Ambi kirjoitti:
Helvetin tyylikästä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200704135982740_uu.shtml
Pistää tosissaan vituttamaan tuollainen.
Todella typerää käytöstä, ei voi muuta sanoa, toivottavasti tuon lyönnin antaja on ylpeä itsestään.
Valitettavasti näitä ylilyöntejä tapahtuu. Itse kirjoitin jo johonkin ketjuun siitä, mitä koin eka matsissa Oulussa. Pelin jälkeen olimme vaimoni kanssa poistumassa pelistä kun tälläinen nuori jokerifani tuli eteemme ja nosti keskisormen pystyyn ja huusi :" Vitun homoporot". Nauratti kaverin käytös, itsellä jo ikää yli viidenkymmenen ja tuollainen kukkakeppi tulee siihen uhoamaan. Onneksi olen aika säyseä tyyppi, on kuitenkin tullut pelattua useampaakin lajia ja aktiiviuran jälkeen treenattua aika paljon, edelleenkin.
Ei vain tullut mieleenkään vetää kaveria lättyyn, jos on typerä niin on, minkä sille voi.
Itse pidän siitä, että voi jutella vierasfanien kanssa, se on mielestäni jääkiekkokulttuuria parhaimmillaan. Ei kannattaminen merkitse automaattisesti toisen vihaamista, eihän? Itsellä jäi hyvät muistot Blues- faneista, ensin kaupungilla olutta samassa pöydässä ja sitten vielä hallilla hyviä juttutuokiota erätauoilla, mukavaa.
Jokerifaneissa on varmasti samalla tavalla ajattelevia, siitä olen varma, harmi, että se ääriryhmä näkyy ja kuuluu vähän liikaakin.
Samaa uhoa on myös osassa Kärppäfaneja, valitettavasti, ei tämän pitäisi vihan puolelle mennä, hieno laji ja hienot joukkueet molemmilla.
Me olemme nyt mestareita mutta ei varmasti joka vuosi tätä herkkua saa nauttia, joka vuosi se pitää ansaita.
Ei muuta kuin hyvää kevättä jokerifaneille ja toivotaan, että ne ylilyönnit loppuisivat ensi kaudella puolin ja toisin, tämä on jääkiekkoa ja hiton hieno laji, nautitaan siitä yhdessä.