Raibe kirjoitti:Veikkaus mun omani on, jotta kaikista tapauksista tulee syyttämättäjättämispäätös piste
Metalwarrior kirjoitti:Demari-Eero saattaa lyödä kirveensä kiveen tässä tapauksessa. Kyllä täällä sen verran lätkän päälle ymmärtäviä on, että moiset höpöpuheet eivät niin vain mene läpi.
HLe kirjoitti:Ei Heinäluomaa lätkät kiinnosta. Sen sijaan näitä tappeluita paheksuvat ihmiset, sanotaan niitä sitten vaikka kukkahattutädeiksi- ja sediksi, kyllä kiinnostavat sillä heitä on enemmän ja siten myös enemmän ääniä markkinoilla. Sinänsä hyväksyttävää toimintaa, sillä Heinäluoma on poliitikko.
goldenass kirjoitti:on vaan säälittävä katsoa näitä poliitikkojen nykypäivän tempauksia äänien takia.
Nimenomaan näin. Voimme vain kauhunsekaisin tuntein odottaa yön NHL-lähetystä, jossa Carolinan ja NJ:n kovanaamat joutuvat hippasille... kunnes jenkkiselostaja ottaakin esille: "Apropoo, tulipa mieleeni, että jos nyt oltaisiin Suomessa, nämä kaverit saateltaisiin poliisisaattueella kamat päällä putkaan! On ne ihme sakkia siellä Suomessa, helevetin ringetteliigalaiset."musta lokki kirjoitti:Veljet ja sisaret. Kansallisen häpeän aika koittaa pian sillä kansainvälisen huomion saaminen tämän ilmiön takia alkaa olla väistämätön seuraamus. Suomalainen oikeusjärjestelmä saa valtavien ylinopeussakkojen rinnalle toisen naurunaiheen. Skandaalin ylipapittarena häärimässä missiministeri Saarela.
Suutarin tapa iskostaa virkaintoisten päähän maalaisjärkeä on loistava - osoitetaan että tappelut kuuluvat jääkiekkoon. Ehkä tällä tavalla saadaan luotua oikea julkisuuskuva asialle, ei kahden tappeluun halukkaan välisessä ottelussa ole mitään rikokseen viittaavaa, kyse on oikeastaan ilmaisunvapaudesta. Itse asiassa tutkimuspyynnön tekeminen jääkiekkotappelusta on suunnilleen sama asia kuin ylinopeussakkojen jakaminen Jyväskylän suurajoissa. Kyllä tutkittavaa riittää.
goldenass kirjoitti:mitenköhän esim.kanadan puolella otetaan nämä suomen touhut vastaan. arvatenkin helvetin isojen naurujen kera.
Kosa kirjoitti:Nimenomaan tätä tarkoitin. Olisi aina hyvä muistaa, että vaikkapa SDP:n puheenjohta ja SM-liigan toimitusjohtaja joutuvat lausuntoja antaessaan ottamaan huomioon valtavan määrän asioita. Me rivifanit voimme sanoa mitä sylki suuhun tuo, koska loppupeleissä minun lipusta maksamani 15 euroa ei kiinnosta juuri ketään.
goldenass kirjoitti:sääli sitten. ihan vitun sama. uskottavuus siltä vaan menee. perusta yleiseen keskusteluun "politiikka" ketju, älä tänne kiakon puolelle enää tuu nussiin pilkkua.
pahoittelen offtopicia. pysyn täst edes aiheessaIndividual kirjoitti:Onkohan mulla tietämättäni joku tyyppi ignoressa, kun tuntuu siltä, että ihan kuin täältä väliltä puuttuisi viestejä. Muuten ei kyl hiffaa näitä purkauksia.
Individual kirjoitti:Onkohan mulla tietämättäni joku tyyppi ignoressa, kun tuntuu siltä, että ihan kuin täältä väliltä puuttuisi viestejä. Muuten ei kyl hiffaa näitä purkauksia.
Ioota Rhoo kirjoitti:...Ja kyllä ottaa päähä, että Liiga on antanut tämän mennä tähän pisteeseen. Kukaan iosita herroista ei ole puolustanut lajia, joukkueita, pelaajia ja faneja. Mielestäni SM-liigan pitäisi myös kuunnella pääsylipuista maksavia faneja tehdessään päätösiä jotka koskevat tuotetta nimeltä SM-liiga.
Pitääkö tuote jättää ostamatta?
Hukkaviiva kirjoitti:Oli kyllä aika kauheeta kuunneltavaa, ku Rajalakin sano, että ei sanktiot oo pois suljettuja. Ku miehen? ois pitäny sanoo että ne kuuluu jääkiekkoon ja niistä ei rangaista ketään, ja että eiköhän poliitikkojen ja poliisienkin kannattais keskittyä niihin "vähän" tärkeempiin asioihin ja antaa sm-liigan hoitaa omat "ongelmansa".
Sama täällä. Jotenkin vaan tuntuu, ettei enää haluaisi senttiäkään maksaa ottelulipuista, tukeakseen tätä nykyisenlaista pelleilyä.chelios77 kirjoitti:Itse olen seurannut SM-Liigaa pikkupojasta asti,eli jostain 80-luvun alusta,mutta kohta alkaa olla mitta täynnä.
Mr_T kirjoitti:Ikävä sohaista tätä keskinäisen kehun kerhoa, mutta itse kyllä pidän tätä Suutarin tempausta vähän typerähkönä vetona.
Kuvittelettoko todella että tämä aiheuttaa lööppejä tyyliin "Poliisi toimi typerästi kun alkoi tutkimaan kaukaloväkivaltaa".
Pidän todennäköisempänä että tämä aiheuttaa lööppejä tyyliin "Kaukaloväkivalta rehottaa".
Eli kyllä tässä nyt korostetaan lajin väkivaltaisuutta eikä suinkaan poliisin typeryyttä.
No miten sitte jos ei tosissaan? Jätin ne ihan leikillään, hehhehhee.Rocco kirjoitti:Ainakin MTV3:n nettisivujen uutinen antaisi ymmärtää että Suutari oikeasti olisi jättänyt ilmoitukset tosissaan...
Rocco kirjoitti:Ainakin MTV3:n nettisivujen uutinen antaisi ymmärtää että Suutari oikeasti olisi jättänyt ilmoitukset tosissaan...