Linkittämässäsi jutussa kuten yllä mainittiin, ei suoraan kerrottu ettei taso riittäisi SHL. Taitaa taustalla olla muitakin syitä joten ei liene realistista odotella Jokereihin ainakaan täksi kaudeksi.
Hyvä jatkossa tietää että Jokereihin ei mahdu KHL tasolla 40 pinnaa tehnyt sentteri. Koska hän on työtön.
Holland siis koki itse, ettei pysty auttamaan SHL-joukkuettaan tällä hetkellä. Tuli sama mieleen kuin viime kaudella Mikko Koivun lopettaessa kesken kauden Columbuksen paidassa. Taso sinänsä olisi voinut riittää, mutta pelaaja ei pystynyt antamaan itsestään riittävästi sen sarjan vaatimuksiin omasta mielestään. Olipa ne syyt taustalla silloin Koivun ja nyt Hollandin kohdalla mitä tahansa.
Minä todella olen sitä mieltä, että tuollainen ei mahdu Jokereihin täksi kaudeksi. Saat olla eri mieltä, tottakai. Kyllä minä Hollandin KHL-meriitit tiedän ja eiköhän suurin osa tämän foorumin jäsenistä hänen kykynsä tunnista kun on Jokereita vastaankin viimeisen parin vuoden aikana muutaman kerran pelannut. Teki maalinkin viime kauden viimeisimmässä kohtaamisessa tammikuussa.
Avainsana tässä siis tuo ”täksi kaudeksi”. Tämä olkoon vastauksena myös nimimerkille @Hokipedia