Tää ketju on nyt parin päivän aikana täyttynyt aikamoisesta paskasta. Eiköhän se Pulkkinen oo nyt kuitenkin klesana. Uskon itse täysin C.Orria hänkin näyttää tietävän enemmän Pulkkisesta ihan oikeasti, toisinkuin monet "mukatietäjät" täällä vääntää jotain skandaalinkäryistä huhua. Luultavasti puolet paskalehtienkin uutisista on lähtöisin täältä jatkoajasta.
Pulkkinen pelaa jos on kunnossa, ja on aivan varmasti hyödyksi meille kunnossa ollessaan. Siis alleviivaan, aivan varmasti ! Mutta varsinkaan tähän IFK-sarjaan ei kannata ottaa yhtään puolikuntoisena mukaan, koska jos liike on hidasta se voi sotkea viisikkopelaamista. Jos tämä kausi oli tässä niin sitten oli, ensi kaudella uutta matoa koukkuun ja olen taas kerran aivan varma että Pulkkinen A) pelaa Suomessa pelatessaan meillä B) pelaa, ihan missä tahansa pelaakaan, aivan huikean kauden. Arvioisin paluuta n. 1p/peli tahtiin. Selvää on että Pulkkisella on tällä kaudella ollut joitakin vaikeuksia. On se lapaa tai on se loukkaantumista, pään jumia, niin ei se ole miehen kehitystä pysäyttänyt, tai vienyt taitoja pois. Päinvastoin Pulkkinen on ottanut tällä kaudella PALJON askelia fyysisessä pelissä ja luistelussa, mutta tämä loukkaantuminen hieman tuhosi sitten sitäkin puolta. Tammikuussa mies pelasi kokonaisvaltaisesti uransa varmaan parasta lätkää ja homma toimi hyökkäyspäähänkin. Kaveri on yhä aivan huikea uhka hyökkäyspäässä kunnossa ollessaan. Välillä tuntuu että Pulkkinen on saanut kyllä jokerifaneilta ihan tarpeettoman paljon paskaa niskaansa. Tottakai saa kritisoida, mutta rajansa nyt kaikella. Muistan vieläkin, kuinka kauden 2009-2010 jälkeen Pulkkinen teilattiin jälleen asennevammaiseksi paskapääksi ja minä puolustelin kuinka kaveri tulee vielä kunhan pääsee loukkaantumisista eroon. Sitten kun kausi sujui hyvin selkääntaputtelijoita löytyi ja taas puukko on kaivettu esiin. Se on vahva jätkä uskokaa pois ja minä luotan Pulkkiseen, syytä olisi muidenkin.
Toivon koko sydämestäni Pulkkista mukaan vielä näihin playoffeihin. Jos on kunnossa, puolestani mukaan vaikka huomenna, koska Pulkkisen peliälyä, laukausta ja hyökkäspään uhkaa tarvitaan nytkin. En vain usko että vielä on ja jos liike on yhä loukkaantumisen takia hidasta, ei häntä kannata mukaan ottaa. Eiköhän Pulkkinenkin osaa käsitellä tämän asian itse. Mistään asennevammasta on aivan turha puhua. Yhtä hyvin joku voisi väittää että Mikellä on asennevamma kun pelaa "heikompaa jaksoa". I trust in Pulu, se on kyllä edelleen vaan niin perkeleen kova ja toivottavasti näyttää sen ensi kaudella meidän paidassa!
Mistään KalPasta ja Pulkkisesta on turha puhua, oli aika helvetin paska läppä meinaan, tuolla toisessa ketjussa :)