Kyllä mä sanoisin Komarovin olevan ihan sitä ykköskorin kamaa meille. Rikkaan miehen Jarkko Ruutu jopa?
Mulla tuli juurikin Rudi mieleen, miinus toki Rudin perseilyt ja leima Nordiksella. Nimittäin pelaaja, joka toki vahvistaa joukkuetta, mutta joka ei yksinkertaisesti vain saa olla (suhteessa) liian kallis ollakseen kokonaisuudessa kannattava investointi. Jokereilla on niin rajallinen budjetti suhteessa muihin, että
Yksi ongelma mulla on siinä, että tuolla on rosterissa Joensuu. 2017 verotietoihin pamahti ansiotuloja 358k, eli rahastointi (taas oletusarvona maksimien rahastointi) huomioiden liksa huitelee oletusarvoisesti 400-500k välillä nyt jatkosopparin teon jälkeen. Komarov tuskin halvemmalla tulee, ja jos kahdessa ns. voimahyökkääjässä on kiinni ~10% koko budjetista, mä näen ongelmia. Varsinkin, kun tuo n. 10% täyttyy liksalla, joka ei ole edes samassa haitarissa sen kanssa, mitä idästä tulee pelaajalle. Joo, 10% kahteen pelaajaan ei sinänsä ole paljon, mutta kahteen samanlaisehkon profiilin ~25-30 pisteen mieheen se on paljon.
Kunhan muutkin palaset ovat kunnossa.
Tuossa on mun mielestä taikasanat. Oma pelkoni on, että Komarovin oletusarvoisesti korkeahko palkka syö budjettia sen verran, että muiden palasten kohdalla joudutaan tekemään kompromissejä.
Yllä olevaan sellainen lisäys, että nykyinen Komarov on aivan eri tason pelaaja, kuin se joka aikanaan lähti Venäjältä Torontoon.
Osaatko arvioida mihin perustuu pistekeskiarvon tippunen 0,39:stä lukemaan 0,26 yhden kauden aikana? Tämä siis ihan rehellisenä kysymyksenä ilman sen kummempia taka-ajatuksia, tunnustan skipanneeni Toronton matseja niin paljon, että oma näkemys ei riitä.