Ahhh, tomukku. Tulikin aika nostalginen olo tuosta nimimerkistä ja oli pakko nopasti kaivaa muutama helmi tuolta miehen historiasta. Nämä viestit ovat siis vuosilta 2011-2013 ja niitä on paljon lisääkin, jos tahtoo sieltä vaan kaivella.
Pulu on erinomainen pelaaja, mutta siinä se on, hänestä ei tule enää paljoa parempaa. Pulkkinen ei tule pärjäämään NHL:ssä jos ketään häntä sinne edes ottaa
Tässä nyt alkuun ihan tämmöinen joka kuvaa täydellisesti kyseistä kirjoittajaa, sillä se sisältää 3/4 asiasta, jotka löytyiväit suurimmasta osasta hänen viesteistään aiheen tiimoilta.
1. Pulkkinen on erinomainen pelaaja. Tätä toisteltiin koko ajan.
2. Hän ei tuosta enää kehity.
3. Pulkkinen ei tule pääsemään NHL:n.
4. Hän ei ole minkään joukkueen kannattaja, häntä vaan ärsyttää Helsinki-keskeinen media.
Todellisuudessa tomukku on valtava Joel Armia-fani, mutta siitä lisää myöhemmin.
Se on vaan niin rasittavan tyylinen pelaaja. Ei mitään lahjoja, pumpattu ja pumpattu ja pumpattu, niin tulee tulosta.
Näitä junnusankareita on vaikka kuinka paljon, mutta jos Teemu Pulkkinen pelaa koskaan NHL:ssä vakikokoonpanossa, niin laita mulle privaattiviestiä, annan sulle 50 euroa. Säästän rahani, tiedän sen.
Mutta sitä ei pääkaupunkiseudulla ymmärretä millään että Pulkkinen ei ole missään mittarissa edes erityisen lahjakas
Pulkkinen pelannee aika lailla samanlaisen uran kuin Jarkko Immonen, huipputasolla, muttei koskaan NHL:ssä.
Eikä mikään tämä poista Pulkkisen hyvyyttä ja kykyjä, kysymys on vaan siitä että se ei pääse sinne NHL:lään, koska se ei yksinkertaisesti ole lähelläkään tarpeeksi hyvä sinne
Paskaa tässä koko ketjussa ei ole puhuttu oikeastaan mistään muusta kuin siitä että joku urpo luulee että Pulkkinen otetaan NHL:lään, sallikaa mun nauraa.
Ketään muu ei ole tässä maailmassa Pulkkista NHL:lään ottamassa kun täällä Helsingissä asuvat värilasilliset.
Pulkkisesta oli otsikoita taas, vain koska Jokeripelaaja, mutta Pulkkinen on niin auttamattoman tyhmä päästään että pidän hänen NHL selviytymistään yleisesti mahdottomuutena.
Pulkkinen on mielestäni päästään tyhmin pelaaja ehkä koko liigassa.
Lisäravinteiden tuomat nestelihakset eivät ole minkään arvoisia, siitä Teemu "pelle" Pulkkinen on hyvä esimerkki.
Tässä nyt satunnaisia otoksia miehen kirjoituksista. Valitettavasti muutama suhteellisen mieletön jäi lainaamatta, kun softa ei antanut minun niin tehdä, mutta eiköhän näistäkin jo saa jotain kuvaa kaverin agendasta.
Loppukevennyksenä muutama Armiaan ja Mikael Granlundiin liittyvä.
Itse uskon erittäin vakaasti että Armia tulee jäämään historiaan suomalaisena superpelaajana Selänteen ja Kurrin rinnalla.
Olen valmis korottamaan panoksia jo merkittävästi että MG ei tule tekemään lähellekään sen tason NHL uraa mitä Armia. Tämä perustuu yksinkertaisesti siihen että olen vahdannut kiekkoa Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa yli 20 vuotta.
Parasta tässä kaikessa on se, että kaikki nämä keskustelut jäävät tänne. Ja me näemme miten MG:stä ei tule NHL pelaajaa ja miten Armia ja Barkov saattavat jopa dominoida NHL:ssä. Pulkkinen on lähinnä lehmänkatseinen vitsi, ihmisellä pitäisi olla aivot pelatakseen NHL:ssä.
Niin, eiköhän me kaikki olla aika iloisia siitä, että nämä keskustelut toden totta jäävät tänne talteen.
Mä oon nähny C nuoremmasta lähtien kun Pulkkinen pelaa. Silloin kohistiin että tässä se nyt on, seuraava selänne ja isähahmo myhäili tyytyväisenä vieressä. Vaikea siihen oli sanoa ei ja lähteä epäilemään kun todella piti näkemästään. Pulkkinen saattoi tehdä silloin 3 ottelussa peräkkäin 2+2 tai jopa 3+2, dominointi oli ilmiömäistä. Mutta se on kun ei kiinnosta enää ketään ja sillä ei nousta yhtään mihinkään.
Pelkkää huumoriahan tämä ei ole, kun näitä lukee pidemmälle. Aika monta yksinäistä vuotta on vietetty katkerana Pululle, jos kaveri on tosiaan noin nuoresta saakka pelejä nähnyt. Pitäisi tätä jo suhteellisen sairaana pakkomielteenä.