Pakko vähän avautua. Mua tökkii ihan perkeleesti Pulkkisen dissaaminen. Olen minäkin sen nähnyt, että viime aikoina on ollut vaikeampaa, mutta voiko tästä lähteä yksioikoisesti syyttämään nuorta kaveria, epäilemään harjoittelumotivaatiota jne. Teemu Pulkkinen;
- kaikista vaikeuksista huolimatta ei koskaan kitise,
- yrittää aina kaikkensa ja tekee hommia hullun lailla vaikka onnistumisia ei tule,
- oli joukkueen johtava pelaaja pisteiden valossa, samassa joukkueessa kurvailevat mm. Lahti, Filppula, Rita, Hahl jne jne.
- on 19 vuotta vanha
- vetää toista varsinaista liigakautta, joka on aina vaikea,
- omaa uskomattoman potentiaalia, mutta on joutunut välillä kohtuuttomaan rooliin ja odotuksiin.
- jne jne
Ei siinä mitään, arvostella saa. Noiden esimerkkien valossa homma vaan menee minusta kohtuuttomuuksiin. Naapurissa Mickellä oli todella nihkeää, pojalle annettiin vähän vapaata ja pidettiin sivussa. Kukaan ei kritisoi.
Paitsi että Pulu on hieno hemmo ja oma jätkä niin häneen pätee tasan sama kuin kaikkiin muihinkin. Jos kaikkesi annat niin minä en tuomitse, vaikka sitten onnistumisia ei tulisi. Ja floppihan se kait tuollainen a-junnu on, kun ei parempaan pysty.