Tässä ketjussa seurataan Mr. Jäähyaition sm-liigatappelu rikosilmoituksen etenemistä

  • 97 922
  • 494

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raibe kirjoitti:
Veikkaus mun omani on, jotta kaikista tapauksista tulee syyttämättäjättämispäätös piste

Sehän nyt on täysin selvä asia.
Ei kai täällä kukaan tosissaan kelaa, että noista vielä sanktioita tulisi. Isoin rangaistus on joka tapauksessa tämä aivan armoton näätiminen asiasta julkisuudessa.
 

Kosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kokoomukselle plussaa

Keksin jotain omaa. Jos kaikki kokoomuslaiset ovat tästä asiasta hiljaa, veikkaan, että saavat sillä kiekkofaneilta lisäntyvää sympatiaa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Metalwarrior kirjoitti:
Demari-Eero saattaa lyödä kirveensä kiveen tässä tapauksessa. Kyllä täällä sen verran lätkän päälle ymmärtäviä on, että moiset höpöpuheet eivät niin vain mene läpi.

Ei Heinäluomaa lätkät kiinnosta. Sen sijaan näitä tappeluita paheksuvat ihmiset, sanotaan niitä sitten vaikka kukkahattutädeiksi- ja sediksi, kyllä kiinnostavat sillä heitä on enemmän ja siten myös enemmän ääniä markkinoilla. Sinänsä hyväksyttävää toimintaa, sillä Heinäluoma on poliitikko.
 

goldenass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
tässä ei oo kyse mistään politiikasta. ainakin mulle jääkiekko menee heittämällä politiikan edelle. on vaan säälittävä katsoa näitä poliitikkojen nykypäivän tempauksia äänien takia. antais vaan vaalipuheissaan niitä turhia lupauksia ja jättäis kansan rauhaan.
mitenköhän esim.kanadan puolella otetaan nämä suomen touhut vastaan. arvatenkin helvetin isojen naurujen kera. jos heinäluoman mielestä jääkiekkotappelu on oikeudessa tuomittava rikos niin mitenköhän vaikka toi asikaisen em-matsi siitä eroo? ei mitenkään. rajatulla pelikentällä yritetään saada toiselta taju kankaalle.
 

Kosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HLe kirjoitti:
Ei Heinäluomaa lätkät kiinnosta. Sen sijaan näitä tappeluita paheksuvat ihmiset, sanotaan niitä sitten vaikka kukkahattutädeiksi- ja sediksi, kyllä kiinnostavat sillä heitä on enemmän ja siten myös enemmän ääniä markkinoilla. Sinänsä hyväksyttävää toimintaa, sillä Heinäluoma on poliitikko.

Nimenomaan tätä tarkoitin. Olisi aina hyvä muistaa, että vaikkapa SDP:n puheenjohtaja ja SM-liigan toimitusjohtaja joutuvat lausuntoja antaessaan ottamaan huomioon valtavan määrän asioita. Me rivifanit voimme sanoa mitä sylki suuhun tuo, koska loppupeleissä minun lipusta maksamani 15 euroa ei kiinnosta juuri ketään.
 
Viimeksi muokattu:

Kosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
goldenass kirjoitti:
on vaan säälittävä katsoa näitä poliitikkojen nykypäivän tempauksia äänien takia.

Esim. Heinäluoman kuukausiliksa lienee sitä luokkaa, että paljon järkevämpää minun on sääliä vaikkapa itseäni kuin häntä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
musta lokki kirjoitti:
Veljet ja sisaret. Kansallisen häpeän aika koittaa pian sillä kansainvälisen huomion saaminen tämän ilmiön takia alkaa olla väistämätön seuraamus. Suomalainen oikeusjärjestelmä saa valtavien ylinopeussakkojen rinnalle toisen naurunaiheen. Skandaalin ylipapittarena häärimässä missiministeri Saarela.

Suutarin tapa iskostaa virkaintoisten päähän maalaisjärkeä on loistava - osoitetaan että tappelut kuuluvat jääkiekkoon. Ehkä tällä tavalla saadaan luotua oikea julkisuuskuva asialle, ei kahden tappeluun halukkaan välisessä ottelussa ole mitään rikokseen viittaavaa, kyse on oikeastaan ilmaisunvapaudesta. Itse asiassa tutkimuspyynnön tekeminen jääkiekkotappelusta on suunnilleen sama asia kuin ylinopeussakkojen jakaminen Jyväskylän suurajoissa. Kyllä tutkittavaa riittää.
Nimenomaan näin. Voimme vain kauhunsekaisin tuntein odottaa yön NHL-lähetystä, jossa Carolinan ja NJ:n kovanaamat joutuvat hippasille... kunnes jenkkiselostaja ottaakin esille: "Apropoo, tulipa mieleeni, että jos nyt oltaisiin Suomessa, nämä kaverit saateltaisiin poliisisaattueella kamat päällä putkaan! On ne ihme sakkia siellä Suomessa, helevetin ringetteliigalaiset."

Ei voi kuin ihmetellä, kuinka naurettavaa paskaa voi tuon "milläs avuilla ministeriksi" ja "enhän minä AY-mafiaan kuulu" dueton tuottamana saada korvillensa kuultavaksi. Populismia? Ehkäpä, mutta kuinka typeräksi voikaan ihminen itsensä tehdä. Tosin, täytyy sanoa että tässä on kyllä monet tahot alittaneet itsensä, jota en enää uskonut.

Suutarille iso käsi. Kyllä meitä monta kateellista pikku piipittäjää löytyy seasta, jotka emme voi kuin keskustelufoorumeilla retostella, onneksi on heitä, jotka oikeasti tekevät jotain, noinkin tärkeän asian vuoksi. Ja perkele, annetaan nyt sitten se pienempikin käsi, menkööt molemmat, kirjoitankin tästä lähtien seppohovilla.
 

goldenass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
sääli sitten. ihan vitun sama. uskottavuus siltä vaan menee. perusta yleiseen keskusteluun "politiikka" ketju, älä tänne kiakon puolelle enää tuu nussiin pilkkua.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
goldenass kirjoitti:
mitenköhän esim.kanadan puolella otetaan nämä suomen touhut vastaan. arvatenkin helvetin isojen naurujen kera.

Bertuzzi meni rajan yli kaukalossa ja kanadalaiset tuomitsivat eikä Suomessa naurettu. VandenBussche meni siviilissä rajan yli ja jos Suomen viranomaiset reagoivat niin muualla nauretaan? Jos kyseessä olisi vaan tappelut niin Liiga, Jokerit, HIFK ja Nielikäinen olisivat kokeneet tämän hyökkäyksen kiekkoväen ulkopuolelta jo vuosia sitten. Nyt Virmanen teki virheen ja pestasi rikollisen ja mahdollisesti me tavalliset katsojat kärsimme tämän virheen seurauksista vuosia.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Kosa kirjoitti:
Nimenomaan tätä tarkoitin. Olisi aina hyvä muistaa, että vaikkapa SDP:n puheenjohta ja SM-liigan toimitusjohtaja joutuvat lausuntoja antaessaan ottamaan huomioon valtavan määrän asioita. Me rivifanit voimme sanoa mitä sylki suuhun tuo, koska loppupeleissä minun lipusta maksamani 15 euroa ei kiinnosta juuri ketään.

Oletko todella tätä mieltä? Se on totta että ääniähän nämä poliitikot hakevat. Seuraukset ovat silti ne että liigan munattomat pamput ottavat näiden ministereiden puheet aivan vakavissaan ja tanssivat heidän lausuntojensa mukaan. Rajalalla/Helkovaaralla pitäisi olla munaa sanoa suoraan mediassa että hoidamme SM-Liigan sisällä tälläiset asiat. Tuntuu että ainoa joka tässä ajaa jääkiekon ja SM-Liigan asiaa on Mr.Jäähyaitio. Ja sen ei todellakaan pitäisi olla hänen tehtävänsä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
goldenass kirjoitti:
sääli sitten. ihan vitun sama. uskottavuus siltä vaan menee. perusta yleiseen keskusteluun "politiikka" ketju, älä tänne kiakon puolelle enää tuu nussiin pilkkua.

Onkohan mulla tietämättäni joku tyyppi ignoressa, kun tuntuu siltä, että ihan kuin täältä väliltä puuttuisi viestejä. Muuten ei kyl hiffaa näitä purkauksia.
 

goldenass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
kyse on minun mielestäni kuitenkin siitä mitä tapahtuu kaukalossa ei sen ulkopuolella. Bertuzzi meni todellakin rajan yli mutta se olikin jotain muuta kuin pelkkä kiekkokähy.sikamainen temppu. ja mitä VandenBussche duunaa siviilissä ei vaikuta (toivottavasti) jääkiekon pelaamiseen. mielestäni oli jokereilta hyvä veto hommata VB, pelillisten avujensa takia. kunnon maskimies ja kulmavääntäjä. ainoa asia mitä ihmettelen on se että se pelaa toisen samanmoisen rymistelijän kanssa eli valtosen. kaksi taitokaveria ja VandenBussche olis kyllä aika kova ketju.
 

goldenass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Individual kirjoitti:
Onkohan mulla tietämättäni joku tyyppi ignoressa, kun tuntuu siltä, että ihan kuin täältä väliltä puuttuisi viestejä. Muuten ei kyl hiffaa näitä purkauksia.
pahoittelen offtopicia. pysyn täst edes aiheessa
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Individual kirjoitti:
Onkohan mulla tietämättäni joku tyyppi ignoressa, kun tuntuu siltä, että ihan kuin täältä väliltä puuttuisi viestejä. Muuten ei kyl hiffaa näitä purkauksia.

Mietin just ihan samaa...


...Ja kyllä ottaa päähä, että Liiga on antanut tämän mennä tähän pisteeseen. Kukaan iosita herroista ei ole puolustanut lajia, joukkueita, pelaajia ja faneja. Mielestäni SM-liigan pitäisi myös kuunnella pääsylipuista maksavia faneja tehdessään päätösiä jotka koskevat tuotetta nimeltä SM-liiga.

Pitääkö tuote jättää ostamatta?
 

goldenass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
kabinetteihinhan peli on mennyt. onneks toi nhl alko, sitä on paljon mielenkiintosempi seurata kuin sm-liigaa ihan pelkän "rakkaudesta lajiin" teesin takia. mutta, ilves ilves vaikka ei änärissä pelaakkaan (ja isot naurut perään):)
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ioota Rhoo kirjoitti:
...Ja kyllä ottaa päähä, että Liiga on antanut tämän mennä tähän pisteeseen. Kukaan iosita herroista ei ole puolustanut lajia, joukkueita, pelaajia ja faneja. Mielestäni SM-liigan pitäisi myös kuunnella pääsylipuista maksavia faneja tehdessään päätösiä jotka koskevat tuotetta nimeltä SM-liiga.

Pitääkö tuote jättää ostamatta?

Oli kyllä aika kauheeta kuunneltavaa, ku Rajalakin sano, että ei sanktiot oo pois suljettuja. Ku miehen? ois pitäny sanoo että ne kuuluu jääkiekkoon ja niistä ei rangaista ketään, ja että eiköhän poliitikkojen ja poliisienkin kannattais keskittyä niihin "vähän" tärkeempiin asioihin ja antaa sm-liigan hoitaa omat "ongelmansa".
 

Mr_T

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ikävä sohaista tätä keskinäisen kehun kerhoa, mutta itse kyllä pidän tätä Suutarin tempausta vähän typerähkönä vetona.

Kuvittelettoko todella että tämä aiheuttaa lööppejä tyyliin "Poliisi toimi typerästi kun alkoi tutkimaan kaukaloväkivaltaa".

Pidän todennäköisempänä että tämä aiheuttaa lööppejä tyyliin "Kaukaloväkivalta rehottaa".

Eli kyllä tässä nyt korostetaan lajin väkivaltaisuutta eikä suinkaan poliisin typeryyttä.
 

chelios77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Hukkaviiva kirjoitti:
Oli kyllä aika kauheeta kuunneltavaa, ku Rajalakin sano, että ei sanktiot oo pois suljettuja. Ku miehen? ois pitäny sanoo että ne kuuluu jääkiekkoon ja niistä ei rangaista ketään, ja että eiköhän poliitikkojen ja poliisienkin kannattais keskittyä niihin "vähän" tärkeempiin asioihin ja antaa sm-liigan hoitaa omat "ongelmansa".

Näin olisi pitänyt Rajalan sanoa,vaan ei nämä pellet osaa edes "omaa" lajiaan puolustaa.Näköjään nämä rajalat ja helkovaarat ovat ottaneet tehtäväkseen tuhota kotimaisen jääkiekkoviihteen,tällainen spedeily kun vielä vähän aikaa jatkuu niin ketään ei jaksa enää kiinnostaa,vaan jätetään laji suosiolla.
Itse olen seurannut SM-Liigaa pikkupojasta asti,eli jostain 80-luvun alusta,mutta kohta alkaa olla mitta täynnä.
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
chelios77 kirjoitti:
Itse olen seurannut SM-Liigaa pikkupojasta asti,eli jostain 80-luvun alusta,mutta kohta alkaa olla mitta täynnä.
Sama täällä. Jotenkin vaan tuntuu, ettei enää haluaisi senttiäkään maksaa ottelulipuista, tukeakseen tätä nykyisenlaista pelleilyä.
 

sumumummu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JAVA
Mr_T kirjoitti:
Ikävä sohaista tätä keskinäisen kehun kerhoa, mutta itse kyllä pidän tätä Suutarin tempausta vähän typerähkönä vetona.

Kuvittelettoko todella että tämä aiheuttaa lööppejä tyyliin "Poliisi toimi typerästi kun alkoi tutkimaan kaukaloväkivaltaa".

Pidän todennäköisempänä että tämä aiheuttaa lööppejä tyyliin "Kaukaloväkivalta rehottaa".

Eli kyllä tässä nyt korostetaan lajin väkivaltaisuutta eikä suinkaan poliisin typeryyttä.

Päinvastoin.Tässä on se raja minne pitää myös vetää viiva,liiga antaa rangaistuksen pelaajille,poliisi katutappelijoille! Naurettavuuden raja on vedettävä tähän.Piste.JS:lle ISO peukku!
 

Rocco

Jäsen
Ainakin MTV3:n nettisivujen uutinen antaisi ymmärtää että Suutari oikeasti olisi jättänyt ilmoitukset tosissaan...
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rocco kirjoitti:
Ainakin MTV3:n nettisivujen uutinen antaisi ymmärtää että Suutari oikeasti olisi jättänyt ilmoitukset tosissaan...

Tosissaan, mutta kieli poskessa lähinnä vittuilun ja koko alkuperäisen tutkinnan naurettavuuden takia. Tietysti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös