Tässä ketjussa nettiscouttaamme potentiaalisia vahvistuksia

  • 1 176 450
  • 3 924

Klokoski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Finnish Defence Forces, Ukraine
Heh, ei tuonne nyt ihan jokaista työtöntä kiekkoilijaa kannata ehdottaa.

Hollandin sopimus purettiin pelaajan omasta aloitteesta, sillä miehen taso ei omien sanojen mukaan riitä SHL:ään. Siitä olisi luonnollinen jatkumo sitten KHL:ään ja Jokereihin, eli ei.

Olen nähnyt Hollandin otteita useamman kymmenen matsin verran enkä usko tason tippuneen yhdessä kaudessa KHL tason kärkisentteristä pelaajaksi joka ei meille riitä. En tiedä kuinka läheltä olet Hollandia seurannut.

Linkittämässäsi jutussa kuten yllä mainittiin, ei suoraan kerrottu ettei taso riittäisi SHL. Taitaa taustalla olla muitakin syitä joten ei liene realistista odotella Jokereihin ainakaan täksi kaudeksi.

Hyvä jatkossa tietää että Jokereihin ei mahdu KHL tasolla 40 pinnaa tehnyt sentteri. Koska hän on työtön.
 
Linkittämässäsi jutussa kuten yllä mainittiin, ei suoraan kerrottu ettei taso riittäisi SHL. Taitaa taustalla olla muitakin syitä joten ei liene realistista odotella Jokereihin ainakaan täksi kaudeksi.

Hyvä jatkossa tietää että Jokereihin ei mahdu KHL tasolla 40 pinnaa tehnyt sentteri. Koska hän on työtön.

Holland siis koki itse, ettei pysty auttamaan SHL-joukkuettaan tällä hetkellä. Tuli sama mieleen kuin viime kaudella Mikko Koivun lopettaessa kesken kauden Columbuksen paidassa. Taso sinänsä olisi voinut riittää, mutta pelaaja ei pystynyt antamaan itsestään riittävästi sen sarjan vaatimuksiin omasta mielestään. Olipa ne syyt taustalla silloin Koivun ja nyt Hollandin kohdalla mitä tahansa.

Minä todella olen sitä mieltä, että tuollainen ei mahdu Jokereihin täksi kaudeksi. Saat olla eri mieltä, tottakai. Kyllä minä Hollandin KHL-meriitit tiedän ja eiköhän suurin osa tämän foorumin jäsenistä hänen kykynsä tunnista kun on Jokereita vastaankin viimeisen parin vuoden aikana muutaman kerran pelannut. Teki maalinkin viime kauden viimeisimmässä kohtaamisessa tammikuussa.

Avainsana tässä siis tuo ”täksi kaudeksi”. Tämä olkoon vastauksena myös nimimerkille @Hokipedia
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja täällä kun on dumattu meitä perinteisempiä, Jokereiden elinkautisvankeja, että mikään ei riitä...Noh se ja sama koska tuon tasoista heppua kuin Holland tuskin K&V mistään tälle kaudelle saa. Helpostihan tuo olisi top6 Jokereilla mennyt kun käy kisaa Pakarisen,vemppaHaapalan,Utopian ja rouhijatyömiesten kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Holland olisi mulle lähinnä Normanin stuntti 2-3. ketjun keskelle. Mielummin menisin Johnnyllä.

KurriVuoris-pukilla 10 päivää aikaa vahvistaa jengiä.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Holland olisi mulle lähinnä Normanin stuntti 2-3. ketjun keskelle. Mielummin menisin Johnnyllä.

KurriVuoris-pukilla 10 päivää aikaa vahvistaa jengiä.
Jaa. Itse kyllä mieluusti ottaisin KHL:ssä 43pts ja 36pts kauden pelanneen 2 suunnan sentterin sisään. Huolimatta huonosta alkukaudesta sveduissa. Tilanteessa, jossa Jokereilla on 4 sentteriä, joista toinen kärkisentteri on loukkaantuneena. Normanin paras kausi KHL:ssä 31 pts. En saa tästä Normanin stunttia kyllä mitenkään päin. Mieluummin ottaisin tällaisen 5.sentterin sisään. Toki, koska Jokereihin olisi tullut näin kovaa ukkoa sisään tässä vaiheessa KHL-kautta? Kennedy,Pelletier,Mäenalanen,Hännikäinen,VesaLaine...Lonkalta hyökkääjien lista, jotka tulleet myöhemmässä vaiheessa kautta sisään. Jätin nyt myttyspartaset tästä tietoisesti pois. Toki jos hyökkääjä on tasoltaan Menshikov niin sitten jättäisin hankkimatta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jaa. Itse kyllä mieluusti ottaisin KHL:ssä 43pts ja 36pts kauden pelanneen 2 suunnan sentterin sisään. Huolimatta huonosta alkukaudesta sveduissa. Tilanteessa, jossa Jokereilla on 4 sentteriä, joista toinen kärkisentteri on loukkaantuneena. Normanin paras kausi KHL:ssä 31 pts. En saa tästä Normanin stunttia kyllä mitenkään päin. Mieluummin ottaisin tällaisen 5.sentterin sisään. Toki, koska Jokereihin olisi tullut näin kovaa ukkoa sisään tässä vaiheessa KHL-kautta? Kennedy,Pelletier,Mäenalanen,Hännikäinen,VesaLaine...Lonkalta hyökkääjien lista, jotka tulleet myöhemmässä vaiheessa kautta sisään. Jätin nyt myttyspartaset tästä tietoisesti pois. Toki jos hyökkääjä on tasoltaan Menshikov niin sitten jättäisin hankkimatta.
Normanissa minua vakuuttaa pisteitä enemmän muut asiat. En ole samoista asioista yhtä vakuuttunut Hollandin kohdalla.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Normanissa minua vakuuttaa pisteitä enemmän muut asiat. En ole samoista asioista yhtä vakuuttunut Hollandin kohdalla.
Juu voi olla näin. Lähinnä vain jos kykenee sen 40pts tekemään niin kiinnostava lisähän tuollainen olisi. Vaikka se kokonaisvaltainen peli olisi tasoa Kansleri, jota en kyllä Hollandin pelejä nähneenä usko olevan.
 
Juu voi olla näin. Lähinnä vain jos kykenee sen 40pts tekemään niin kiinnostava lisähän tuollainen olisi. Vaikka se kokonaisvaltainen peli olisi tasoa Kansleri, jota en kyllä Hollandin pelejä nähneenä usko olevan.

Olihan mainitsemasi Pelletier’kin 40 pisteen pelaaja. No okei tarkalleen 39 pistettä, mutta ymmärtänet pointin. Hänen kokonaisvaltainen peli ei tosin oikein vakuuttanut eikä häntä jääty kaipaamaan.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olihan mainitsemasi Pelletier’kin 40 pisteen pelaaja. No okei tarkalleen 39 pistettä, mutta ymmärtänet pointin. Hänen kokonaisvaltainen peli ei tosin oikein vakuuttanut eikä häntä jääty kaipaamaan.
Pelletierhän näistä oli ainoa, jonka voi sanoa olleen edes hyödyksi keväällä. Olisiko 0+4 tehnyt pleijareissa tms. En kokenut, että Pelletierin kokonaisvaltainen peli olisi mitenkään heikkoa ollut. Kennedy sen sijaan oli vitsi kaikin puolin. Plus toki Hollandilla kaksi kautta alla, ja paremmassa joukkueessa mitä Pelletierillä aikanaan. Siis Pelletier yksi kausi Zagrebissa josta toiseen vitsiin eli Admiraliin. Mutta turhaa haihattelua eikä tästä enempää koska en usko että sieltä Jokereiden rosteriin tulossa enää uusia ukkoja.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jani Tuppurainen vapautunut Jukureiden palveluksesta, onko K&V käyneet isolla rahasäkillä Mikkelissä vähän kyläilemässä?
Äänet pääs...anteeksi vankkumattomat tietolähteeni kertovat, että anonyymi rahoittaja on hoitanut sinne ensi kauden budjetin, vaikka yleisöä ei kävisikään. Kuulemma merkittävä rahallinen summa kyseessä. Vastaavasti Vuorinen on samojen kielien mukaan Mäntsälän kohdalla paluumatkalla Tuppurainen kottikärryissään. Kun nyt vaan ilma riittäis renkaassa...
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Libor Hudacek jätti Luganon taakseen ja on siirtymässä takaisin KHL:ään, siitäkö meidän rosterin viimeinen hyökkääjä? 10 peliä Sveitsissä toi ylimieliset tehot 8+0.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Menshikov ei mennyt.
Siitä meidän pitää olla kiitollisia näin joulun aikaan. Jakub Krejcikin sopimus purettiin 14.7 2021. Sen jälkeen Janne on tehnyt töitä niska limassa Jokereiden yhteisen tavoitteen eteen, Gagarin Cupin voittamiseen. Janne on käyttänyt kaikkia suhteita ja kontakteja, tutkinut markkinoita kärsivällisesti omalla tavallaan. Kunnes tapahtui läpimurto. Janne teki Jokereiden kannalta parhaan mahdollisen urheilullisen ratkaisun ja palkkasi muutaman pelin tällä kaudella pelanneen Menshikovin. Meidän fanien tehtävä on nyt vain nauttia työn hedelmistä. Kiitos kaikesta Janne. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Siitä meidän pitää olla kiitollisia näin joulun aikaan. Jakub Krejcikin sopimus purettiin 14.7 2021. Sen jälkeen Janne on tehnyt töitä niska limassa Jokereiden yhteisen tavoitteen eteen, Gagarin Cupin voittamiseen. Janne on käyttänyt kaikkia suhteita ja kontakteja, tutkinut markkinoita kärsivällisesti omalla tavallaan. Kunnes tapahtui läpimurto. Janne teki Jokereiden kannalta parhaan mahdollisen urheilullisen ratkaisun ja palkkasi muutaman pelin tällä kaudella pelanneen Menshikovin. Meidän fanien tehtävä on nyt vain nauttia työn hedelmistä. Kiitos kaikesta Janne. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.
On se laittanu Halmeen ulos ja diilasi Lehtosen oikeudet urheilullisesti Skalle parhaalla ratkaisulla. A
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös