C.Orr voikin sitten varmaan kertoa kenen paikalle Pulkkinen toimivaan kokoonpanoon laitetaan? Ainoa kenen paikalle kävisi on Teräväinen ja häntä tuskin kukaan haluaa laittaa vilttiin.
On käsittämätöntä kuinka kritiikkini Pulkkista kohtaan saa heti kaikki silittelijät liikkeelle ( myönnän toki liioitelleeni kirjoituksessa ).
Jokerit on minulle suuri intohimo, en minä huvikseni tuomitse pelaajaa, joka kaiken lisäksi on ( tai ainakin oli) yksi Suomen lahjakkaimmista junnuista. Pistää vain pahasti silmään, kun ihmiset muistelevat vain menneitä. Pulkkisen vetoa ylistetään jokaisessa mahdollisessa paikassa. Eihän pulu edes vedä ikinä? Eikä laukaisuprosentti häävi oli. Kaiken kukkuraksi hän HÄVISI jokereiden fanitapahtuman lämäritutkakilpailun, jossa ensin yritti pärjätä puumailalla, jonka jälkeen alkoi tuskastuneena yrittämään komposiitilla. Ossi 157km/h, Pulkkinen 135km/h. Kuka täällä on kuitenkaan kehunut Ossin loistavia yv krokinlasi lämäreitä..
Muutan nyt sen verran mielipidettäni, että tällä kaudella hänen paikkansa ei ole missään tapauksessa kokoonpanossa ainakaan ilman loukkaantumisia, MUTTA jos hänet laitetaan treenaamaan kunnolla kesällä, nöyrtymään sekä opetetaan miten hän voi pelata hyökkäysvoittoisesti, niin ettei joka kerta kolise omissa, hän jääköön minun puolestani.