Eikö Anttila ole aivan turha jätkä. Koohottaa vaan ympäri kaukaloa saamatta mitään aikaan. Ei jatkoon.Mites tuo Marko Anttila sopisi kuvioihin? Sillä loppuu tän kauden jälkeen soppari Örebrossa.
Todella huonosti. Iso, hidas, kankea ja tehoton. Ei mitään käyttöä KHL:ssä.Mites tuo Marko Anttila sopisi kuvioihin? Sillä loppuu tän kauden jälkeen soppari Örebrossa.
Veikkaan, että Vurri ja Kuorinen olivat kaverin perässä jo keväällä 2014, mutta tämä valitsi Leksandin. Mielestäni jossain ilmoittanut myös, että Suomessa tälle ainoa jengi on Blues, mutta jos Blues häviää kiekkokartalta, niin silloinhan voi ihan hyvin kotiutua Jaffalaan. :) EP:n mukaan sopimus voimassa vielä ensi kauden.T.Sallinen paras kotikissa ekan erän höntsässä. Olisi kyllä loisto haku meille ensi kaudelle.
Pärjäisköhän Linus Klasen KHL kaukaloissa?Taitava kuin mikä, maksaakohan mansikoita. Jos Salminen tulee ensi kaudeksi niin en tosin usko, että toista samantyyppistä taituria on varaa hommata, mutta todella mielenkiintoinen nimenä tuo Klasen.
Klasen taitaa tienata tällä hetkellä Sveitsissä 400k nettona.Linus Klasenia olen itse haaveillut pitkään, mutta taitaa kaverilla olla tällä hetkellä 3v sopimus Sveitsiin, mitä ei kyllä meidän budjetilla osteta ulos.
Onko lähdettä?Klasen taitaa tienata tällä hetkellä Sveitsissä 400k nettona.
Tuosta vanhasta Expressenin jutusta voi jokainen lukea mitä on tienannut Ruotsissa ennen sopimustaan Sveitsiin.Onko lähdettä?
Kuulemma aika lapanen omassa päädyssä.Sam Lofquist, SaiPa (USA). 10+17 tällä kaudella on aika kovia lukemia pakille. Mikä mahtaa olla kaverin liike ja kovuus? Laukaus on ainakin tykki.
Regin ja Joensuu todennäköisesti jatkaa parivaljakkona, mutta heidän rinnalleen täytyy löytää joku maaliahneempi kaveri kuin Kozun. Kozun oli mielestäni hyvä mies, mutta Mosesmaisuutta haluan nähdä siltä tulevalta ykkösketjunmieheltä helvetisti enemmän. Silloin niitä maalejakin tulee eri tavalla.
Miksi Reginin ja Joensuun pitäisi jatkaa parivaljakkona? Jos jollain ykkösketjussa oli kemiaa keskenään, se oli Regin-Kozun kaksikko, Joensuu oli tuossa ketjussa se kolmas pyörä.
Tästä syystä itse yrittäisin mieluummin etsiä Joensuun tilalle jonkun tehokkaamman maalintekijän kuin rikkoisin ainoata tällä kaudella toiminutta kaksikkoa. Jotka muuten olivat molemmat KHL:n pistepörssin Top15:ssä
Mä diggasin eniten Torpedon jätkistä nimenomaan Daugavinsista. Todellinen Mr. Hockey, joka rakastaa ja kunnioittaa peliä. Taitava, vahva, enkä usko että kärsii ikinä asenneongelmasta. Daugavinsin tyyppinen pelaaja mahtuu aina mun jengiin.Kaspars Daugavins ensi kauden jengin kakkosketjuun? Vai haluaako jatkaa latvialaisessa valmennuksessa? Varmasti olis kallis, mutta myös todella taitava ja juonikas.
Mä diggasin eniten Torpedon jätkistä nimenomaan Daugavinsista. Todellinen Mr. Hockey, joka rakastaa ja kunnioittaa peliä. Taitava, vahva, enkä usko että kärsii ikinä asenneongelmasta. Daugavinsin tyyppinen pelaaja mahtuu aina mun jengiin.