärin käsittänyt, ei siinä mitään sopimuksesta puhuta. Ilves.comin Brendl-ketjuunkin lisättiin kysymysmerkki. Että näin meillä.

Olisihan Brendl hyvä, mutta jää sille huhulinjalle melko varmasti.

itse en sitä kääntänyt vaan irc-kanavalla eräs tshekkiläinen tyyppi.
pahoittelen jos minulla oli väärää tietoa.
(yritän saada iltasella jonkun kääntämään sen uudestaan)

silti tuo sivusto on äärimmäisen luotettava.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Beast kirjoitti:
Brendl ei ole tarpeeksi hyvä, minulle ei käy.

Soitappa Hadelle ja kerro suru-uutiset. Ehkäpä jossain vaiheessa talvea meille tarjotaan vielä vielä parempaakin.
 

Mokoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Detroit Redwings, ManU.
Ujcik#11 kirjoitti:
itse en sitä kääntänyt vaan irc-kanavalla eräs tshekkiläinen tyyppi.
pahoittelen jos minulla oli väärää tietoa.
(yritän saada iltasella jonkun kääntämään sen uudestaan)

silti tuo sivusto on äärimmäisen luotettava.

Mutta mistäs sinä tiedät, että siellä olisi vaikkapa lukenut "Pavel Brendl on neuvotellut Tampereen Ilveksen kanssa sopimuksesta." ?

Sivuston luotettavuutta en epäile, mutta käännöksen kyllä.
 

ex-jokipoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Katsoin tuon uudestaan oikein sanakirjan kanssa ja seuraavista olen satavarma:

- sopimuksesta ei puhuta, vaan siitä että Ilves on tehnyt tarjouksen, josta agentti on kertonut Carolinan johdolle ja Brendlille.

- Asiassa ei ole tapahtunut edistystä. Agentti ja pelaaja eivät ole saaneet uutta tietoa, vaan voivat vain odottaa vapauttaako Hurricanes Brendlin lopulta vai antaako edelleen "käristyä" farmissa.

Sivuston luotettavuutta en epäile. Ilves on siis varmasti tehnyt tarjouksen.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
HN kirjoitti:
SM-liigassa olisi ihan huippuluokan vahvistus, joka koko kauden täällä pelatessaan kuuluisi pistepörssin voittajakandidaatteihin. Höntsäili työsulun aikana mm. Mestiksen pohjasakkaan kuuluneessa Jokipojissa mukavin tehoin.

Itse en olisi ihan näin optimistinen kyseisen kaverin kohdalla. Taitoahan kaverilta löytyy ihan kiitettävästi, muttei mitään aivan huippuominaisuutta. Sitten vielä kun motivaatiokin tuntuu olevan välillä hukassa niin itse olen kyllä laittanut pelaajan kategoriaan "ikuiset lupaukset". Esimerkiksi Steve Kariyaan oli tullessaan paljon suuremmat odotukset.

Tietysti nykyiseen rosteriin Brendl toisi maalintekotaitoa huomattavasti lisää. Silti sitä olisi toivonut jotain parempaa. Ainahan sitä vähän parempaa toivoo... Mutta jos on tulossa niin annetaan näyttää osaaminen ja tuomitaan vasta sitten.

Ja tehot Jokipojissa siis 21 ottelua 9+10.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lueskelin mitä jokipoikalaiset miehestä viime kaudella höpisivät ja vähän kaksijakoinen vaikutelma siitä syntyi. Pavelin hyvinä ominaisuuksina mainittiin kova laukaus, myös erinomainen rannelaukaus ja luovuus yrittää laukoa yllättävistäkin tilanteista (maalin takaa molarin perseeseen). Miehestä löytyy nopeuttakin kun tarve vaatii, vaikkakin ensi sijaisesti pyrkii sijoittumaan hyvin ja näyttää näin "laiskalta". Huonoina puolina mainitaan klassinen tsekki-luonne, jossa ajoittainen haluttomuus ja motivaation puute kuorruttaa tiuskimista. Kausi päättyi sitten puukkoon ja nyt takana on polven kuntoutusjakso. Ikävä sanoa, mutta kuullostaa kyllä aika tutulta (Andersson). Jokipojissa siis tilastot 21. 9+10=19.

Turha varmaan kuvitellakaan kuukauden try-out-mahdollisuutta? Toivotaan toivotaan.
 

Peeveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Peltsi #18 kirjoitti:
No ei sitten. Soita Hadelle ja kerro kuka sulle kelpaa. Ziisus.

Brendl olisi vallan mainio veto tähän paikkaan. Toivotaan parasta.

Huumorin kukka on joskus varsin vaikea ymmärtää, luulen.
 

vill3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, San Jose Sharks
Kausi päättyi sitten puukkoon ja nyt takana on polven kuntoutusjakso. Ikävä sanoa, mutta kuullostaa kyllä aika tutulta (Andersson).

Lähes kaikki "tuomitsevat" Anderssonin epäonnistuneeksi.. Nyt vasta Jonaksen peli on alkanut luistaa.. Maaottelutauon jälkeen tulee varmasti maaleja.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HN kirjoitti:
Tänään Ilveksen toisen osuman viimestellyt Jonas on nyt pääsemässä vauhtiin (neljässä viimeisimmässä pelissä nyt 2+2), ja itse povaankin miehelle 20 tehopinnan kautta, joka on mainio suoritus haalariosaston pelaajalle. Anderssonissa Ilveksellä voi olla kypsymässä oma mikaelholmqvist, josta saadaan jossain vaiheessa mukavat NHL-siirtokorvaukset.


"Jonas Andersson on hieman hiipunut pelien myötä." Näin siis Eloranta, kun kysyttiin keneltä hän odottaa tason nostoa / ketkä olleet positiivisia yllättäjiä. Tämä oli ymmärtääkseni ainoa nimeltä mainittu "moite" tuossa haastattelussa. Myös Allenista Piri laukoi aikoinaan ilmoille epäluottamuksensa. Kyllä Jonakselta selkeästi odotetaan enemmän myös tehoja (edes syöttöpinnojen muodossa) eikä pelkkää haalaripörräystä. OK, nyt nuo viimeiset tehot näyttävät asiallisilta.

Siirtokorvauksista puheenollen: mikä mahtaa olla Rajamäen ja Niinimäen NHL-siirtojen korvausten tilanne?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös