Toivottavasti Kurrilla on kanavapaketit kunnossa nyt kun Liigaa ei voi yleisön joukosta seurata. Nimittäin tuo Kuopioon saapunut Bracco vaikuttaa sellaiselta kundilta, että ainakin kannattaisi miettiä yhtenä vaihtoehtona rosteriin ensi kaudeksi. Miksi?
- AHL:ssa 169 peliin 145 pistettä, pleijareissa vastaavat 17-17. PPG parempi kuin Nellillä.
- Mun oman näkemykseni mukaan suurin syy nollalle NHL-pelille on oleminen väärässä paikassa väärään aikaan. Torontossa oli tontti tyystin jumissa ja sieltä päästyään pois sitten koronainen 2020-21 kausi, pitkä tauko peleistä, taxi squad ja AHL:n alkamattomuus, niin se oli siinä. Hinta siis tuskin on pilvissä ja tuskin venäläiset telkkarista kauhean tarkasti Kuopion suuntaan katselevat.
- Muutaman clipin perusteella näytti erittäin liukkaalta jätkältä jäällä. Myönnettäköön toki, että parin lyhyen clipin perusteella on luistelua sen enempää järkevä lähteä analysoimaan, mutta kyllä mä diggaan ton kaverin tavasta käyttää potkulautaa ja terää ylipäätään. Tästä vaikka
Youtuben clippiä yhden kauden highlighteihin.
- Näyttää vaikka nyt noiden highlightien ja tilastojen perusteella löytävän kaverit hyvin. Olisiko tuossa esimerkiksi sellainen jätkä, joka löytäisi Jensenin ja tarjoaisi tonttia joista edes Jensen ei kuivana kautena jää osumatta? Aika jumalaisia passeja löysi ainakin AHL:ssa takatolpille.
- Toi näyttää nauttivan maaleista suunnilleen tekijää enemmän, ilman että on vetänyt edes mitään jumalaista urheiluruutusyöttöä.
-
Thehockeywriters kirjoitti tuossa syksyllä miehen urasta. Mä näkisin, että "hard working, fun-loving guy that teammates enjoy being around" voisi mahdollisesti kehittyä AHL:n ylivoimapelotteesta KHL-tähdeksi. Ja toki kun viisvitosesta ei ihan liikaa saa kehuja, niin siksi toivoisin Kurrin nyt katsovan tarkasti niitä oikeita pelejä pelkkien tilastojen ja clippien sijasta. Nyt niitä on tarjolla parhaaseen katseluaikaan, hinta ei varmasti ole pilvissä ja se minkä Anttilan, Joensuun, Haapalan ja kumppanien suunnilla säästi aikaa pelaajien metsästyksessä, niin kai siihen kylkeen voi jonkun verran Kuopion suunnille vilkaista. Jos pelaaja ei breikkaa Liigassa tai vaikuttaa KHL:ään sopimattomalta, niin siinä on vain menetetty aikaa. Jota pitäisi olla pankissa hyvin tallessa kun kasan "omien veteraanien" kanssa on laput tehtynä.